חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור מסע צימרים עליות אודם וירידות - נשמע טוב?

מאת: seowebסיפורי מסע11/08/20091173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשבועות האחרונים נוצרה תחושה קצת מוזרה בבית. הגדול בדיוק עמד לסיים את הגן והיה לקראת החופש הגדול, האישה סיימה זה מכבר פרוייקט גדול שעליו עבדה ואילו אני, אני תמיד הייתי מוזר.

אהובתי לא הייתה צריכה לעמול קשה בשביל לשכנע אותי שאולי כדאי שנצא לחופש. המשפט המרכזי ששכנע אותי היה ש"מוטב עכשיו מאשר מאוחר", כשהיא מתכוונת לכך שבמהלך החודשים יולי-אוגוסט כל עם ישראל, אחותו, דודתו, והשכנה מלמטה, יוצאים לחופש.

קסם השכנוע שבמשפט הזה טמון בעובדה שאין משהו שאני יותר שונא מאשר מקומות המוניים. כמעט אף פעם לא תמצאו אותי קופץ לים במהלך שבתות, למרות שאני תל אביבי מושבע, ובטח שלא אעשה מאמצים עילאיים בשביל להגיע לאטרקציות, שמבחינתי לא מהוות מוקד משיכה, כמו גן השלושה.

תקראו לי סנוב, אבל אני מעדיף לבלות את החופש שלי בשקט עם האישה והילדים, או עם זוג חברים נוסף. לא יותר.

על תחושת היחד שבבדידות

צימרים "אודם השני" שבמושב הפסטורלי לפידות היו הבחירה האידיאלית לחופשה שלנו. מצד אחד, הם מספיק גדולים ומרווחים בשביל שנוכל לעלות להתארח בהם עם החבר הג'ינג'י היקר ומשפחתו, אבל מצד שני הם מספיק רחוקים ומבודדים בשביל להציע לנו את האינטימיות שבלעדיה אני מרגיש כמו דג מחוץ למים.

בנוסף, כל אחת מארבעת בקתות העץ של אודם השני נפרדות זו מזו ויש להן חצר פרטית, כך שברגעים שבהם אנו זקוקים לפינת הקיץ השקטה שלנו אנחנו יכולים פשוט ללכת איש-איש לדרכו, ואילו, ברגעים שבא לנו, אנחנו יכולים לשבת כל המשפחות יחד סביב הבריכה.

כשהגענו לקראת שעות אחר הצהריים המאוחרות הלן המקסימה קיבלה את פנינו והוסיפה לתחושה שצדקנו בבחירתנו ב"אודם השני".

היא הזמינה אותנו להיכנס ולשבת לשתות איתה כוס קפה איכותי, לצידו מבחר עוגות מאפה ידיה, אבל הקטנים היו כל כך עייפים מהדרך כך שנאלצנו לבקש בנימוס רב לדחות את הישיבה לשעה מאוחרת יותר. למזלנו הרב, גילינו עם הגעתנו שאנחנו זוג המשפחות היחיד שהגיע באמצע השבוע הזה ולכן כל המתחם לרשותנו. כמה יפה היא תחושת היחד שבבדידות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018518 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102473 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101741 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא סיפורי מסע

מאת: אורי כהןסיפורי מסע05/08/132343 צפיות
פארק חבלים מאפשר פעילות אתגרית שכוללת מעבר במכשולים בגבהים שונים. כמעט בכל פארק קיימים כמה מסלולים וברובם ניתן לעשות גם סנפלינג. המעברים בין העצים שכוללים גשרים על חבלים, יאפשרו גם למשתתפים הקטנים ליהנות מהחוויה המדהימה. מכיוון שבכל פארק קיימים אזורים בעלי דרגות קושי שונות, זה מבטיח הנאה רבה לכל המשפחה. דרגת קושי הימלאיה תתאים למשל לבעלי ניסיון בסנפלינג, בעוד מסלול קופים יתאים יותר למטיילים הצעירים והשובבים.

מאת: tkidumסיפורי מסע17/07/131848 צפיות
יש היום המון סיבות לפנות למשרד חקירות, בין אם אתה אדם פרטי החושד באשתך או בילדיך בדברים מסוימים ובין אם אתה בעל עסק החושד בעובדים שלך. היום הנתונים לגבי גניבות במקום העבודה עולות כל יום והעובדים מוצאים דרכים מתוחכמות להערים על המנהלים ולהתחמק ממצלמות האבטחה. זה לא משנה אם הגניבה היא קטנה יחסית כמו מחשב או מוצר מסוים או גדולה כמו סכומים של כסף הענישה חייבת להתבצע וחשוב לעשות את החקירה בצורה יסודית כדי להוקיע את הגנב משורות החברה. נושא של ריגול תעשייתי הוא מאוד חם בעקבות חברות היי טק וסטארט אפ רבו

מאת: איציק מלאכיסיפורי מסע14/06/131880 צפיות
נשיר ונטייל בעקבות גדול משוררי א"י נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר. נבקר באתרים שעליהם כתבו ובהם ביקרו אלתרמן ובתו,שהייתה יוצרת גדולה בזכות עצמה. על הקשר המיוחד ביניהם,נשמע סיפורים מרתקים מאחורי השירים ומחבריהם.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129049 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: דניאל seoסיפורי מסע07/11/118914 צפיות
איך לפעמים מתחשק לנו לקחת כמה דברים, לברוח מהילדים ולברוח לאיזה מקום שאף אחד לא יטריד אותנו ולא יציק לנו בשום דבר. בוס יקר- תעזוב אותי בשקט, אני לא באמת רוצה לשמוע ממך, כואב לי כבר הראש ואני רוצה הרבה שקט בחיים עכשיו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111859 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119271 צפיות
חת החוויות המרכזיות של טיול במונגוליה היא האירוח בגר. כאשר נסעתי בערבות המונגוליות למרגלות הרי אלטאי, התעצלתי לעתים להקים את האוהל, מה גם שהשתחלות לתוך שק השינה בשעה מוקדמת נראתה לי משעממת מדי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica