חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גימיקים לאירועים

מאת: דרורבר ובת מצווה24/10/2011978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גימיקים לאירועים,

מה זה בעצם גימיקים לאירועים, גימיקים זה הדברים הקטנים האלו שאתם לאחושבים עליהם עד שאתם לא רואים אותם, גימיקים זה כל הדברים האלה שכשאתםמגיעים לאירועים אתם בכלל לא חושבים איך הביאו אותם כי אתם חושבים שהדבריםהאלה יקרים ובלתי ניתנים להשגה.

גימיקים לאירועים יכולים להתבטא בכל מיניי צורות, לדוגמא

מעפילים – ליצנים, לוליינים, קוסמים או כל מפעיל אנושי, נחשב בגדול גימיק לאירוע.

עמדות שולחן – שולחן כדורגל, שולחן סנוקר, פינג פונג, נחשבים בגדול לגימיקים לאירועים.

עמדות מולטימדיה – מי לא אוהב את העמדות גיטרה הירו, פרו אבולושין, כדורסל ועוד.. כל אלו זה גימיקים לאירועים.

קעקועים, ציורים, עמדות צילום והרשימה עוד ארוכה, הכל זה גימיקים לאירועים.

מומלץ לשים לב, גימיקים לאירועים זה בדיוק אותו דבר כמו אטרקציות לאירועים במילה שונה קצת, גימיקיםלאירועים הם אטרקציות שמאוד מוסיפות לאירוע, אם זה בלשתף בפעילויותמסויימות את האורחים או אם זה עמדות סטטיות שלא זזות שהאורחים מגיעיםאליהם.

היום אירועים בלי שום גימיק הם אירועים יבשים ואירועים שהאורחים ישכחוביום למחרת, גימיקים זה דבר מומלץ מאוד, למשל קעקועים זה אחד הדברים החדשיםהיום שנכנסים מאוד באמצעות מכחול אוויר ומומלץ מאוד בימי הולדת ומסיבות,הילדים לא צריכים לחכות הרבה, הקעקוע נוצר מהר מאוד, וגם נמחק אחרי כמהימים, יש עוד אפשרות שעושים כתובת על חולצות וכובעים וזה אחד הדברים היפיםיותר שיש היום בנושא הגימיקים לאירועים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161550 צפיות
ישנם מקומות אשר עם הזמן הופכים להיות מקומות מתויירים, מקומות אשר הופכים להיות מוקדי משיכה עבור תיירים מסוגים שונים, החל מצעירים ועד מבוגרים. זה יכול לקרות בגלל שינוי במדיניות הממשלה המקומית אשר פותחת את שעריה בפני תיירים, זה יכול להיות בגלל שינוי כלכלי, חברתי, ביטחוני, זה יכול להיות בגלל סיפורים אשר מועברים מאחד לשני אודות אותו מקום, וזה יכול להיות ככה סתם, בלי שום סיבה.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161571 צפיות
ישראלים אשר מעוניינים רוצים לנסוע לגיאורגיה, יכולים לעשות את זה בשתי צורות, נסיעה באופן עצמאי, בטיסות ישירות או קונקשן לטבליסי הבירה ומשם לערוך טיול על פי המסלול שהם יוצרים לעצמם או לחילופין, הם יכולים לקחת טיול מאורגן לגיאורגיה ולצאת עם קבוצה. במאמר זה אנחנו נתעסק בשאלה, מדוע עדיף לצאת במסגרת טיול מאורגן לגיאורגיה ומה הוא צריך לכלול.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161675 צפיות
אי שם באמצע שנות התשעים, החלו ישראלים לגלות את זנזיבר. בהתחלה היה נדמה שמדובר ביעד לעשירים בלבד, כאלה שחיפשו אזורים חדשים לנפוש בהם, לבלות ממלונות פאר מול חופים מרהיבים, עם הזמן החלו להגיע למקום גם חבר'ה צעירים במסגרת טיול אחרי צבא במדינות אפריקה או בטיולים אחרים, למשל ירח דבש. כיום מגיעות לזנזיבר קבוצות של טיולים מאורגנים, כולל קבוצות של משפחות. עד כדי כך היעד הפך להיות פופולארי בקרב ישראלים ובכלל.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161504 צפיות
בזמן שישראלים רבים נוהרים לספרד הסמוכה, עם זה בשביל לצורך טיול ועם זה לצורך צפייה במשחק כדורגל בברצלונה, הרי שלא מעט ישראלים מגלים בעשור האחרון גם את יופייה של השכנה ממערב, פורטוגל.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: דרורבידור ופנאי - כללי04/07/161277 צפיות
מתחת לפני השטח, כמעט בהיחבא שלא נגיד במחתרת, צצה לה אופנה חדשה בשנים האחרונות, חדר בריחה קוראים לזה. אנשים נוטשים למשך שעה את הפלאפונים שלהם, מנתקים את עצמם מהאינטרנט, שוכחים את לחצי היום ונכנסים מרצונם לחדר עם משתתפים נוספים, לא בשביל להצטלם לאח הגדול או לכל תוכנית טלוויזיה, אלא בשביל לפתור חידות.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181327 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182063 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182700 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172304 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica