חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
קורס חשבי שכר
   
 

קורס חשבי שכר- מקצוע מבוקש

מאת: דניאל seoלימודים אקדמאיים31/10/20111021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור אתר המתמחה בתחום לימודים, אנחנו מאוד מקפידים לתת ביטוי לכלל המקצועות שניתן ללמוד בישראל, בעולם האקדמי, המטרה היא להעביר לקוראים ולגולשים מגוון של מקצועות ולהראות להם שיש המון אפשרויות באמת ושלא חייבים באמת להיות מקובעים לנישה כזו או אחרת.

רובנו כאשר אנחנו גדלים, נמצאים תחת לחץ של ההורים שלנו ללכת למוד מקצוע כזה או אחר, המקצוע הזה משתנה עם השנים ונמצא במטמורפוזה מתמדת. אם לפני עשרים שנה זה היה עורך דין ולפני עשר שנים זה היה איש היי טק, כנראה שהיום זה איש חשבונאות, רואה חשבון או חשב שכר.

לא משנה מה הנטייה הלימודית שלכם, אנחנו כאן כדי להראות לכם שיש הרבה מאוד אפשרויות, עולם הלימודים לא באמת מסתפק במשפטים, ראיית חשבון, רפואה ואומנות. עולם הלימודים הישראלי הוא הרבה יותר רחב מזה, הוא כולל מגוון עשר מאוד של מקצועות אקדמיים ומקצועות חצי אקדמיים, שאלו מקצועות אשר לא מעניקים תואר בסיום הלימודים, אבל כן מעניקים תעודה ולפעמים גם מקצוע מבוקש לחיים.

מה  הופך מקצוע למבוקש?

העובדה שבוגר יכול ללמוד את המקצוע ואחרי זה לעבוד בו ולהרוויח כסף לא רע בעקבות הקורס שהוא עשה, זה יכול להיות יתרון מעולה, כמו למשל קורס חשבי שכר. או למשל מקצוע שמהווה ערך מוסף למקצועות אחרים. לדוגמה: בוגר קורס חשבי שכר בקלות יכול לעבוד נניח בתחום ההשקעות ולהיעזר בהכשרה המקצועית לו כחשב שכר, על מנת להבין ולנתח דוחות כספיים ומניות של החברה שהוא עובד עבורה.

כמה מקצועות כאלו יש בישראל?

הבעיה הגדול בתחום הלימודים בישראל היא שהלימודים כאן נהיו הרבה יותר ביזנס מאשר כל בר אחר. הרבה מאוד מקצועות, למעשה לא מובילים לשום עבודה רווחית בסיום הלימודים, או לעבודה בכלל אפילו.

הבעיה היא בעיקר גודל השוק- קטן מאוד שלמעשה לא צורך הרבה מאוד מקצועות, בעיקר מתחום מדע הרוח והאומנות. מה שזה אומר בגדול, לצורך הכתבה שלנו זה שאין הרבה מקצועות, שהמטרה שלהם היא להביא גם מקצוע וגם עבודה טובה. אם כבר, יש מעט מאוד כאלו, כאשר קורס חשבי שכר, מוביל את תחום הלימודים מועילים.

קורס חשבי שכר

אחרי כל הפרגון ששיתפנו לקורס חשבי שכר, הגיע הזמן לראות עד כמה זה באמת נכון. האם באמת בוגרי קורס חשבי שכר נהנים מתנאים כאלו טובים בשוק העבודה לאחר סיום הלימודים:

בוגר קורס חשבי שכר, לאחר לימודים של כשנה וחצי, יכול להרוויח בין 7000 שקלים למתחילים ועד 14000 שקלים, למצטיינים בחברות מובילות בישראל. כדי שתבינו שהנתונים הם באמת אמיתיים, אז הם נלקחו מהאתר "כמה אני שווה", שבו אנשים מעלים ללא שם את העבודה שלהם והמשכורת שלהם, כך שהנתונים יחסית אמיתיים.

האם עכשיו שקראתם את הנתון הזה, אתם יכולים להצביע על עוד מקצעות בישראל שמרוויחים בהם שבעת אלפים שקלים מהתחלה לאחר קורס של שנה וחצי? אני סבור שאין כאלו. אם עכשיו אתם באים לטעון, שעובדי מחשבים וחברות היי טק מרוויחים יותר על ההתחלה מאשר בוגרי קורס חשב שכר, אז הטענה שלי היא:

א. זה לא בכל מקרה

ב. הם לומדים ארבע שנים

ג. קורס חשבי שכר מאפשר לך להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף, תוך כדי שמחליטים ללמוד עוד מקצוע נוסף, הרי לא חייבים באמת להסתפק רק בחשבות שכר, אם לא רוצים.

אם עד עכשיו מצאתם שקורס חשבי שכר זה בדיוק מה שאתם צריכים- אנחנו שמחים מאוד, אם לא תמשיכו לקרוא באתר ולמצוא עוד מקצועות שיכולים לעניין אתכם.

המאמר הועלה על ידי מר יניב גבריאל- משרד עורכי דין פלילי

 



תגיות המאמר: קורס חשבי שכר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196123 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181897 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171487 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171954 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica