חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הליכי ההגירה למעוניינים לחיות ולעבוד בארה"ב

מאת: הדס גורהגירה29/04/20131662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה. חשוב לדעת שקיימות מספר דרכים לקבל אזרחות אמריקאית, בעיקר  לבעלי אשרת עבודה, בעלי בני משפחה מדרגה מראשונה שהינם אזרחי ארה"ב, או מבקשי ויזה מסיבות הומניטאריות כדוגמת פליטים. כמו כן, קיימת אפשרות להשיג אזרחות אמריקאית באמצעות הגרלות גרין קארד.

סוגי ויזה לארה"ב

ישנם שני סוגים עיקריים של ויזה לארה"ב:

  • ויזה שלאלמטרות הגירה - מיועדת לתקופת שהייה מוגבלת, ועליה נמנות למשל ויזות תייר,סטודנט ועבודה.
  • ויזתהגירה-  מכונה גם גרין קארד ומהווהאישור לתושבות קבע במדינה. האישור אומנם אינו מעניק זכות הצבעה, אך מלבד זאת מספקזכויות אזרח מלאות. לאחר חמש שנים ניתן גם להגיש בקשה לאזרחות אמריקאית.

 

קבלת גרין קארד על בסיס עבודה

ניתן להוציא ויזה לארה"ב על סמך אישורי עבודה בפועל, וזאת במספר מסלולים שרובם מצריכים קבלת הזמנת עבודה ממעסיק בארה"ב. המניע העיקרי לאישור תהווה התועלת שתפיק ארה"ב מהעובד, ועל זכאים אלו נמנים בין היתר:

  • בעליתארים אקדמיים מתקדמים החל מתואר שני ומעלה.
  • בעלימקצועות נדרשים בשוק העבודה האמריקאי, רבים מהם בתחומי המדעים והנדסה.
  • בעליממון המעוניינים להשקיע בשוק האמריקאי, ולהעסיק לפחות עשרה עובדים שהינםאזרחים אמריקאיים.
  • מי שמחזיקיםבמשרות ניהול בכירות בתחומים ייחודים ונדרשים.

להתכונן לחיים באמריקה

אם זכיתם בשעה טובה בגרין קארד המיוחל, הרי שכעת עליכם לדאוג לפרטים הכרוכים במעבר קבוע למדינה זרה. לדוגמא, יהיה עליכם לשלוט היטב בשפה האנגלית וללמוד אותה במידת הצורך, למצוא מקום מגורים, לרשום את הילדים למוסדות החינוך, ולהעביר חשבונות בבנקים לסניפים אמריקאיים.  כמו כן, חשוב מאוד לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל דרך חברת ביטוח ישראלית או אמריקאית. יש לציין כי תחום הביטוחים הרפואיים בארה"ב הינו יקר ומורכב, ולכן חשוב להעמיק ולחקור אותו בטרם נסיעתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131196 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131413 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131150 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131188 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131080 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל29/01/131245 צפיות
גיאורגיה הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש מצד מטיילים ישראלים. טיול מאורגן לגיאורגיה מאפשר להנות מהנופים והייחוד של המדינה הזאת, בלי לחשוש מהתמודדות עם השפה ועם התניידות בתחבורה ציבורית, במדינה הזאת שאין בה מערך תיירות מסודר.

מאמרים נוספים בנושא הגירה

מאת: שרון צרפתיהגירה16/11/171676 צפיות
לפנות אל נוטריון תרגום מסמכים רשמיים ולהתקדם עוד שלב בהגירה.

מאת: רוני הכהןהגירה01/03/171521 צפיות
איך מחזירים זכאות לאזרחות פולנית, גרמנית או של כל מדינה אחרת בה חיו יהודים עד לעת השחורה הזו? קראו הלאה.

מאת: אבי דוידיהגירה12/04/161778 צפיות
שתי דרכים בהן תוכלו לקבל אזרחות זרה לצד האזרחות ישראלית שלכם והמלצה על שירותי נוטריון לתרגום המסמכים.

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/145682 צפיות
אם אתם חושקים בדרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעזרה לישראלים המעוניינים לקבל דרכון ספרדי בעקבות השינוי המדובר בחוק האזרחות הספרדי.

מאת: natinxהגירה02/05/145964 צפיות
הוצאת ויזת עבודה לאירופה היא תהליך די ארוך לאלו אשר אינם בעלי אזרחות אירופאית. יש לערב בו את השגרירות, יש להמציא מסמכים שונים ולעיתים יש צורך בהתערבות של עורכי דין וכד'..

מאת: מיכאל רומנסקיהגירה30/06/132297 צפיות
הכוח הכלכלי והמדיני של מדינות האיחוד האירופי נמצא בתהליך של עלייה מתמדת מאז יצא לדרכו בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. אימוץ היורו בחלק ניכר ממדינות היורו, העצים את כוחו הכלכלי של האיחוד והעמיד אותו ברמה שווה, פחות או יותר, לזו של ארה"ב. מרגע שקם האיחוד הפכו המדינות המאוגדות בו לנחשקות מאד. ישראלים רבים שהם או הוריהם נולדו באחת מהן נוטים לנסות ולהשיג אזרחות של אותה המדינה.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132327 צפיות
החוק מונע, בכפוף לחריגים, מתושבי האזור להיכנס אל תחומי מדינת ישראל. בכלל זה, הוטלו, בין השאר, מגבלות גם על איחוד משפחות בין בן זוג ערבי בעל אזרחות ישראלית או תושב קבע בישראל (בעיקר בירושלים) לבין בן זוגו תושב האזור. בבסיס הסדר זה עמד החשש שהשתקעותם של תושבי האזור בישראל באמצעות נישואין ואיחוד משפחות תנוצל לצרכי העימות המזוין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica