חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים נכונה ע"י YBPmedia

מאת: YBPmediaבניית אתרים13/08/20091011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך שנות עשיה רבות נלמדו קווי העיצוב העכשוויים, הטכניקות העכשוויות שימנפו את אתרך במנועי חיפוש, והכי חשוב - מתן השירות והיחס האישי לכל לקוח שמהווה את היתרון הגדול שלנו.

תהליך בניית אתרים מצריך שיתוף פעולה מלא בין החברה ללקוח על מנת להוציא את המיטב מאתר האינטרנט שלך. החל מגיבוש התכנים, יצירת לוגו, איפיון האתר וקווי העיצוב, ועד גיבוש מילות המפתח והפצה ראשונית במנועי חיפוש ואינדקסים. ביחד נשב, נאפיין ונקים את האתר שתמיד רצית - שלב אחרי שלב.

חברה לבניית אתרים שחיה את האינטרנט עם יחס אישי ושנים של נסיון - זה מה שעושה את ההבדל!

י.ב.פ מדיה עוסקת מזה שנים בתכנון והקמה של אתרי אינטרנט לעסקים וחברות ומתן פתרונות אינטרנט מהירים ויעילים. בניית אתרים תדמיתיים באינטרנט הינה תחום למומחים אשר כבר בשלבי הקמת האתר נותנים לו תשתית צמיחה יציבה המאופיינת ביצירת קוד ידידותי למנועי חיפוש, מחקר הרגלי הגלישה והיכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט.

בניית אתרים ע"י י.ב.פ מדיה מענקיה לאתר שלכם את כל הידע שנצבר ע"י מומחי בניית אתרים במשך שנים ומיושם בכל צעד בהקמת האתר ובנוסף גרפיקה ייחודית ומושכת שתמיד מיישרת קו עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

שוק האינטרנט העולמי מאופיין בצמיחה והתרחבות מתמדת והמודעות לתחום בניית אתרים גוברת, זהו רק טבעי שכל בעל עסק ירצה לקחת חלק במדיה העוצמתית ביותר המאפיינת את המאה ה-21, אך עם זאת חשוב לדעת לעשות את הדברים נכון. תהליך נכון של בניית אתרים ומיתוג יועיל לעסקך רבות, ומאידך תהליך לא נכון של בניית אתרים עלול אף להזיק לתדמית העסק ולמנוע מלקוחות פוטנציאלים ליצור את הקשר הראשוני.

התחום החם ביותר בכיום אשר ניתן כשירות משלים של בניית אתרים - הינו קידום אתרים - מדובר בקידום בתוצאות האורגניות של מנועי חיפוש כגון גוגל, יאהו, בינג כו' ע"י חברה מקצועית שעיקר פעילותה הינו קידום אתרים בגוגל. למה זה טוב לעסק? ראשית מליוני ישראלים מחפשים בכל יום בגוגל כל דבר אפשרי ובין היתר גם נותני שירותים, מתנות מקוריות, עסקים וכו'. קידום אורגני בתוצאות החיפוש מעניק לך בעצם תנועה מפולחת לאתרך שהרי קהל היעד כבר התעניין בשירותיך ע"י כך שהקיש את מילות המפתח הנדרשות במנועי החיפוש. שנית - היחס של עלות מול תועלת הינו מהגבוהים בשוק.

המומחים של י.ב.פ מדיה יודעים לשלב באופן מושלם את תהליך בניית אתרים יחד עם קידום אתרים ולהעניק לעסקך תשתית צמיחה מואצת אשר תבסס את עסקך ואף בהשקעה רבה גם לבנות מותג באינטרנט.

את הידע הרב שצברנו במשך השנים בבניית אתרים והיכרות עם עולם האינטרנט אנו מנצלים גם עבור ניהול פרוייקטים והקמת מיזמים חדישים בנוף האינטרנט הישראלי והעולמי.

בנוסף לשירותי בניית אתרים מעניקה י.ב.פ מדיה שירותי גרפיקה מתקדמת, עיצוב לוגואים, כרטיסי ביקור וכל צרכי המיתוג לעסק שלך.

לכניסה לאתר האינטרנט - YBPmedia - בניית אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121190 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213601 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172279 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica