חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי ילדים

מאת: גיא אלוןאופנה11/08/20091785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגדי ילדים עוברים בדרך כלל ב"ירושה" משפחתית. תהליך הגדילה של הילד בשנים הראשונות מצריך שינוי תקופתי של המלתחה כיוון שבכל כמה חודשים הילד הקטן גדל במידה. לכן הפכה ה"ירושה" למנהג מוכר ונפוץ. אין הצדקה לקניית בגדים חדשים כל הזמן ולכן מעבירים את הבגדים הקטנים לילדים החדשים במשפחה ובכך חוסכים כסף.

מנהג זה ממשיך להיות נפוץ גם כיום, אך אט, אט מצליחות חברות האופנה למשוך אליהן בחזרה את קהל היעד ומשכנעות אותו ששווה לו לקנות בגדי ילדים חדשים. מיתוג, מחיר וחווית קנייה משופרת הופכים את אופנת הילדים למוצר מבוקש.

כיום כמעט בכל חניון או מרכז מסחרי תוכלו למצוא חנויות המתמחות בהלבשת ילדים. ביגוד קיץ וחורף, הנעלה, בגדי ים, ספורט ועוד והכול רק לילדים וילדות. חנויות מעוצבות אשר בנויות במטרה למשוך את קהל היעד העיקרי הלא הוא האמהות.

מותגי אופנה גדולים כמו Fox, Honigman ו Zara זיהו את הפוטנציאל הטמון באופנת ילדים ומיהרו להשיק קווי אופנה חדשים לילדים מגילאי 3 ומעלה. הרעיון העומד מאחורי אופנת הילדים הוא הברקה שיווקית, הורי הילדים מעדיפים לקנות לעצמם בגדים על פי צו האופנה הכוללים בעיקר מותגים כך גם יעדיפו לקנות לילדיהם הקטנים בגדי ילדים הנתפשים איכותיים יותר בעיניהם. הורים שמעדיפים בגדי ילדים של Fox kids, יעדיפו לקנות לילדים שלהם בגדים חדשים מאשר להלביש אותם בבגדים הישנים של בן הדוד שלו.

ריבוי החנויות וקווי האופנה פיתח תחרות בענף בגדי הילדים, כידוע לכולנו תחרות טובה בעיקר לקהל הלקוחות, כי כאשר ההיצע גדל המחיר חייב לרדת ובכך הדילמה אשר היוותה את הגורם העיקרי למסירת הבגדים בירושה הפכה לפחות רלוונטית, המחיר נמוך יותר וההוצאות על בגדים קטנות.

על פי מצבו הנוכחי של השוק כיום, זו רק שאלה של זמן עד שייכנסו לשוק בגדי הילדים שחקנים חדשים. כאשר הצרכן הישראלי משקיע כל כך הרבה מכספו על בגדי ילדים, היזמים יתפתו להכניס מותג חדש לשוק.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

בתחום בגדי ילדים תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113440 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111638 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111704 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112219 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102400 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012428 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102418 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222822 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195533 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193723 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181602 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171721 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171899 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica