חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך זוכרים אירועים?

רוצים אירוע שיזכר לדורות? כולם חולמים על על האירוע, אבל מה באמת אורחים זוכרים? שמלה, איכות האוכל, התאורה, ובמיוחד את האולם. כנראה שתופתעו מהמימצאים, אך למרבית המוזמנים חשובים אותם דברים, וכמובן על המרכזיים נשתדל לשים דגש מיוחד.

בחירת מקום האירוע


מיקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה בכוכב יאיר תרמוז על יחודיות, חתונה בקאנטרי תשקף תמימות, גן או אולם ארועים מרהיב ירמוז על עושרכם בעוד גן צנוע יעיד על משפחתיות .

זכרו שהכי פשוט לפנטז על בר מצווה יוקרתי והדור, אולם פעמים רבות אחרי התחלת התכנון נופל האסימון והם קולטים שלצערם זה לא באמתמה שהם חיפשו. לפני שאתם מזמינים גן ארועים חשבו בהיגיון אם באמת ובתמים האולם הזה באמת משקף אתכם .

תפריט האירוע

הסתיים העיסוק עם אולמות אירועים באזור השרון? ללא צל של ספק אחד המאפיינים שצרכים להתייחס אליהם בכובד ראש זה התפריט שיוגש באירוע. יתכן שזה נשמע די יומרני, אך רוב המוזמנים משתוקקים להינות ומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו בארוע.

טרם בחירת התפריט תבדקו טוב טוב מיהם האורחים שיהוו את הנתח הגדול ביותר באירוע שלכם. אם מדוברבמוזמנים מהמעמד הממוצע, שמעדיפים את האוכל הביתי, מומלץ ללכת על אוכל יותר עממי. במידה ומדובר בחבר'ה צעירים מהבוהמה התל אביבית כדאי לנסות מנות גורמה, אם זו מסיבת צעירים ומרבית האנשים יהיו בה ילדים אז מומלץ לקבוע תפריט צעיר הכולל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

ברוב המקריםאף פעם לא ניתן לרצות את כולם, אי לזאת כדאי לבחור מזון פשוט ומורכב, יחודי ומסחרי. כך יהיולאורחים מספר אופציות לבחור. לסיכומו של עניין, עדיף תמיד שיהיו לכם חלופות רבות במקום מספר מנות מצומצמות.

עיצוב האירוע

אם נשאר לכם מעט זמןואתם ממש מעוניינים להשאיר רושם על המוזמנים, תחשבו על קונספט מקורי, משהו מיוחד ובנוסף על זה מסר שאולי חשוב לכם להדגיש. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב המיוחד הוא מרכזי לכולם.

בנושא זה באמת ובתמים השמים הם הגבול; הכל אפשרי , או, לדוגמה, לשים דגש על דברים ספציפיים; צבעי הארוע (אירוע בכתום, לשים דגש על צבע אחד), נוף מלאכותי (ציפורים ודקלים) סידורי פרחים וכו', רק תתנו לדמיון שלכם להתפרע. קורה לפעמים שחגיגה פרטית משתנה להיות גם האירוע של ההורים, לפיכך במיוחד בנושא זה, זה הקטע להביא את היחודיות שבכם.

בשבילכם הכי חשוב זה אולמות אירועים בחדרה?

לפעמים הכי קל לרצות את כל בני המשפחה, אך תזכרו תמיד שאחרי הכל זה האירוע שלכם. אם יש משהושאין אופציה שאתם לשכוח ממנואפילו אם הוא, לא מקובל על משפחתך, אז תעמדו על שלכם. תסבירו לבני המשפחה שלכם בדרך הכי נעימה שאפשר שזהו עם כל הכבוד זו החלטתכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שבאמתמשקף אתכם.

אם אתם צריכים חומר נוסף לגבי הנושא חפשו את מאמרינו האחרים, ושיהיה לכם אירוע מדהים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121174 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121108 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121267 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121203 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121242 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121151 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213836 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195995 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171839 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162421 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica