חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סכינים ARCOS- מתכון לבישול נכון

סכיני ARCOS- מתכון לבישול נכון

יגיד לכם כל השפים בארץ מעריכים את אמנות הבישול והכנת האוכלכי אסורההכניסה למטבח לצרכי בישולללא שלושה דברים עקרוניים לכל בשלן וטבח- חומריגלם מובחרים, יצירתיות וחופש פעולה וכמובן גם ללא סכינים מתאימותהאמונותלספק את כל הצרכים המינימאליים, כמו גם היצירתיים, של האוחז בהן.

אין ספור מתכונים בנויים מנתחים ופרוסות של חומרי גלם, ויהיו אלוירקות, פירות, בשר, עופות או דגים.חיתוך חומר גלם יכול להיות גס ולאהומוגני ואחיד ויכולות להיות גם קטנות, דקות ועדינות כפלחים, ולכן חשיבותהשל סכין ייעודית לסוגי חיתוך שונים,הנדרשים להכנת המנה המבוקשת ולהרכבתהמתכון המושלם בטעמו, אך גם במראהו,אינה דבר שצריך להקל בו ראש וישלהקפיד ולהשתמש בסכין מקצועית המיועדת לצרכים השונים העולים מהמתכוןוממרכיביו.

סכיני ארקוס,לשם לקיחת דוגמא מצוינת לסכין מטבח מקצועית ומושלמתלצרכים השונים, משלבות את כל מה שהכרחי, חשוב ונחוץ בתהליכי המטבח השוניםובהכנת סוגים על גבי סוגים של מתכונים ואופציות קולינריות.עוד משנת 1745,עת נמצא כלי מטבח עם המילה ארקוס חרוטה עליו שהמותג הזה, סכינים לשף,משמעו יעילות מקצועית עם חדשנות טכנולוגית וראיית העתיד, ולכן היה הוא ביןהראשונים שזיהו את טרנד הבריאות העולמי ואת הדאגה ההולכת וגוברת למצב כדורהארץ והאקולוגיהמה שהביא לפיתוח סכין יוצאת דופן ופורצת דרך המשלבת אתהסגסוסת המתכתית המושלמת ליצירת פלדת אל חלד שתהיה גם ירוקה, גם חזקה וגםגמישה והמדובר, כמובן, במתכת מסוג ניטרום (Nitrum) שהיא ייחודית ובלעדיתלסכיני ארקוס ומאפשרת פעולה מגוונת, רחבת היקף ואפילו מצמצמת את החששמחלודה וקורוזיה עקב ההרכב הכימי המיוחד שלה, כך שניתן לעבוד עם סכיניארקוס בהכנת אלפי מתכונים ממתכונים שונים, ללא חשש וללא דאגה משום דברשהוא, למעט, כמובן, השמירה על הבטיחות בעבודה עם סכין שף חזקה כל כך.

רובנו ככולנו מקדישים לכלי המטבח שלנו, ביניהם הסכינים ושאר הסכו"םתשומת לב מעטה בכל התהליך של ההימצאות הפיזית במטבח והכנת מתכונים שוניםורצויים. נוכל לומר, בוודאות די מוחלטת, כי אלו שמפנימים את החשיבות בהכרהעמוקה ואינטימית משהו עם סכיני המטבח שלהם, ורצוי שיהיו אלו סכיני ארקוס,הם אלו שמצליחים לנצל טוב יותר את חומרי הגלם ואת הפוטנציאל הגלום בהםלהכנה מושלמת של המוצר הסופי. הדקדקנות בחיתוך, בפריסה ובהגשת הסכין הנכונהוהמתאימה לכל סוג מזון לשולחן הסועדים היא זו שיכולה להפוךכל ארוחהמושקעת אך סטנדרטית לחוויה של מסעדה עלית ואפילו להביא לידי בקשת המתכון אומספר מתכונים מהשף המדופלם, דבר שנחשב לפסגת ההצלחה ולסוג של גאווהמקצועית. לצד כל מתכון מוצלח עומד שף מיוזע ומאושר המחזיק סכין ראויהששימשה אותו והייתה לו לעזר משמעותי מחיתוך הירק הראשון ועד לפריסת הנתחלצלחת ההגשה ואם זו סכין ארקוס הרי שמדובר על סיוע מדרגה ראשונה.

אם תחשבו על כך, מהם בסך הכל כלי המטבח, וסכיני המטבח בתוכם? עוזריםנאמנים וזמינים שאינם מתלוננים ואינם דורשים תנאים, למעט ניקיונם ושמירהעליהם. נסו לתאר מצב שבו ללא סכין ארקוס מתאימהלהכנת סטייק עסיסי ישתמשהשף בסכין שאינה מתאימה לחיתוך בשר?, התוצאה תהיה אמנםטעימה ועסיסית, אך,ואי אפשר להתעלם מכך, למראה המנה ולאופן שבו היא מונחת על הצלחת לפנינויש משמעות פסיכולוגית המשפיעה על מידת ההנאה והעונג שנפיק מהאכילה. חתיכותגסות מדי בסלט הקצוץ יפגמו ביכולת שלנו ליהנות מטעמו כמו שפרוסות דקות מדישל נתח קצבים ימנעו את חוויית נעיצת השיניים והלעיסה של האוכל. מתכון מוצלחכולל בחובו,לצד רשימת מצרכים ואופן הכנה, גם אתעזרי המטבח האידיאלייםוהנכונים, כמו גם את כלי האוכל הנמצאים בשולחן הערוך והמתאימים לסוג המנהוהמתכון.כל טעות או אי הקפדה על אחד מהאלמנטים הללו יביא לפגיעה משמעותיתבאפקט החוויתי המקווה ממנה שהושקעו בה לא מעט זמן, אנרגיה ואהבה. בעזרתמגוון האופציות והמוצרים המובחרים של חברת ARCOS, יצרנית המותג סכיניארקוס, וחברת Rosoling, המייבאת את הכלים הללו לישראל,ולא משנה אם הואבשלן חובב המבשל להנאתו בבית או אם הוא שף מפורסם וידוע בעל רשת מסעדותמצליחות, לאפשר לעצמו את הסיפוק השלם ואת מימוש תאוותו לתחום הבישול,האפייה והקולינריה בכלל. זאת ועוד, המוצרים הנלווים לסכינים, שהן, כאמור,במרכז תשומת הלב, מאפשרים סביבת עבודה בטוחה, ראויה ומושקעת לשם השגתתוצאות אופטימאליות ומקסימאליות, גם לאחר סיום ההכנות וההגשה.סכיני ארקוסאינן דורשות טיפול מיוחד ויקר, אלא סביבת עבודה ביתית פשוטה ושימת דגש עלאופן ניקוי והשחזה, בנוסף הן מושמות במעמדים המיוחדים המונעים אפשרות פציעהומאפשרים שליפה בטיחותית ונוחה, שימוש ארוך טווח ובכלל, הענקת מראה מקצועישל מסעדת שף גם למטבח הביתי הפשוט ביותר.

לסיכום נושא המתכון המוצלח ביותר להכנת סעודה מושלמת ניתן לומר כי לאמשנה באיזה תחום קולינארי נבחר, ויהיה זהמתכון חלבי או בשרי, צמחוני אוטבעוני,אין שום צל של ספק כי שימוש בכלי מטבח מתאימים, ובעיקר בסכיןהמטבח המתאימה, הוא העקרוני והמהותי מכל.חבל לחתוך בשר או דגים עם סכיןארקוס מסוג סכין מסור המשמשת לחיתוך לחם, או לחתוך לחם עם סכין ארקוס מסוגטורנה לחיתוך ירקות, משום שאז התוצאה הויזואלית לוקה בחסר, כך שבחירה נכונהשל הסכיןהיא עוד מדרגה בהפיכת הבישול הביתי הסטנדרטי לתחביב שיהיה קשהמאוד לעזוב ולוותר עליו.

בשלנים חובבים או כאלו שרק לוקחים את הבישול כתחביב, ראוי שירכשו אתסכיני המטבח שלהם, לפחות בתחילת הדרך, בחנות מקצועית ושם לבחון היטב אתמהימנות הסכין, החותמות המעידות על היותה מקורית ועשויה מהמתכות הטובותוסגסוגות האל חלד המודרניות ולבקש לבדוק אותה ולהתנסות בה,כי זוהי הדרךהנכונה ביותר לוודא כי מדובר במוצר איכותי שיסייע בידכם לאורך זמן ושניםארוכות וכי מדובר,ללא כחל וסרק ובאופן חד וחלק, בסכין ארקוס מושלמת לצרכיהכנת מתכון מנצח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא מגוון רחב של ספא כמובן תוכלו ל מרפאת שיניים הנמצאת בחולון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום מנצח - kwin

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

מאת: קידום מנצח - kwinהפרעות קשב וריכוז24/12/121336 צפיות
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק

מאת: קידום מנצח - kwinספא28/06/121276 צפיות
תוך ההבנה הזו ומתוך הידיעה כי הצפי הוא רק להתחזקותן של המגמות הללו ולהגברת השפעתן על התנהלות צרכנית ועסקית! הגולשים האוהבים את החיים הטובים ואת הפינוק שבחוויית ספא מקצועית ואמיתית, להביא את עצמו לידיעת הגולשים ולהגדיל את זרם הפונים אליו בעזרת פרסום אמיתי ומקצועי של העידן החדש.

מאת: קידום מנצח - kwinהריון ולידה04/04/121471 צפיות
בימים שלאחר הווסת, אפשר להעמיק את התנועה הקודמת: להניח את כפות הרגליים על הקיר ולגלג לאט לאט את האגן למעלה. אין לתרגל תנוחה זו לאחר טיפול פיריון ובימי הווסת.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות25/03/121401 צפיות
ההעדפה העיקרית תהיה, ללא ספק, לדרוש מוסד פיננסי ולברר לקבל הלוואה בנקאית. לכל מי על הבעיה גם עניים, השאלה שלך תהיה כנראה ירד שליטה.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות19/03/121398 צפיות
וגם את ההלוואה נכס הוא בדרך כלל המרכיב הבסיסי של רוב האנשים, לא מעטים מהם אינם מבינים את החשיבות ובנוסף שינוי לעומת הלוואה בנקאית.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות26/02/121388 צפיות
הזן המלווה נהדר המשכנתא מוגבל מרמז על השגת יתרון מסוים תמורת כסף, כשזה מגיע הביתה, את החברה ואת ביטוח הבריאות הטוב ביותר מבחינת אמונה מבוססת

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205264 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205184 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205488 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205577 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195886 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196092 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183089 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica