חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת קורות חיים

מאת: אמיר וינברגרעסקים - כללי02/11/20111261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת קורות חיים היא משימה הכרחית בחיפוש אחר עבודה, וישנם פורמטים קבועים לכך. עבור מי שאינו מנוסה בכתיבת קורות חיים כדאי להתמצא בפורמטים אלו, כיוון שקורות חיים שלא ייכתבו על פיהם עלולים לא להיקרא כלל על ידי המעסיק. הנה על קצה המזלג המרכיבים העיקריים שניתן למצוא בקורות חיים.

החלק הראשון בכל כתיבת קורות חיים הוא פרטיכם האישיים כגון שמכם ואפשרויות ההתקשרות עמכם (טלפון, דואר אלקטרוני וכדומה). ניתן להוסיף פרטים נוספים כגון תעודת זהות או תאריך לידה, אך הדבר אינו הכרחי. עם זאת קורות חיים שבהם לא מצוין גילכם עלולים לעורר חשד כי אתם מסתירים אותו, ולכן גם אז מומלץ לציין את גילכם במספר שנים.

לאחר מכן ספרו על השכלתכם. קורות חיים כוללים מידע על לימודים מתקדמים כגון תארים אקדמיים, לימודי תעודה, הכשרות מקצועיות וכדומה. מקובל כי כתיבת קורות חיים כוללת פרטים על השירות הצבאי. במידה ועסקתם בצבא בתחום שרלוונטי לעבודה, פרטו זאת. עם זאת קורות חיים יכולים לכלול גם התייחסות כללית בלבד לשירות הצבאי.

החלק החשוב ביותר בכל כתיבת קורות חיים הוא ניסיונכם התעסוקתי. התחילו במקום העבודה האחרון והמשיכו למקומות המוקדמים. קורות חיים אינם צריכים לכלול מקומות בהם עבדתם רק זמן קצר, כדי לא ליצור רושם שאינכם מתמידים בעבודה. פרטו בקצרה את תפקידכם בעבודה ואת השנים בהן עבדתם, אך אל תיכנסו לפרטים נוספים.

לבסוף כוללת כתיבת קורות חיים פירוט של כישורים שאתם חושבים שיהוו יתרון. לדוגמא, בעבודות מסוימות יתכן ותרצו ליידע את המעסיק כי אתם יודעים תוכנות מחשב מסוימות, או בעלי יכולת למידה מהירה וכדומה. כמו בשאר המרכיבים של קורות חיים, גם כאן יש להישאר מתומצתים ולא להגזים במחמאות עצמיות.

ניתן למצוא דוגמא לקורות חייםבלא מעט אתרים באינטרנט וללמוד על אופן כתיבתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר וינברגר

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128249 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים08/12/111372 צפיות
הצגת מועמדות לתפקיד ניהולי בכיר מחייבת כתיבת קורות חיים. חשוב לבצע משימה זאת כהלכה על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה במשרה הנכספת. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים02/12/111087 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה צעד חשוב בדרך להשגת המשרה הנכספת. חשוב לבצע משימה זאת בתשומת לב מרובה ובמקצועיות על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הזמנה לראיון עבודה. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים10/11/111297 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה מסמך שיווקי. חשוב להכין אותו כך שלא יכשיל את המועמד. על כך במאמר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים09/11/111116 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה שלב חשוב בתהליך חיפוש מקום עבודה. קורות חיים הנכתבים בצורה מקצועית ישרתו את מטרתכם ויבדלו אתכם מהמתחרים ולכן חשוב לטפל בכך בצורה מקצועית. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים05/11/111139 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון וההכרחי בתהליך חיפוש העבודה. על מנת לעבור שלב זה בהצלחה, חיוני לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. המאמר נותן טיפים חשובים בנושא.

מאת: אמיר וינברגראימון לקריירה30/10/111311 צפיות
קורות חיים מהווים את חלון הראווה שלכם בדרך אל המשרה הנחשקת. מה יש לעשות על מנת שישרתו את המטרה לשמה נועדו? על כך במאמר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231736 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222643 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221818 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica