חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעת נדלן - הכנסה נוספת לפנסיה

מאת: משה גרינברגנדל"ן13/11/20111083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמי משה ומעוניין לשתף אתכם באפשרויות להשקעה בנדל"ן כהכנסה נוספת לפנסיה. לפני כשנתיים הגעתי למסקנה שקרן הפנסיה שלי לא תאפשר לי קיוםברווחה בעת פרישתי לפנסיה.

קרן פנסיה שמשקיעה באפיקים שלכאורה נחשבים "סולידיים", 10% מנייתי 90%באגח"ים ממשלתיים וקונצרנים. ואז גיליתי שבעצם האגח"ים הקונצרנים הם רביסיכון ובעלי החברות שהנפיקו אגח"ים אלה מבקשים לבצע "תספורות" ודחיות עקבאי יכולתם לעמוד בהחזרי החוב למשקיעים.

חברותאלה מתנהלות בבזבזנות, משלמות למנהלים הכושלים משכורות והטבותבשווי שלמיליוני שקלים על חשבון הכספים שלוו מהמשקיעים בקרנות הפנסיה.מנהלי הקרנות שאמורים לשמור על כספי המפקידים לא מבצעים את עבודתם נאמנה ומשקיעים אתכספי המפקידים באותן חברות על סמך תשקיפים יפים שחברות מפיקות לקראת ההנפקה ללא ניתוח ובחינה מדוקדקת של התשקיף והסיכונים.

הגעתי לתובנה שאני רוצה לשלוט בעתידי ולחפש אלטרנטיבות טובות יותר להשקיע את החסכונות שלי. החלטתי לבחון השקעה בנדל"ן כתחליף ראוי ולאחר שבחנתי את שוק הנדל"ן בארץ הגעתי למסקנה שהשוק הואבועתי, שהמחירים אינם שפויים, התשואה נמוכה ושהבועה עומדת להתפוצץ.

ההיגיון הכלכלי שלי אמר לי לחפש מעבר לים במדינות שבהן בועת הנדל"ן התפוצצה כבר ומחירי הנדל"ן ירדו הרבה מתחת לרמות של בניית בית חדש דומה. לאחרבחינת השווקים מעברלים החלטתי להתמקד בארה"ב שלמרות המשבר הכלכלי שבו היאנתונה, היא עדייןהמעצמה והכלכלה הגדולה בעולם שלא יהיה תחליף בעשורים הבאים ובטחון מלא ביכולתה להבריא את הכלכלה שלה ולחזור לצמיחה. התכתבתי ודיברתי עם גורמים בענף בארה"ב ואז הגעתי לאיציק קליידר מאורלנדו שהבין מהר מאד את הפוטנציאל בשוק, רכש דירות מהבנקים, שיפץ והשכיר אותן.

הוא הפך את הפעילות הפרטית לעסק הקים חברה בשם "BRISTOL" והחל לנהל את הנכסים למשקיעים ברחבי העולם שחיפשו פלטפורמה לרכישה של בתים עם חברת ניהול מקצועית ואמינה. טסתי לאורלנדו להיפגש איתו ועם הצוות שלו במשרדיהחברה. מדובר בצוות מקצועי לעילא. משם יצאתי לסיור לראות את  הדירות שרכשו להפתעתי גיליתי שמדובר בדירות יפיפיות בנות 3 חדרים כ-95 מ"ר, בשכונות סגורות יפות עם כול השירותים הנלווים, בריכת שחיה, מועדון, חדר כושר ועוד.

השכירות שהוא מקבל על הדירות משקפת תשואה ממוצעת של כ- 10% - 8.5 לשנה נטו. פדיתי כספים מחלק מהמקרנות בהם הייתי מושקע וביקשתי ממנו לרכוש לי 4 דירות דומות. השקעתי ברכישת כל אחת מהדירות בממוצע כ-59,000 $ ,כ-5,000 $ שיפוץ ועוד כ-1,000 $ הוצאות עקיפות שהביאו אותי לעלות ממוצעת של 65,000 $ לדירה יפיפייה משופצת מלא ומוכנה להשכרה.

כל התהליך הרכישה, שיפוץ והשכרהלקח לי כ-8 שבועות ומזה כשנה הדירות מושכרות במלואן והפורטפוליו מייצר ליתשואה שנתית נטו של כ- 10% בשנה.כיום כבר ניתן לרכוש אצלו בתים משופצים ומאוכלסים, כך שאפשר ליהנות מתשואה מידית.

לאחר שראיתי כי טוב החלטתילהתחבר אליו ליצור עסק קטן עבור משקיעים אחרים בארץ שנמצאים באות הסיטואציה ואין להם את הידע והכלים לבנות לעצמםפורטפוליו מניב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה גרינברג
מומחה לנדל"ן בארה"ב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה גרינברג

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222672 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica