חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עספור עונה 2

מאת: אופיר בוקובזהטלוויזיה13/11/20111202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עספור עונה 2

עספור עונה 2 – מידע כולל

כיום אין אחד אשר אינו מכיר את הסדרה עספור עונה 2, עספור עונה 2 הינה סדרה שוברת שיאים שהרבה מאוד אנשים צופים בה ועספור עונה 1 קיבלה את אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר ועברה סדרות רבות, כמובן כי עספור עונה 2 רק כעת התחילה אך עדיין אחוזי הצפייה שלה גבוהים מאוד.


עספור היא סדרה אשר מתבססת על חיי הרחוב, אנו רואים כיצד זה משתקף בסדרה על ידי כך שהסדרה עצמה צולמה בגן סאקר בירושלים אשר בו נמצאים כל חסרי הבית.


עספור עונה 2 היא ההמשך לעונה הסוחפת של עספור עונה 1 שיש בה סוף פתוח ומותח מאוד.


למה דווקא עספור עונה 2 ?


כאשר אנו שומעים על עספור עונה 2 השאלה הנשאלת היא למה עלינו לצפות דווקא בסדרה עספור עונה 2 ולא בסדרה אחרת, תשובה זו מתחלקת לכמה חלקים והחלק הראשון הוא בגלל שישנם הרבה מאוד אנשים סקרנים אשר היו רואים את עספור עונה 1 בקביעות והם רוצים לראות את המשכה, החלק השני אלו הם אנשים אשר התחילו לצפות בסדרה עספור עונה 2 והם מעוניינים להמשיך לצפות בה, החלק השלישי הם אנשים אשר רק מתחילים לצפות בסדרה או שהם אינם רואים את הסדרה בקביעות, אלא הם רואים את הסדרה פעם בזמן מסוים או אצל אנשים מסוימים.


עספור עונה 2 – ייחודיות


ישנם מספר דברים אשר מייחדים את עספור עונה 2 אשר בעצם עושים אותה לסדרה כל כך מוצלחת ומוכרת בקרב האוכלוסייה:

    אחוזי הרייטינג – הדבר הראשון אשר מייחד את עספור עונה 2 הוא אחוזי הרייטינג, כולם כיום יודעים כי עספור  עונה 1 שברה את כל שיאי הרייטינג ואפילו עברה את הבורר ועוד סדרות רבות עם אחוזי רייטינג גבוהים.


    עלילה – הדבר השני אשר מייחד את עספור עונה 2 היא העלילה, מאחר והסדרה לא לקוחה מתסריט חוץ מחו"ל אלא שתי ישראלים אשר החליטו לכתוב את הסדרה גם משחקים בה תפקידים ראשיים (קצר וניוטון) וכמובן שהם מוכרים את הפורמט של הסדרה למקורות שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הדרך הטובה ביותר של הסרת משקפיים.

לעשות עבודה בארה"ב , כי עבודה בארה"ב זה לא דבר קשה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בוקובזה

מאת: אופיר בוקובזהתיירות ונופש - כללי11/03/131079 צפיות
חולמים על נסיעה בקרוב לארה"ב? עדיין לא הגשתם בקשה לקבלת ויזה? הבאנו לפניכם במאמר זה את כל הדרכים אליהם ניתן היום לפנות על מנת לקבל ויזה לארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהטיולים בחו"ל20/08/121064 צפיות
ישנם היום הרבה מאוד אנשים אשר מחפשים עבודה לתקופה ארוכה אשר תהיה קצת שונה משאר העבודות המזדמנות שקיימות, קשה מאוד למצוא עבודות כאלה ואם אנו נמצא עבודות אלו יתבססו בעיקר על מכירות, אחת מן העבודות אשר נכללות בתחום המכירות היא עבודה בארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121109 צפיות
אחד מן החלקים הכי חשובים במעבר הדירה היא העברת החפצים בעזרת חברת הובלות. כל אדם רוצה שהעברת החפצים שלו תתבצע בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש ללא כל שגיאות בין אם זה פגיעה בחפצים או בין אם זה תקלה אחרת בהובלה.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121131 צפיות
כולנו מגיעים מתישהו ליום שבו עלינו להעביר את הדברים שלנו למקום אחר, אם זה לעזוב את הבית על מנת לעבור לדירה חדשה, או אם זה לעבור בשביל הלימודים, מתישהו אנו נזדקק לחברת הובלות טובה אשר תעזור לנו להעביר את הדברים שלנו ממקום למקום.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי05/02/121412 צפיות
כאשר אנו שומעים על עבודה בהוואי השאלה הראשונה אשר עוברת בראשנו היא למי עבודה בהוואי נחשבת כמשתלמת ?, התשובה לכך היא כי עבודה בהוואי מתאימה בעיקר לצעירים בגילאים 20 – 35 והכי הרבה הם החיילים אשר סיימו את שירותם הצבאי ורוצים לעשות טיול לאחר הצבא.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי30/01/121732 צפיות
אתם בטח רואים את כל המודעות האלו בצד של הפייסבוק או של האימייל שלכם- "בעלי דרכון אירופאי?" או "לאזרחים אמריקאים בלבד!" ואתם חושבים- מה איתנו? מה עם הישראלי שרוצה לעבוד בחו"ל חוקי? אז הנה הפתרון ! עבודה חוקית בקנדה !

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי29/01/121375 צפיות
איזה ישראלי לא חולם על אמריקה? יבשת הבייסבול, הרוקנ'רול, המקדונלס, הצ'יפס וההמבורגר, הדולרים, הסופרמן והכוכב הנולד (המקורי!), יבשת ה"הכול בגדול" וה"הכול אפשרי". כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה? שואלים ברי סחרוף ורמי פורטיס (בשירם "אמריקה"), ואנחנו שואלים: למה לכתוב שירים על אמריקה כשאפשר לנסוע לעבוד ולחיות באמריקה?

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191528 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152322 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143349 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143038 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143582 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144018 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica