חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים לקיר לאמבטיה ולסלון

מאת: יעקב אקבולוטריהוט 09/11/20111128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא לחשוש משינויים

אם סוף-סוף מצאתם בית חדש, עברתם לבית חדש או שעכשיו זכיתם בלוטו, ניתן לחשוב על העיצוב. כולנו נוכחים שעות רבות בבית, והעיצוב של המקום משפיע לא מעט על האווירה ומצב הרוח. בדיוק בגלל זה מומחים בישראל טוענים ששינוי בבית מידי פעם, ממש לא שיפוץ טוטאלי, ישנה את הצורה שבה אנו תופסים את מגורינו.

עיצוב בית - מה כדאי לעשות?

מציאת רצפות, הדבקת אריחים, טפטים לקיר, צביעת הקיר, רהיטים עתיקים... אם אתם מחפשים שינוי בבית, יש הרבה מה לעשות, זה הזמן לבחור ולהחליט. פה תוכלו למצוא מס' הצעות קטנות וגדולות לעיצוב של הבית:

צבע צבע צבע - נולדנו בעולם צבעוני, וחבל להותיר את הצבע מחוץ לביתכם. לצבוע את החדר או קיר יחיד, להדביק טפט בסלון או פרסקו איכותי, ככה אפשר לשדרג את הבית בלי לבזבז יותר מידי. תופתעו לגלות כמה ישפיע הצבע על המצב רוח.

מרהטים את הבית - בין אם עברתם לבית חדש או בין אם פשוט החלטתם על שינוי, באמצעות הרהיטים הנכונים תוכלו ליצור בבית שלכם אווירה חמימה וביתית. תשדלו לבחור רהיטים המשקפים את טעמכם הפרטי, הקפידו לא לחרוג מהתקציב שקבעתם לעניין ותחשבו גם על הפן הפרקטי.

הזזת רהיטים - נראה לכם שתמיד יש צורך למהר לרכוש כסאות, שולחנות, ספות ו/או טפטים מעוצבים? במקרים מסוימים ניתן גם להשתמש במשאבים הקיימים. שדרגו את המראה באמצעות הזזה של כמה מהרהיטים ליצירת חדרים נוחים יותר. בנינו, מישהו קבע שהשידה חייבת להיות בקצה החדר?

לעשות זאת לבד או עם מעצבת?

מעצבי פנים מוכשרים יוכלו להציע פתרונות חכמים שבטח לא הכרתם, ולפעמים הם יציעו הברקות על מנת להפוך אפילו דירה קטנטנה לחלל מגורים מרווח. אבל אם להיות מציאותיים להעסיק מעצב פנים עולה כסף, ובכלל לא פשוט לאתר את האדם המתאים לפרוייקט העיצוב שלכם. אם מבחינה חומרית אתם יכולים להרשות זאת, ואם חשבתם על אדם שמבין אתכם, בהחלט מומלץ להיעזר בו.

למידע נוסף לגבי עיצוב לבית, קראו כאן. שיפוץ נעים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121173 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121106 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121266 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121201 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121240 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121150 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica