חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוות דעת אורטופד

חוות דעת רפואית משמשת בדרך כלל עובדים שכירים בעת בקשה לקבלת קצבאות נכות מהביטוח הלאומי. רופאים מומחים בכל תחומי הרפואה בודקים את האדם בהתאם לבעיה הרפואית ממנה הוא סובל, ונותנים את חוות דעתם על מצבו הרפואי ויכולתו לתפקד בתחום העבודה בו עסק בטרם נפגע או חלה.

הרבה מחוות הדעת הרפואיות מגיעות מתחום הרפואה האורטופדית. אנשים הסובלים מפגיעות  אורטופדיות שונות ומתקשים לתפקד ולעסוק במשרה בה התמחו, הולכים לקבל את חוות הדעת של רופא אורטופד מומחה. הסיבה לכך שרוב הבדיקות מתבצעות אצל אורטופד, היא שרוב העבודות כיום מתבצעות בישיבה מול מסך מחשב. רוב הפגיעות האורטופדיות לא מגיעות דווקא מעבודה פיזית, אלא מישיבה לא נכונה ושימוש בעייתי בעכבר ומקלדת המחשב. רופא אורטופד יכול לנתח את מצבו הרפואי של האדם המבקש חוות דעת רפואית ולהמליץ לו על הטיפול המתאים לו כדי להקל על הכאבים מהם הוא סובל ואפילו לרפא אותם לעיתים.

לא כל רופא יכול לתת חוות דעת רפואית. מומלץ לבדוק שהרופא באמת מתמחה בתחום בו נמצאת המחלה או הפגיעה ממנה סובל האדם המגיע אליו לאבחון. אורטופד המתמחה בפגיעות גב, יוכל לתת את חוות דעתו הרפואית בתחום זה ולא בתחום הרפואה הנוירולוגית באיזורים אחרים בגוף האדם הנבדק. רופא מומחה מחוייב להציג את התעודות המוכיחות כי הוא אכן מומחה בתחומו ורשאי להעניק חוות דעת בתחום זה.

חוות דעת רפואית מקצועית כוללת בתחילתה את פירוט השכלתו הרפואית והמקצועית של נותן חוות הדעת. לאחר מכן יופיעו הבדיקות הרפואיות שעבר המטופל, ההפניות מרופאים מומחים אחרים ופרטיו האישיים. לאחר מכן יופיעו לפי הסדר האירועים שקדמו לפגיעה או לאירוע בגינו המטופל מבקש את חוות הדעת, והאירועים והתופעות שמאפיינות את הנזק שנגרם למטופל. בסוף חוות הדעת יופיע סיכום מצבו הרפואי של המטופל וההמלצות של הרופא הבודק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלך האינטרנט

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/11/141336 צפיות
ישנם סוגים רבים של קמינים, כאשר עיקר ההבדל בין הדגמים השונים הוא סוג המתכת ועובייה, עיצוב הקמין וצורתו (לרוב מעוגל או מלבני) ואיכות הגימור. הבחירה בצורת הקמין ובגודלו נעשית בהתאם למיקום אליו הוא מיועד בבית.

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141211 צפיות
בחירת עורך דין אשר נמצא באזורכם סביר להניח זו הבחירה הנכונה בגלל הקרבה, הנוחות והגישה שיש לכם לכל פגישה עם עורך הדין שלכם. לדוגמה אם אתם גרים באזור הקריות בחרו או חפשו עורך דין גירושין בקריות, אם אתם גרים בחיפה אז חפשו עו"ד גירושין בחיפה

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141131 צפיות
עו"ד לגירושין בקריות לדוגמה יכול אגב להיות תקף גם לגבי אזורים אחרים בארץ ואנחנו משתמשים בקריות רק בתור דוגמה, אך עו"ד גירושין בקריות נגיש, שמין וקרוב אליכם, הדיונים קרובים וכך גם כל פגישה עם עורך הדין יכולה להיות קרובה ונגישה.

מאת: מלך האינטרנטתיירות ונופש - כללי27/02/141452 צפיות
בישראל רק בשנים האחרונות החל הטרנד של השכרת חדרים לפי שעה בקריות ובכלל בכל הארץ. מה חשוב לדעת שאתם מחפשים חדרים להשכרה בקריות?

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי16/12/131154 צפיות
הקמין ידוע מזה שנים רבות כמערכת חימום זולה הן בעלויות והן בהוצאות הקמין מפיץ חום בבית בעלויות זולות יחסית לשטח גדול מעבר לכך חימום על ידי קמין נחשב כחימום בריא לעומת מערכות חימום אחרות

מאת: מלך האינטרנטאירועים וחתונות – כללי02/12/131022 צפיות
בר אקטיבי לחתונה הוא גימיק נהדר. אין כמו יין, בירה או אלכוהול בכלל לשמח לב אנוש. אין ספק שאלכוהול איכותי יותר כאשר כמובן הוא נצרך בכמות נורמלית יכול לשמח את האורחים בצורה נעימה יותר בלי הרגשת בחילות או אחרת של שכרות.

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי02/12/131071 צפיות
הקמינים הם אמצעי חמום מעולה לבית ללא כל ספק. הם נחשבים חימום בריא, נעים, מסוגנן שמעניק אוירה חמה בבית מרק להתסכל עליו. תוכלו למצוא קמינים מרובעים או עגולים שמתאימים לכל גודל של בית.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212843 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201422 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181323 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171460 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172602 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica