חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ב

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט27/12/20091412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז השקתה של הרשת החברתית הידועה, שיווק באינטרנט דרך טוויטר נהיה לדבר הטרנדי ביותר בקרב מפרסמים וחברות הרוצות להגביר את חשיפתן ברשת.

תחום השיווק בטוויטר זכה להתפתחות נוספת, לאחר הסכם שנחתם בין טוויטר למנועי החיפוש גוגל ובינג. גוגל ובינג החלו לסרוק את הציוצים בטוויטר, ולמרות שעבודתם של מנועי החיפוש עם הרשת טעונה שיפור, פלטפורמה זו מהווה הזדמנות טובה עבור חברות לשיווק באינטרנט. כך, שיווק בטוויטר כיום כולל גם אלמנטים של באז מרקטינג, וגם שיווק האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

שיווק האתר בתוצאות החיפוש

כאשר משווקים אתר בטוויטר, יש להתחשב בשני גורמים עיקריים:א. מנוע החיפוש הפנימי של טוויטר. ב. מנועי החיפוש המאנדקסים את הציוצים.

מנוע החיפוש הפנימי של טוויטר

בטוויטר קיימת האפשרות לחפש ציוצים בנושאים שונים לפי מילות מפתח. למשל, גולש שיקליד את המילה "איראן" ימצא את כל הציוצים הנוגעים לאיראן, כאשר הציוצים החדשים ביותר מופיעים בראש הרשימה. היתרון של טוויטר על מנועי החיפוש הרגילים הוא שהאינדוקס מתבצע באופן מיידי, כאשר דקה לאחר שהגולש ביצע את החיפוש, יופיע מולו משפט האומר שנוספו עוד 100 ציוצים העונים למילת החיפוש שלו, בדקה האחרונה בלבד.

כך, מפרסם הרוצה לקדם אתר של מוזיאון אומנות למשל, ישלב בציוצים שלו את מילת המפתח "מוזיאון אומנות". כך, גולש המחפש בטוויטר ציוצים על מוזיאונים לאומנות, יגיע לציוץ של המוזיאון המקודם. כמובן שאין להציף את טוויטר בציוצים חדשים כל דקה, אך מומלץ שתהיה שם נוכחות רבה, כיוון שמדובר ברשת דינאמית מאד המתעדכנת בתדירות גבוהה מהרגיל.

אינדוקס בגוגל ובינג

מאז נחתם ההסכם בין טוויטר לבינג, בינג מציג את הציוצים העדכניים ביותר בטוויטר לפי מילת מפתח. כדי לראות את הציוצים העדכניים ביותר, יש להקליד www.bing.com/twitter. אין זה אומר שהציוצים יופיעו במקומות הראשונים בחיפוש הרגיל של בינג, אך אין ספק שהציוץ בטוויטר תורם לקידום במנוע החיפוש הזה.

אפשרות הצפייה בציוצים המעודכנים אינה קיימת בגוגל, ובד"כ אתרי עסקים, אינדקסים ומאמרים הם אלה המוצגים בדפי התוצאות הראשונים כאשר הגולש מחפש מידע בנושאים שונים – לא הציוצים.

עם זאת, גוגל מתחיל לסרוק אותם, וכאשר מקישים מונח חיפוש דוגמת "iran twitter", ניתן למצוא בתוצאות החיפוש ציוצים שמופיעה בהם מילת המפתח "איראן". בעבר, גוגל לא סרק ציוצים בכלל, גם כאשר גולשים הקישו את המילה twitter במנוע החיפוש. ניתן למצוא ציוצים גם בtalker, הטוויטר הישראלי, בדרך זו.

עד כמה משפיע טוויטר במעטפת השיווק באינטרנט?

בינתיים, לא הרבה. חברה לשיווק באינטרנט שרוצה ליצור "באז" לאתר מסוים, ורוצה שהתכנים שלו יופיעו במקומות הראשונים בגוגל, תעדיף לשלב רשתות חברתיות אחרות, כגון: דה מרקר, תפוז ולינקדין. עם זאת, טוויטר צפוי בעתיד להיות בעל השפעה רבה יותר, והאינדוקס של הציוצים בגוגל צפוי להתפתח.

לכן, מומלץ מאד למי שעוד לא עשה זאת עד עכשיו, לפתוח חשבון בטוויטר, ולהתחיל לצייץ. כבר עכשיו קישורים המוזנים בטוויטר יכולים להיות קישורים איכותיים מאד, ולכן כדאי שבטוויטר יהיו קישורים חיצוניים המפנים לאתר.

המאמר הבא יסרוק את הדרכים השונות והכלים בהם ניתן לשווק את האתר דרך טוויטר, ולהביא אותו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון סודרי

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/02/101457 צפיות
לניהול תוכן שלושה מטרות: לייצר תדמית לעסק, לשווק את המוצרים או השירותים של העסק, ולקדם את אתר העסק בגוגל.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט20/01/101966 צפיות
כיצד להביא לאתר אינטרנט חשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל? אילו מילות מפתח כדאי לבחור לשם כך?

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט21/12/091892 צפיות
מאז השקתו של טוויטר, התפתחה תורה שלמה סביב השיווק בטוויטר. אילו קמפיינים של שיווק באינטרנט נעשו דרך טוויטר, וכיצד הרשת הזו סייעה לחברות למכור מוצרים ולפתח תדמית חיובית?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט11/08/091476 צפיות
העברת מסרים פרסומיים במייל בעקבות תיקון חוק הספאם.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט09/07/091641 צפיות
שיווק באינטרנט: יתרונות, חסרונות, ודרכים שונות לשווק אתר באינטרנט.

מאת: אלון סודרישיווק באינטרנט02/07/093984 צפיות
כיצד להשתמש במודל SWOT לשיווק האתר באינטרנט?

מאת: אלון סודריפרסום באינטרנט09/06/091678 צפיות
כיצד מסייע הניוזלטר לשיווק באינטרנט של חברה או ארגון? מה הם היתרונות והחסרונות בשליחת ניוזלטר? כיצד להימנע מטעויות העלולות לפגוע ביעילות הניוזלטר?

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213540 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163289 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica