חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת דירה – כאשר מפרקים שותפות בדירה

מעבר דירה של משפחה איננו דבר קל ישנם המון סידורים, אריזות ודברים לזכור והבלגן חוגג, אחת וכמה כאשר מדובר בהובלה של שותפים לדירה אשר דרכם נפרדת וכל אחד מהם עובר למקום חדש אחר. בחלק מהמקרים השותפים אינם עוברים מהמקום באותו יום אלא אחד מהם עובר כמה ימים לפני, זה אומנם מקל על ההתארגנות ועל הברדק אך כל אחד מהם משלם מחיר הובלה מלא.


על מנת לחסוך בעלויות ניתן להזמין הובלה משותפת, חברת ההובלות למעשה תבצע בדיוק את אותה עבודה כמו הובלות דירה של משפחה ההבדל היחידי שהיא תצטרך לפרוק את התכולה בשני יעדים שונים, כמובן שלזה תהיה תוספת מחיר אך עדיין העלות תהיה נמוכה יותר מאשר להזמין את חברת ההובלות פעמיים בזמנים שונים.


על מנת שההובלה תתנהל בצורה חלקה וללא תקלות חשוב מאוד כי תהיה חלוקה ברורה של מה שייך למי ולאן זה הולך, לא הייתם רוצים שרכוש שלכם יגיע בטעות לדירה של שותפכם לשעבר או להפך. לכן כאשר אתם באים לארוז את הדירה כדאי שכל שותף יארוז את הדברים שלו בנפרד מהשותף האחר,  וודאו לסמן את הארגזים בצורה ברורה ובולטת איזה ארגז הולך לאיפה ולמי הוא שייך. בזמן הובלת הדירה מומלץ אפילו להעמיס את הדברים בנפרד, קודם הרכוש של שותף אחד ואח"כ הרכוש של שותף אחר, כך בזמן הפריקה המיון יהיה קל הרבה יותר וסביר להניח כי פחות טעויות יתרחשו.


כאשר מפרקים שותפות, בין אם זו היתה רק שותפות של מגורים או שותפות זוגית, פירוק החבילה איננו דבר קל, וויכוחים רבים עלולים לעלות של מה שייך למי במיוחד כאשר מדובר על שותפות של זוג.

פריטים רבים נקנו יחד ושייכים למעשה לשניכם, שניכם אוהבים את הפריט הנ"ל ורוצים אותו לעצמכם ואף אחד לא מוכן לוותר על הבעלות. מעבר דירה ופירוק השותפות איננו דבר קל לא פיזית ובטח שלא נפשית, לכן חשוב להתנהל בצורה יעילה ומהירה, אם ישנם דברים אשר אינכם מסכימים לגביהם נסו לוותר ולהגיע לעמק השווה ע"י משא ומתן (אני אקבל את ה-LCD ואתה תקבל את מכונת הכביסה).


סיימו את חייכם המשותפים בסימן טוב וללא ויכוחים וריבים וכך תוכלו להתחיל בחייכם החדשים בקלות ובשמחה.

מוגש טעם נתי נוישטיין כותב חובב של מאמרים.

 



תגיות המאמר: שותפות, דירה, מפרקים, הובלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13908 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12978 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121732 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12972 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121110 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121338 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11920 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213601 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204192 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205116 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica