חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
חברת מיתוג
   
 

למה צריך מיתוג בעצם?

מאת: אריאל כהןמיתוג09/11/201110661 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Branding הוא השם הזר לדוקטרינת המיתוג. הכוונה של המיתוג הינה לטוות דגש או השקפה של פרודקט נקודתי בהווייתם של קונים אפשריים של אותו פרודקט. פרוצס המיתוג יוצר אפשרות לפלג מוצר יחיד מיתר המוצרים השונים. Brandingמטפח חזות ייחודית למוצר במובדל מיתר המוצרים הנמצאים בשוק. תחום המיתוג תובע מהמוצר הממותג להיות איכותי ומבוקש בדעת הציבור הלאומית. תוצר המוכר כמשובח, אולם בעצם לא כן לא יצלח בתחום המיתוג.

תחום Brandingבמספר צעדים:
הצעד הראשון בתהליך Branding הינו בפועל עבודת לימוד וסקירת שוק שכוונתה להשיג דעת וכלים במטרה להתאקלם בשוק. החקר יכיל את סעיפי הליקוי והחוסן של המוצר, ציבור המטרה, בדיקה של מוצרים דומים, בדיקה של סעיפי השיווק למוצר, בדיקת המוצר ועוד מכלול גורמים שיסייעו על ממוש תורת מיתוג מעולה. הצעד ההבא לתהליך המיתוג הינו יצירת שלבי עבודה בשביל להגיע ליעדים שקבעתם עבורכם בהתחלת התהליך.
הצעד השלישי בתהליך ה – Branding הינו נסוח ויצירת הרעיון העיקרי של המוצר, דהיינו סידור הסמל מסחרי, הלוגואים וביטוי המסרים של המוצר שאותו אנחנו מעוניינים למכור. הצעד הרביעי והאחרון בתורת המיתוג של התוצר הינו קידום מכירות התוצר במקומות הסחר כדי לברר כיצד ציבור המטרה מגיב לתוצר וקולט אותו כפי שביקשתם. נוהל מיתוג של עסק או תוצר מוכר בתור נוהל מהותי במידה מרובה בהצטיינות של תוצר בשוק הקנייני המסובך ביותר.

מיתוג שואף ליטול את כלל הכללים שאותם ניסחו יוצר התוצר עצמו ולמכור לפי החוקים ההם. כך אם, כמות, אנחנו רוכשים מכנסי מותג, אנחנו רוכשים לא רק בגד, אלא גם הרגשת גמול של מנצחים, ספורטיביות מרבית ועמדה בקרב האופנה הגלובלית. את כלל החוקים האלו אפשרי למכור דרך המראה שאותו רוצים המייצרים והמוכרים להציע לעיני רוכשים אפשריים.

מותג במאה ה-21:
בשנים האחרונות התחילו קבוצות רבות מספור להבחין במעלה הכספית הנמצאתבתחום המיתוגוצמיחתה הזריזה אל ענפי פעילות וסחר שונים נהייתה נוחה במיוחד. בזמן האחרון חדרו אל שוק הייצור והעסקים, והחוג המדיניביטויים מכירתיים כגון מיתוג. חיוניות תהליך זה של מיתוג קיימת בהפרדות הקבוצות היצרניות הנבדלות אחת מהשניה. חוץ מזה יש גם עניין חשיבות הקבוצה היצרנית בין כלל הקונים. אם אין תהליך של מיתוג ישנו סיבוך ללקוח לעשות הפרדה בין תוצר למשנהו ובין הקבוצות היצרניות הזרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131856 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica