חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחי עץ

מאת: linka19 שיפוצים07/11/2011931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה אנשים כל כך אוהבים מטבחי עץ? השאלה הנכונה יותר היא מדוע אנשים אוהבים מטבחי עץ כל כך למרות שהם יקרים יותר מחומרים תעשייתיים וקשים יותר לתחזוקה ולמור שאנשים עם רגישות לאיכות הסביבה מזהירים מפני שימוש יתר במשאב הטבעי עץ.... עדיין אנשים אוהבים מטבחי עץ ומוכנים לשלב את המחיר כי על פי רוב, מטבחי עץ הם מטבחים חמים, נעימים, משפחתיים ומרגיעים. יש משהו בעץ, כחומר בסיסי, שגורם לאנשים להרגיש מיד בבית.

לכן ניתן לראות כיום שהמטבחים הישנים חוזרים אם זה מטבחי הפרובאנס, מטבחים אנגליים, מטבחים כפריים, מטבחי העץ נותנים תחושה של חמימות, ומשפחתיות יחד. עשויים מעץ מלא המחזק את ההרגשה הזו, חשוב לבחור את סוג העץ המתאים למטבח שלנו ולאפשר אווירה תוססת וחמה במטבח בפרט ובבית בכלל. מטבחי העץ השונים מאריכים שנים , וזו ההוכחה שחוזרים אליהם.

גם בעולם התעשייתי, בדירות בלב העיר הצפופה והרועשת, אנשים מבקשים להקיף את עצמם ברהיטי עץ ובפרט הם נהנים לבלות את זמנם בבית בתוך מטבחי עץ. אפשר להזהיר אותם עד מחר מפני המחיר וקשיי התחזוקה (הכול יחסית) אבל אוהבי העץ ממשיכים לדבוק בהרגלם. וכאמור, גם השנה נרשם שיא בביקוש לאותם מטבחי עץ על אף שפע של פיתרונות תעשייתיים אחרים בענף המטבחים.

מטבחי עץ הפכו לסמל ולמותג בתחום של עיצוב הבית. לא משנה אם מדובר על בית צנוע במושב בערבה או דירת פאר בצפון תל אביב, בין אם מדובר על זוג צעיר בתחילת דרכם או פנסיונרים שמשפצים את הבית אחרי שהילדים נטשו לדרכם. אנשים בוחרים מטבחי עץ כמעט כברירת מחדל כי כולם, למרות ההבדלים הרבים, מאמינים באיכויות של מטבחי עץ.

מטבחי עץ ניתן למצוא כמעט בכל רשת רהיטים לבית ולחצר, בבתי עסק המתמחים במטבחים וכמובן בנגריות המובילות. להיפך, קשה למצוא חנות או רשת מכובדת שלא מציעה גם כמה דגמים (לפחות) של מטבחי עץ. אמנם בתצוגות ובחלונות ראווה רואים מטבחים תעשייתיים וחדשניים משלל חומרים חדשים אבל כאשר מבררים מה אנשים באמת קונים - מטבחי עץ זוכים להצלחה לאורך השנים.

קשה לקבוע מה יש בו בעץ שכל כך קושר אותנו אליו כחומר בסיסי, האם זה בגלל שהוא טבעי? האם זה בגלל שהוא חם? האם זה בגלל שהוא היה כל כך דומיננטי כחומר בסיסי לריהוט לאורך כל השנים שנראה כאילו אין לא תחביב? לא ברור עדיין. יכול להיות שזהו שילוב של כל התשובות ויכול להיות שהמשיכה לעץ היא משהוא טבעי לחלוטין שהאדם בכלל לא יכול להסבירו.

לפרטיםנוספים בקרו אצלנו בנגרית ונגה

 



תגיות המאמר: מטבחי עץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת linka19

מאת: linka19 דיאטה09/07/121127 צפיות
דיאטנית טובה עשויה להיות אחד הצעדים הראשונים לביצוע של דיאטה טובה ואיכותית במקרים רבים בחירה של דיאטנית טובה היא משימה כלל לא קלה ואף יקרה מאוד שכן דיאטנית עשויה לגבות

מאת: linka19 דיאטה09/07/121082 צפיות
דיאטנית מומלצת לכל מי שמעוניין לרדת במשקל או לשמור על משקלו הנוכחי. הרבה אנשים חושבים שהם יכולים לפקח על עצמם בתהליך ההרזייה או במהלך השמירה על המשקל

מאת: linka19 דיאטה09/07/121009 צפיות
מעבר לעובדה שהנורמות החברתיות המעוותות שאנחנו חיים לפיהן כיום הן כאלו שאנשים שמנים הם מסכנים, ושרק רזה זה יפה, משקל עודף, מבחינת ההיבטים הבריאותיים שלו,

מאת: linka19 הפקות אירועים08/12/11947 צפיות
בחירה נכונה של חברות הפקת אירועים עשויה להיות מרכיב משמעותי מאוד באופן שבו יתנהל האירוע שאנו רוצים לערוך, במקרים רבים בחירה נכונה של חברות הפקת אירו

מאת: linka19 ריהוט 07/11/111173 צפיות
מטבח פרובאנס הוא אחד מן המטבחים המזוהים ביותר במגמת עיצוב המטבחים הכפריים. מטבח פרובאנס המגיע אלינו מכפרים בצרפת במאה הקודמת משקף בבהירות את הפשטות של מטבחי העבר והעיצוב הקלאסי בעולם המטבחים. מטבח פרובאנס מכיל בתוכו כמה אלמנטים שונים המייחדים אותו ממטבחים אחרים, הן ברמת איכות וייצור והן ברמת ריהוט ואבזור המטבח.

מאת: linka19 שיפוצים07/11/111067 צפיות
מטבחי יוקרה עד כה היו אך ורק בשביל העשירים והמפורסמים ואילו שאר בני התמותה הסתפקו במטבחים סטנדרטיים שהגיעו עם הדירה מידי הקבלן. אולם בעשור האחרון המודעות לאיכות חיים (לייפ-סטייל) הולכת תופסת תאוצה וכיום אנשים מודעים יותר ויותר לנושאים כמו עיצוב הבית והם כבר ממש לא מסתפקים בסטנדרטים.

מאת: linka19 שיפוצים07/11/11889 צפיות
מטבח מעוצב הוא חלומה של כל אישה ובעשור האחרון גם של הגברים המודרניים. כולנו רוצים להרגיש שהצלחנו בחיים ושהגענו לרמת חיים גבוהה וחלק מהסממנים להצלחה הם בית יפה / בית מפואר / בית מעוצב. מטבח מעוצב לא רק נראה יפה, כאשר בוחרים בעיצוב הנכון המטבח הופך להיות גם נוח יותר וככל שמטבח נוח יותר ומאים יותר לצרכים שלכם כך גדל הסיכוי שלכם לבשל בו תבשילים מעוררי תאבון וכמובן ככל שהמטבח יפה יותר ומזמין יותר כך אנשים נהנים לבלות בו את זמנם (קריאת עיתון הבוקר, הפסקות קפה ואפילו אירוח חברה או קרוב

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica