חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורות חיים – צעד בדרך לעבודה

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים02/12/20111087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסלול המוביל לקבלת משרה נכספת במקום עבודה שיספק אתכם הוא מסלול קשה ובו תחנות רבות שתצטרכו לעבור. התחנה הראשונה היא רכישת המיומנות המקצועית, ואילו התחנה האחרונה היא ראיון העבודה. רגע לפני הראיון תידרשו לכתוב קורות חיים שיגרמו למעסיק הפוטנציאלי לבחור דווקא בכם ולא בעוד מאות אחרים להיות מוזמנים לראיון. כתיבת קורות חיים היא צעד בעל חשיבות עצומה משום כך בדרך לקבלה לעבודה. אחת הטעויות הנפוצות בקרב מחפשי עבודה היא להתייחס לכך כאל צעד טכני, אך מדובר במשימה שעליכם לעמוד בה.

כאשר אתם נמצאים בתקופת חיפוש עבודה, אף פעם אל תחכו לרגע האחרון כדי לכתוב קורות חיים. מוטב להקדיש את הזמן הראוי עבור כתיבת קורות חיים ורק אז להתחיל בחיפושים עצמם, כדי שלא תמצאו את עצמכם בלחץ של זמן, שולחים קובץ שלא עבר שום הגהה או עריכה. אפשר לומר כי בדיוק כפי שלא הייתם מגיעים לראיון עבודה לא מגולחים, כך גם לא תרצו לשלוח קורות חיים מרושלים. הזמן שתקדישו בשביל כתיבת קורות חיים ישתלם לכם בסופו של דבר, כיוון שככל שתשקיעו יותר בקורות החיים כך יעלו הסיכויים שלכם מול המתחרים שלכם.

אם כבר יש לכם קורות חיים שכתבתם לפני כמה שנים והתקבלתם בזכותם לעבודה הקודמת בה עבדתם, תוכלו כמובן להתבסס עליהם ולעדכן אותם בשינויים שעברתם מאז. יחד עם זאת, אם נראה לכם שקורות החיים שברשותכם לא מספיק טובים, תוכלו למצוא דוגמא לקורות חייםבאתרי אינטרנט ולשכתב אותם בעצמכם. בנוסף, תוכלו לפנות לייעוץ מקצועי בתחום של כתיבת קורות חיים, בידי מומחים המכירים את תחום גיוס העובדים מקרוב. מומחים אלו יוכלו לסייע לכם בהעברת המידע הביוגראפי של חייכם בצורה פרקטית ומועילה לסיכויי הצלחתכם.

בעל מקצוע שכזה הוא זאב מטלון שישמח לסייע לכם להשיג את מטרתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר וינברגר

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128249 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים08/12/111372 צפיות
הצגת מועמדות לתפקיד ניהולי בכיר מחייבת כתיבת קורות חיים. חשוב לבצע משימה זאת כהלכה על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה במשרה הנכספת. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים10/11/111297 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה מסמך שיווקי. חשוב להכין אותו כך שלא יכשיל את המועמד. על כך במאמר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים09/11/111116 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה שלב חשוב בתהליך חיפוש מקום עבודה. קורות חיים הנכתבים בצורה מקצועית ישרתו את מטרתכם ויבדלו אתכם מהמתחרים ולכן חשוב לטפל בכך בצורה מקצועית. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים05/11/111139 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון וההכרחי בתהליך חיפוש העבודה. על מנת לעבור שלב זה בהצלחה, חיוני לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. המאמר נותן טיפים חשובים בנושא.

מאת: אמיר וינברגרעסקים - כללי02/11/111262 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון בחיפוש אחר עבודה. ישנן דרכים מקובלות לכתיבת קורות חיים וחשוב להקפיד על הפורמט המתאים על מנת להבטיח קבלת התייחסות רצינית מהמעסיק הפוטנציאלי.

מאת: אמיר וינברגראימון לקריירה30/10/111312 צפיות
קורות חיים מהווים את חלון הראווה שלכם בדרך אל המשרה הנחשקת. מה יש לעשות על מנת שישרתו את המטרה לשמה נועדו? על כך במאמר.

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310101 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129019 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128744 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128667 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128580 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128725 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128493 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica