חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההיבטים המשפטיים של תמ"א 38

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/2011995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות תחזיות של ועדת היגוי ממשלתית, על פיה בשנים הקרובות צפויה רעידת אדמה חזקה בישראל, כאשר בניינים רבים במדינה אינם עומדים בתקן, אישרה הממשלה בחודש מרץ 2005 הוצאה לפועל של תוכנית מתאר ארצית מספר 38 הידועה בשמה המקוצר: תמ"א 38. זאת למען היערכות לקראת רעידת אדמה חזקה במדינה, אשר צפויה לקרות בשנים הקרובות עקב היות המדינה ממוקמת על השבר הסורי אפריקאי.

ההיערכות היא לשם חיזק בניינים ישנים אשר אינם עומדים בתקנים הנדרשים לקראת רעידת אדמה. זאת לשם שמירה על חיי בני אדם ומניעת קריסת והתמוטטות הבניינים הישנים. על מנת לעודד את הדיירים לשפץ ולחזק את המבנה, החוק מעניק כל מיני הטבות עבור הדיירים אשר מחליטים לבצע תמ"א 38 על ידי חברות ניהול וביצוע כגון אקזיט בית השקעות בניהולו של אייל אנקורי.

כאשר מגיעים להוציא לפועל פרויקט כמו תמ"א 38, בניהול חברה מצליחה בתחום, כגון אקזיט בית השקעות מיסודו של אייל אנקורי, יש להעסיק עורך דין אשר ייצג את אינטרס הדיירים. עורך דין תמ"א 38 צריך להיות בקיא בחוקים, מתי הדיירים צריכים לשלם היטל השבחה ומתי לא, עורך דין תמ"א 38 ידע לוודא כי הדיירים ישלמו את היטל הרכישה על פי החוק, ויקבלו הטבות והקלות במיסים הללו.

עורך דין תמ"א 38 חיוני לשם ביצוע חוזה המתחשב בצרכי הדיירים ודואג לרווחתם ולכך שיהנו מההטבות הרבות הקיימות בחוק בביצוע פרויקט תמ"א 38. עורך דין תמ"א 38 יעבוד בשיתוף פעולה עם החברה המבצעת. עורך דין תמ"א 38 אשר מנוסה בתחום, יוכל להמליץ לכם לעבוד עם חברת אקזיט בית השקעות, בניהולו של אייל אנקורי.

המלצה זו באה מניסיונם של עורכי דין רבים העובדים מול החברה ויודעים כי ניסיונה ומקצועיותה אינם מוטלים בספק. יושרה ידוע ברחבי המדינה, ולכן כל עורך דין תמ"א 38 יוכל להמליץ על אקזיט בית השקעות כחברה אשר ניתן לסמוך עליה כי תבצע את העבודה כנדרש. החברה נמצאת בניהולו של אייל אנקורי, איש אשר מוביל את תחום תמ"א 38 במדינה כולה ומעודד אותה על מנת שדיירים ברחבי המדינה יוכלו לישון בשקט כאשר בניינם מחוזק מפני רעידות אדמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל אקורי

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11805 צפיות
מה היא רעידת אדמה? רעידת אדמה, הנקראת גם רעש אדמה, הינה תופעה גיאולוגית אשר בה לחץ המשתחרר בין לוחות טקטוניים גורם לרעד על פני הקרקע. זוהי תופעת טבע אשר מתרחשת לרוב במקומות בהם יש חיבורים בין לוחות. ישנם בעולם מספר אזורים המועדים במיוחד לרעידות אדמה, כאשר השבר הסורי אפריקאי, עליו יושבת מדינת ישראל, הוא אחד מהמקומות האלה.

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11898 צפיות
תל אביב הינה אחת הערים בארץ בה מחיר הדירות עולה ועולה. דברו עם שמאי דירות, ותיווכחו בכך בעצמכם. כל שמאי דירות יגיד לכם שתל אביב היא מהערים היקרות ביותר בארץ, ובכל חודש שעובר מחירי הדירות רק עולים ועולים, ונהייה קשה יותר לקנות דירה. מצד שני, רוב הבניינים בתל אביב די ישנים,

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/111006 צפיות
בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לחשיבות שבחיזוק בניינים ישנים, אזרחים רבים מתעניינים בייזום פרויקט פינוי בינוי בבניינם. עם ההתעניינות עולות שאלות רבות – מה זה פינוי בינוי? האם זה משתלם ולמי? האם יש צורך לשלם היטל השבחה על ביצוע פרויקט שכזה?

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11726 צפיות
תוכנית מתאר ארצית הינה תוכנית אשר המדינה אישרה לשם ביצוע בכל המדינה. בקיצור, ניתן לקרוא לתוכנית מתאר ארצית תמ"א, כאשר תוכנית מתאר ארצית הפופולרית והנפוצה ביותר כיום היא תמ"א 38. זוהי תוכנית מתאר ארצית שאושרה על מנת לעודד שיפוץ בניינים ברחבי הארץ מפני רעידות אדמה.

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11942 צפיות
מדינת ישראל מצויה על השבר הסורי-אפריקאי, ובעצם נמצאת בין 2 לוחות טקטונים, ובשל כך היא נמצאת בסכנה תמידית לרעידות אדמה קשות וקטלניות. בשנים האחרונות גוברת המודעות לסכנה זו, אך עם התגברות המודעות עולות שאלות רבות – כיצד נתמודד עם רעידת אדמה בישראל? מי נמצא בסכנה?

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11790 צפיות
לאחרונה אנו שומעים יותר ויותר על התארגנויות של קבוצות רכישה. קבוצת רכישה היא התארגנות של מספר מסוים של אנשים לרכישת קרקע ובניית בניין משותף לצורך מגורים. היות והקבוצה מתארגנת לרוב ללא יזם חיצוני, אלא משתפת קבלן רק לאחר ההתארגנות, היא מצליחה להפחית באופן משמעותי בעלויות רבות של קניית דירה חדשה מקבל"ן

מאת: אייל אקורינדל"ן14/11/11888 צפיות
בשנים האחרונות התקשורת מתעסקת רבות בתמ"א 38, ובצורך של חיזוק מבנים בנדלן לקראת רעידת אדמה חזקה בישראל. לעיתים אפילו אנחנו שומעים על שכנים שבניינם עומד בפניי תמ"א 38, או שומעים על דירה למכירה שקיבלה תמ"א 38.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222728 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202520 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183252 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183226 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183256 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182606 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182261 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica