חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סודות שרופא השיניים שלך לא רוצה שתדע !

מאת: מוטי כלפהבריאות השן13/11/20111139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. ייתכן כי רופא השיניים שלך לא מעודכן מקצועית -  רפואת השיניים עוברת תמורות מקצועיות שונות בדמות טכניקות טיפול חדשניות , חומרי גלם מתקדמים המשמשים לביצוע סתימות , טיפולי שורש וכדו'.

אם רופא השיניים שלך לא מתעדכן תכופות באמצעות קורסי הכשרה , ספרות עדכנית , כנסים מקצועיים וכדו' , סביר להניח שהוא מטפל בך בשיטות מיושנות לפחות בחלק מן המקרים.

2. ייתכן שרופא השיניים שלך אינו מצויד במכשור וטכנולוגיה עדכניים - לדוגמא, רופא שאיננו מציוד במכשיר רנטגן מודרני , נחשב למגשש באפילה בכל הקשור ליכולת האבחון והטיפול שלו. היכולת לשלוט בבהירות ובניגודיות הצילום במכשירי הרנטגן , משפר לאין ערוך את יכולת אבחון הבעיה ע"י הרופא.

מכשור אולטרה סוני מודרני לניקוי אבנית מן השיניים , מחליף בהצלחה את הכלים המכניים הרגילים המשמשים להסרת האבנית באופן לא נוח וטראומטי עבור המטופל.

מערכת ה  - CEREC® לדוגמא , מספקת הדמיה מדויקת של צורת הכתר הדרושה לטיפול
בשן , כך שנחסך ממך המטופל הצורך בכתר זמני , שלא לדבר על זריקות הרדמה מיותרות .

מערכת ה - Diagnodent , מערכת לייזר המאפשרת לגלות חורים בשיניים ממש בתחילת
התהוותם ובכך לטפל בהם ממש בשלב הראשוני , וזאת לעומת שיטת מישוש השן המיושנת.

3. ייתכן כי רופא השיניים שלך עדיין משתמש בכספית לסתימת חורים – הכספית הינה מתכת רעילה ( נורבגיה ושבדיה אסרו את השימוש בכספית לסתימת חורים). וודאו שרופא השיניים שלכם משתמש בחומרי סתימה המכונים " קומפוסיט "

4. מעבדת שיניים – וודאו שהרופא שלכם עובד מול מעבדת שיניים איכותית המשתמשת בחומרי גלם איכותיים !

5. הרבה מעבר לסתימות – תפקידו של רופא שיניים טוב , אינו מסתכם באיתור וסתימת חורים , אלא הרבה מעבר לזה: טיפול, איתור  או הפנייה לגורמים מקצועיים מתאימים במקרים של נחירות, בעיות במפרק הלסת ( TMJ ) , מחלות חניכיים , סוכרת, לחץ דם גבוה וכדו'.

6. התמחות היא מילת מפתח – לפני כל פעולה רפואית , בדקו מי איש המקצוע המתאים לביצוע הפעולה, לדוגמא: ביצוע שתלים קרוב יותר לפריודנט ( מומחה לחניכיים ) מאשר לרופא שיניים כללי ( אלא אם כן מדובר ברופא בעל ניסיון רב בהשתלות).

אם אתם מעוניינים לשדרג את הניקיון וההיגיינה של פיכם לרמות שלא הכרתם , היכנסו עכשיו לקישור מתחת וקבלו מידע מפורט אודות ערכת הסילונית לשמירה על פה נקי ובריא.

www.penaki.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי כלפה  - סילונית לפה נקי ובריא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי כלפה

מאת: מוטי כלפהבריאות השן15/01/122504 צפיות
רוצים להיפטר מדלקת החניכיים שלכם...? השקיעו בקריאת המאמר ובעיקר בעצמכם דקות ספורות, וגלו דרך פשוטה ויעילה לרפא את דלקת החניכיים שלכם במו ידכם.

מאת: מוטי כלפהבריאות השן07/11/11942 צפיות
רוצים חיוך מקסים החושף שיניים לבנות ? ובכן...מסתבר שרובינו מעוניינים בזה ! במאמר זה המשלב סרטון וידאו בתוכו , תוכלו ללמוד מהן הגישות העיקריות להלבנת שיניים מקצועית.

מאת: מוטי כלפהבריאות השן23/09/111231 צפיות
במאמר זה אחשוף סוד אודות השימוש במי פה שאני מניח שרובכם לא מכירים.

מאת: מוטי כלפהבריאות השן21/09/111070 צפיות
מאמר זה יספק לכם דרך פשוטה, קלה וזמינה לשמור על בריאות פיכם.

מאת: מוטי כלפהבריאות השן19/07/111105 צפיות
מאמר זה יחשוף את הסיבות והגורמים לכך שלמרות הרגלי ההיגיינה שלנו , אנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב מבקרים אצל רופאי שיניים ומוציאים עשרות שקלים על ביקורים אלה. המאמר גם מציע פתרונות לבעיות אותן הוא מציף. מאמר זה מהווה חלק ראשון וחלקו השני יועלה לאתר כנראה מחר. תיהנו ותפיקו תועלת

מאת: מוטי כלפהבריאות השן19/07/111063 צפיות
מאמר קצר זה מספק הנחיות לעזרה ראשונה בעת כאבי שיניים הנובעים מחורים בשיניים או דלקות בחניכיים. בסוף המאמר תהיה לך גישה חינם לקבלת סדרת טיפים ועצות שווים זהב לשמירה על פה נקי ובריא !

מאת: מוטי כלפהבריאות השן19/07/111263 צפיות
אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים מידי שנה בקריאת מאמר זה ! כשמדובר בשמירה על שיניים וחניכיים בריאות , רובנו ככולנו עוסקים בכיבוי שריפות... ובכן לא עוד!!

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica