חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום עסקים - איך להתמודד עם אנשים שליליים?

מאת: אילון לוטםפרסום באינטרנט09/08/2009999 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחיי כל אדם מגיע הרגע שבו הוא רוצה להתחיל לעשות משהו, אבל האנשים הקרובים ביותר שומטים את הקרקע מתחת לרגליו וקוצצים לו את הכנפיים, ואלה הם אנשים שמנהלים חיים עלובים למדי בעצמם.
ועוד.

איך לעשות דברים מבלי להכאיב לאנשים קרובים?

התשובה לשתי השאלות האלה ביחד פשוטה.

כאשר אתם פורסים כנפיים ורוצים להמריא, ע"י כך אתם מכאיבים לאותם האנשים הקרובים.

ישנם אנשים שמנבאים כישלונות לכל הסובבים אותם וכל העצות שלהם מסתכמות בדבר אחד: לפנינו ימים שחורים – תתכוננו לבואם, אבל תחשבו שיהיה טוב יותר.

תסתכלו מסביב ותרשמו (חובה לרשום) האם יש בקרב המכרים, החברים, העמיתים, השותפים וקרובי המשפחה שלכם אנשים שתואמים לאחד או לכמה מהמאפיינים הבאים.

1. תיזכרו באנשים (ותרשמו אותם) שמביאים לכם רק חדשות רעות. וגם את החדשות הטובות הם מנסחים בצורה כזאת, שהן הופכות להיות רעות.

2. תיזכרו באנשים (ותרשמו אותם) שמתחילים משהו אך לא מסיימים אותו אף פעם. אם אתם מעירים להם על כך, אז ישר הם מתחילים לספר לכם כמה הם עסוקים, ובין היתר בעניינים שקשורים אליכם. זאת אומרת, אתם אשמים בכל מקרה.

3. תיזכרו באנשים (ותרשמו אותם) שאף פעם לא הצלחתם להוכיח להם שום דבר. במקרה הטוב הם מסוגלים להגיד:"טוב, בסדר..." בטון שאומר שבכל זאת אתם אף פעם לא צודקים בשום דבר.

4. תיזכרו באנשים (ותרשמו אותם) שאף פעם לא הודו שאינם צודקים במשהו.

אפשר להמשיך ולפרט את המאפיינים, אבל זה כבר מספיק.

דרך אגב, נזכרתי במלכודת שנכלאתי אליה פעם, ומדובר במלכודת שאליה נכלאים דווקא האנשים שרגילים ללכת עם כל דבר עד הסוף.

תארו לעצמכם שהחלטתם לעשות משהו. וסיפרתם על כך לאדם שהביע את ספקותיו בנושא: לטענתו מדובר בשטויות, ואתם לא תצליחו לעשות שום דבר.

כאשר תשיגו את מה שתכננתם, אדם כזה יגיד שלא ברור מה ייצא מזה. איך כל זה ייגמר...

זהו, המלכודת ננעלת. מה שלא תעשו, כמה שלא תגיעו רחוק – האנשים האלה יפחיתו מערך ההישגים שלכם. הם יגידו שזה כלום לעומת משהו שמישהו אחר השיג, שלא ברור איך זה יימשך הלאה, שמשהו עלול לקרות בעתיד...

לעולם לא תזכו בהערכתם!

ככל שתשקיעו יותר זמן בניסיון להוכיח משהו לאדם כזה, כך תרגישו יותר שנכשלתם.

עשיתם טעות. העברתם לאדם הזה את השליטה בנוגע להערכת המעשים שלכם. וכעת מספיק שהוא יחזור ויאמר שזה שטויות ושבעצם לא הצלחתם לעשות שום דבר.

איך להשיב את השליטה לידיכם? פשוט מאוד. להעריך את מידת ההצלחה שלכם בעצמכם. ולהחליט בעצמכם שהצלחתם!

זה פוטר אתכם מהצורך לבזבז זמן, אנרגיה ואת עצמכם על משהו חסר טעם.

האנשים האלה באופן מודע אף פעם לא מקבלים הצלחות של מישהו אחר!

בדרך זו הם משיגים ראשית כל את תשומת הלב שלכם – אתם למעשה מוכיחים להם משהו שוב ושוב (ללא הצלחה). והם מחזקים ע"י כך את האגו שלהם. שנית – נוצר מצב שבו הם מעליכם, כיוון שהם אלה שמעריכים עד כמה הצלחתם במשהו.

ואתם מקשיבים להערכותיהם, או ליתר דיוק לאי- הערכותיהם. זה מעצבן אתכם, וזה בדיוק מה שהאנשים האלה צריכים. בזבזתם עליהם את האנרגיות שלכם במקום להשקיע אותן בעסק, העסק ייפגע ובסופו של דבר יסתבר שהם צודקים.

אחת התגליות הגדולות ביותר עבורי בזמנו הייתה העובדה שיש אנשים (ובין היתר גם הקרובים ביותר) שבאמת מסוגלים לרצות שתיכשלו. לרצות שתהיו חלשים ושלא תצליחו בשום דבר.

היה לי מאוד קשה להאמין לזה. הייתי בטוח שאין סיכוי שזה יקרה!

בדבריהם ובפעולותיהם חייב להיות הגיון, הם רוצים שיהיה לכם טוב, פשוט הם עושים זאת בצורה משונה...

לצערי, אין זה נכון.

האנשים הללו פשוט מפחדים מכל מי שעלול להיות יותר חזק מהם. ואם אתם נהיים יותר חזקים – הם מפחדים מזה ומוכנים להשתמש בכל דבר שיכול למנוע את התחזקותכם.

אם אתם חלשים – אתם תזכו להרבה דאגה וטיפול מסורים (כל עוד אתם חלשים – אתם לא מסוכנים). ובנוסף לטיפול, אתם תקבלו שיעור בתלות. הם צריכים לקשור את האדם, להפוך אותו לחלש ולתלותי – ואז הם לא בסכנה יותר.

הם מפחדים מהחזקים! זה פשוט יוצר בהם אימה! ולכן הם יילחמו בזה בדומה לחיה שהוברחה לפינה.

ישנם גם אנשים בוראים. עוד יותר חשוב לשים לב אליהם! להם התכונות ההפוכות.

אחד המאפיינים הבולטים של אישיות בוראת – אם אתם מדברים עם אדם כזה – הוא מסוגל להודות כאשר אינו צודק. שנית – הוא מנהל שיחה הגיונית, אינו קופץ לנושאים לא צפויים, ונימוקיו הגיוניים.

המאפיין הטיפוסי של אדם אנטיסוציאלי (או שלילי) – זה מסקנות חסרות משמעות שלא קשורות למציאות. בחיים לא תוכלו לגלות על מה מבוססות מסקנות אלו.

כלפיכם וכלפי המכרים שלכם יושמעו האשמות חמורות ביותר, ואם תנסו להפריך אותן – במקום יימצאו האשמות חמורות והזויות עוד יותר. ובנוסף ייאמר שכולם יודעים את זה, וזה ברור לכולם. כמובן, אין טעם לשאול מי בדיוק אמר את זה.

כפי שאתם מבינים, זהו נושא גדול ואני ממליץ לכם לקרוא את הטקסט לעילעוד פעם אחת ולבדוק מי עונה על המאפיינים הללו.

לאחר מכן – חשוב מאוד שתשמרו מרחק מהאנשים השליליים. אין סיכוי שתוכלו להוכיח להם משהו, הם פשוט לא מעוניינים בכך. לשנות אותם... אני לא הצלחתי לשנות אפילו אדם אחד במהלך החיים שלי.

השיטה הכי טובה לטפל בהם מבחינתכם – לשכוח אותם.

להיום סיימנו.

נ.ב: דרך אגב, חשוב מאוד: אם מצאתם בעצמכם מאפיינים של אדם שלילי, אתם יכולים להיות רגועים, זה אומר בוודאות של 100% שאתם לא כאלה.

אנשים שליליים אף פעם לא מוצאים בעצמם מאפיינים אלה. ככל הנראה, הם אפילו לא יקראו את המאמר הזה, ויטענו אחרי השורות הראשונות :"זה הכול שטויות...".

המאמר נלקח מאתר הומביז - פרסום עסקים

 



תגיות המאמר: פרסום עסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםספורט וכושר גופני - כללי21/04/151765 צפיות
גלישת גלים בתל אביב - גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע - גלישת גלים בתל אביב

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131092 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131209 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131330 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131065 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131083 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131068 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213454 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica