חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפצת ניוזלטר- חלק ב

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט11/08/20091475 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 דואר זבל, או "ספאם", הוא דואר הנשלח לקהל נמענים רחב ללא אישורם, תוך כדי הצפה של תיבת הדואר במסרים פרסומיים. מושג זה מתייחס לכל דרכי העברת המסרים, בין אם בדואר, פקס, טלפון או SMS. לרוב, כאשר מדברים על "ספאם", מתייחסים לדואר האלקטרוני.

לפי הנתונים שפרסמה נציבות האיחוד האירופי, בשנת 2003 שימש דואר הזבל כדרך פופולארית ביותר לפרסום באינטרנט, כאשר נפח ה"ספאם" המופץ באמצעות מיילים היווה כ50% מכלל התעבורה העולמית של הודעות דואר אלקטרוני. תופעה זו עוררה בעיות של אבטחת מידע, חדירה למחשבים ללא רשות, הפצת וירוסים, ופגיעה בבתי עסק כיוון שאלה נאלצו לבזבז זמן ומשאבים כדי למנוע את הודעות הספאם. בארה"ב למשל עמדו הנזקים שגרמה להם תופעת הספאם על כ10 מיליארד דולר ב2004. במצב זה, תופעה זו נחשבה כמטרד יותר מאשר כדרך מוצלחת לשיווק באינטרנט.

עקב הנזקים שנגרמו כתוצאה מהתרחבות תופעת דואר הזבל, תוקן חוק חדש הקובע שאין להפיץ מסרים פרסומיים בשום דרך ללא הסכמה מראש של הנמען בכתב, על ידי הודעה אלקטרונית או שיחה מוקלטת. עבירה על חוק זה גוררת עימה קנסות כבדים, ובסמכות בית המשפט לקבוע פיצויים בגובה של עד 1000 ₪ עבור כל הודעה שנשלחה ללא הסכמת הנמען.

חוק זה אינו דורש ויתור מוחלט על העברת פרסומים במייל, אלא נותן הגבלות שבסופו של דבר רק מועילות להעברת המסר הפרסומי של בית העסק, ומונע רגשות שליליים של נמענים "מוצפים" כלפי העסק.

קיימות דרכים שונות להעביר את המסרים הפרסומיים של בית העסק בתפוצה רחבה ובהתאם למסגרת החוק.

ניתן להקים מועדון לקוחות אליו נרשמים גולשים דרך האתר ומשאירים את פרטי המייל שלהם לקבלת ניוזלטר.

ניתן להציע הרשמה למועדון הלקוחות תוך כדי פגישה עם לקוחות המעוניינים ברכישת מוצר או שירותים מהעסק.

כמו כן, ניתן לבקש מהנמען פרטים אישיים במהלך רכישה או מו"מ לרכישה של שירות או מוצר, ולהודיע לו שפרטיו ישמשו בעתיד לצורך דיוור פרסומי.

חשוב מאד לאפשר לנמען סירוב קבלת הודעות נוספות, גם לאחר שנתן את אישורו לקבלתן, וישנם בתי עסק רבים שעושים זאת על ידי הצבת קישור בכל דואר פרסומי, שבהקלקה עליו הנמען מוציא עצמו ממועדון הלקוחות של הארגון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון סודרי

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/02/101455 צפיות
לניהול תוכן שלושה מטרות: לייצר תדמית לעסק, לשווק את המוצרים או השירותים של העסק, ולקדם את אתר העסק בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט20/01/101964 צפיות
כיצד להביא לאתר אינטרנט חשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל? אילו מילות מפתח כדאי לבחור לשם כך?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט27/12/091411 צפיות
מאז ההסכם שנחתם בין טוויטר למנועי החיפוש, שיווק באינטרנט דרך טוויטר משלב אלמנטים של באז מרקטינג, יחד עם שיווק האתר בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט21/12/091891 צפיות
מאז השקתו של טוויטר, התפתחה תורה שלמה סביב השיווק בטוויטר. אילו קמפיינים של שיווק באינטרנט נעשו דרך טוויטר, וכיצד הרשת הזו סייעה לחברות למכור מוצרים ולפתח תדמית חיובית?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/07/091641 צפיות
שיווק באינטרנט: יתרונות, חסרונות, ודרכים שונות לשווק אתר באינטרנט.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט02/07/093982 צפיות
כיצד להשתמש במודל SWOT לשיווק האתר באינטרנט?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט09/06/091678 צפיות
כיצד מסייע הניוזלטר לשיווק באינטרנט של חברה או ארגון? מה הם היתרונות והחסרונות בשליחת ניוזלטר? כיצד להימנע מטעויות העלולות לפגוע ביעילות הניוזלטר?

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213471 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica