חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להשיג את המקסימום מכל תביעת אובדן כושר עבודה

הנתבעים יכולים להקשות עורף

תביעות ביטוח יכולות להציג לנו תמונה מאוד לא פשוטה של דחיות, עיכובים, השהיות ואף סירוב חד משמעי. אין ספק שעבור כל מי שעבר חלילה תאונה בעבודה או עבור מי שחלה במחלת מקצוע מסוימת תמונה זו אינה מציגה עתיד ורוד. לכן חשוב להבין עד כמה יכולות חברות ביטוח שונות להקשות עורף אל מול התובע ועד כמה סיבוכי החוקים והסעיפים השונים יכולים שלא לעשות טוב לאף אחד. בגלל דברים כאלה יכולה לעתים תביעת אובדן כושר עבודה להיות עסק לא נעים שעובדים רבים נפגעים ממנו.

מהחרגות ועד דקויות מטרידות

חלק מאלו שכבר הגישו תביעת אובדן כושר עבודה יכולים לספר על בעיות שונות שצצו להן לפתע בצורה מאוד לא נעימה. כבר היו מקרים בעבר שבהם חברות ביטוח מסוימות הצביעו על החרגה מסוימת שמצביעה על כך שלתובע אין מה להסתמך על חברת הביטוח ברגע הקשה שבו הוא נמצא. במקרים כאלו ואחרים ניתן לראות כיצד רבים לא משתהים יותר מדי ומחפשים לעצמם עורך דין ביטוח מיומן ומקצועי שמכיר את לשון החוק. בצורה כזו הם מגדילים את הסיכוי להתמודד עם מצבם הלא פשוט.

כיצד להגדיל את סיכויי ההצלחה של התביעה

הגדלת סיכויי ההצלחה של כל תביעת אובדן כושר עבודה היא דבר חשוב. זאת מאחר וכמעט כולנו כבר יודעים שלא די בהגשה של התביעה ובציפייה למימוש כל הזכויות המצוינות בה. בלא מעט פוליסות כבר ראו עובדים שונים כיצד הבטחות לחוד ומציאות לחוד, כשהדבר מביא אותם לתקופה לא נעימה בהיבטים שונים של החיים. תביעות ביטוח שמוגשות בצורה מקצועית יכולות להיות ממוקדות יותר וכאלה שיהיה מאחוריהן עורך דין ביטוח שיידע כיצד לעמוד מול אנשי המקצוע שמציבים הגופים שמולם מתמודד התובע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר וינברגר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים08/12/111373 צפיות
הצגת מועמדות לתפקיד ניהולי בכיר מחייבת כתיבת קורות חיים. חשוב לבצע משימה זאת כהלכה על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה במשרה הנכספת. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים02/12/111088 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה צעד חשוב בדרך להשגת המשרה הנכספת. חשוב לבצע משימה זאת בתשומת לב מרובה ובמקצועיות על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הזמנה לראיון עבודה. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים10/11/111298 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה מסמך שיווקי. חשוב להכין אותו כך שלא יכשיל את המועמד. על כך במאמר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים09/11/111117 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה שלב חשוב בתהליך חיפוש מקום עבודה. קורות חיים הנכתבים בצורה מקצועית ישרתו את מטרתכם ויבדלו אתכם מהמתחרים ולכן חשוב לטפל בכך בצורה מקצועית. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים05/11/111140 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון וההכרחי בתהליך חיפוש העבודה. על מנת לעבור שלב זה בהצלחה, חיוני לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. המאמר נותן טיפים חשובים בנושא.

מאת: אמיר וינברגרעסקים - כללי02/11/111263 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון בחיפוש אחר עבודה. ישנן דרכים מקובלות לכתיבת קורות חיים וחשוב להקפיד על הפורמט המתאים על מנת להבטיח קבלת התייחסות רצינית מהמעסיק הפוטנציאלי.

מאת: אמיר וינברגראימון לקריירה30/10/111313 צפיות
קורות חיים מהווים את חלון הראווה שלכם בדרך אל המשרה הנחשקת. מה יש לעשות על מנת שישרתו את המטרה לשמה נועדו? על כך במאמר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אובדן כושר עבודה

מאת: דורון עמיתביטוח אובדן כושר עבודה19/07/138824 צפיות
ליבי ליבי עם בעלי העסקים ומנהלי החברות אשר נזקקים למימוש של פוליסת הביטוח שלהם עליה שמרו מכול משמר, איזה מסכת יסורים הם הולכים לעבור ביום האמת.

מאת: neri bennunביטוח אובדן כושר עבודה23/06/118946 צפיות
קיימות חברות ביטוח רבות המציעות, במסגרת שלל הביטוחים השונים, גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות, שהינה ביטוח פרטי, שנועד לכסות במקרים של אובדן כושר עבודה ו/או נכות כתוצאה ממקרה של תאונה

מאת: lawtipביטוח אובדן כושר עבודה20/01/119061 צפיות
מהו ביטוח אובדן כושר עבודה ? מדוע הוא מחד כל כך חשוב, אך מאידך טומן בחובו הגדרות שונות ומשונות אשר עשויות לעמוד לנו לרועץ בקרות מקרה ביטוח ? ממה צריך להיזהר ולמה לשים לב ? על כך ועל עוד נושאים מרכזיים בתחום בכתבה.

מאת: Efratביטוח אובדן כושר עבודה16/01/118838 צפיות
תביעת נזקי גוף מגיעה בעיקר בעקבות נזקים ופגיעות שנגרמו לאדם לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או במקרה של רשלנות רפואית. ישנם מקרים בהם מעורבים יותר מאחד מהמקרים הללו ואז ישנה תביעה משולבת. התביעה מוגשת לביטוח הלאומי, שהינו מוסד ממשלתי המבטח את כלל אזרחי המדינה, בתהליך הכולל הגשת טפסים רפואיים המעידים על הפגיעה יחד עם כתב התביעה למוסד הביטוח הלאומי. שם, לאחר דיון בממצאים, תיקבע ועדה רפואית לגבי קיצבה, דמי טיפול או פיצויים שיועברו לנפגע במידה ונמצא ראוי לכך. בפועל, התהליך אינו פשוט כל כך וכולל הליכים

מאת: דוד נתנאלביטוח אובדן כושר עבודה12/12/108456 צפיות
לפי החוק, כל אחד מחויב לשלם ביטוח לאומי. לפי ההיגיון, הביטוח הלאומי צריך לתת לנו להרגיש בטוחים. לפי המציאות, אנחנו באמת משלמים, אבל הביטחון שהביטוח הלאומי באמת יבטח אותנו, שואף לאפס.

מאת: דניאל seoביטוח אובדן כושר עבודה01/07/108370 צפיות
שלום לכולם, אני כותב על נושא הביטוח, פשוט כי חשוב מאוד לדעתי להודיע לכלל הציבור על חשיבותו של נושא הביטוח. כולם מבינים שביטוחים הם מאוד חשובים אבל רובנו מעדיפים שלא לחשוב ל זה בכלל.

מאת: אתי בן ישיביטוח אובדן כושר עבודה25/03/109527 צפיות
חיים קליר התייחס השבוע ב- YNET לכתב הסילוק – נושא מעורר מחלוקת בעולם הביטוח. למי שאינו בקי, על ידי חתימה על כתב הסילוק מתחייב המבוטח כי הוא מסיר מחברת הביטוח תביעות נוספות בגין אותו תיק. בטורו הוא כותב על סיפורו של חנן עבדל, נהג אוטובוס באגד, שנפגע בתאונת דרכים בצוואר ובכתף ורופא אישר לו חופשת מחלה של 93 יום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica