חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הערך המוסף של חגיגה בכפר סבא

מאת: יעקב אקבולוטמסיבות02/11/2011909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התארסתם? זה הזמן להתחתן! לא מוצאים את הידיים והרגליים? כאן מתחילים לקרוא עוד על כל הסודות שצריך לדעת לגבי חתונות בלתי נשכחות... אז בואו להתוודע אל עולם החתונות: אולמות אירועים, הפקת חתונות וקייטרינג!

כבר יש לכם גן אירועים?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא לא אחר מאשר גן האירועים שבו תחגגו. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה באוויר הפתוח. רק אחרי בחירת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן יהיה לתכנן ברצינות את מועד, סוג החתונה ולבחור את כל הדברים הרבים שיהפכו את ערב החתונה לחוויה לכל החיים. חושבים שאתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

אז.. באיזה אופן לבחור גן אירועים? לא מוצאים אולם אירועים בכפר סבא?

הרבה זוגות שמתחתנים מתלבטים הרבה עד שהם סגורים על עצמם, בשל סיבות רבות. מקומות הינם שונים בהיבטים רבים; כמות האורחים המירבית, התאורה, אופן הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בישראל. כדאי להחליט מבעוד מועד מה אתם רוצים לחגוג, זה יקל עליכם בחיפוש של גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולם חתונה על מנת להתרשם מקרוב, חובה לשים לב לפרטים מסויימים: השטח מספיק נקי? המרחב בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בערך עובדים נמצאים במקום? אף אחד לא מעריך אוכל שפג תוקפו או שירות לקוי... אם אתם רוצים להימנע מפאשלות כשכבר יהיה מאוחר מידי, ודאו שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל זה אין כאן טעויות נסלחות. חייבים לדעת כיצד עושים את זה? הכי כדאי לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים! דהיינו, בהנחה ודמיינתם ארוע ראוותני, אז אתם צריכים ללכת על זה…

בואו לקרוא על השלב הבא...

אם סוף סוף יש לכם גן ארועים - אפשרי לחשוב על הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב אירועים מקצועי... אם עוד לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אמנות של ממש. עם עזרה של מומחים המתמחים בעיצובים וחן, אפשר להביא לכך שהארוע יהיה מנקר עיניים ויחודי. על ידי שימוש בשולחנות יפים, לדוגמא, באפשרותכם לשפר את את תפאורת הארוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו ממש מהדקה הראשונה שמדובר על איזשהו אירוע סוף הדרך ויחגגו בצורה שבטוח לא יצא להם בחיים... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אחרי שסימתם לעצב, ניתן לסדר את דברים חשובים…

למרבית האנשים הייתה הזדמנות מתישהו בחיים להיות מוזמנים לחתונה ישראלית. ארועים אלה נראים תמיד אותו הדבר - בורקסים זולים, וודקה זולה ופטנטים ארכאיים. אם השאיפה היא לחגוג חגיגה לגמרי שונה, ישנו צורך בקמצוץ תכנון ואפילו יצירתיות. כך בטוח ירכלו על החתונה שלכם גם חודשים אחרי... מחפשים בנרות שירות לאירועים?

איזה מזון מגישים?

בשביל קרובי משפחה מסוימים הדבר החשוב היחיד הוא רק האוכל. ההחלטה על חברת הקייטרינג יכולה להשפיע על החוויות מאותה חתונה, בגלל זה שלא תעזו לזלזל או להתפשר כאן. אז באמת רצוי לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי וצלחות במימדים סבירים. אף אדם לא רוצה איזשהו אוכל לא טעים או, למשל, כזה שמונח על צלוחיות קטנות. רצוי מאוד להוציא עוד קצת כסף בכדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה באמת טעים ומשביע!

מחפשים עוד מידע על אולם אירועים פתח תקווה? מוזיקה כבר בחרתם?

רק לאחר שהאבסתם את האורחים שלכם, אפשר לבדרם, ולא חסרות דרכים לכך. עם מה מתחילים? אין אופציה להעלות נושא כמו חגיגה רצינית מבלי בכלל לדבר על דיג'י. יש סיבה לא להביא איזשהו תקליטן מקצועי? בעזרתו אפשר להקפיץ ולשמח את האורחים במשך כל החתונה... אתם צריכים לבחור במהרה סגנון מוסיקה שאתם אוהבים, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

אם קראתם לעומק, ארגון ותכנון חתונהיהיה ממש פשוט… לעצות, טיפים ואינפורמציה נוספת - חזרו לכאן לכל הדברים שצריך לדעת, לארוע שלכם.שתהיה חתונה טובה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121174 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121108 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121267 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121203 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121242 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121151 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica