חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחץ דם גבוה - דרכי טיפול

לחץ דם גבוה גורם לתמותה של כ- 7 מיליון בני אדם מדי שנה ברחבי העולם.

ובישראל – כמיליון אנשים סובלים מלחץ דם גבוה, אך רוב הסובלים מלחץ דם גבוה אינם מודעים לכך כיוון שאינם חשים כאב בתחילת המחלה, ומכאן הסכנה הגדולה הנשקפת לחייהם.

לחץ הדם הגבוה הפך להיות למגיפת העולם המערבי המודרני. קצב החיים המטורף שבו אנו חיים במאה ה- 21, בנוסף למזון המהיר והמעובד שאנו אוכלים, הם בין הגורמים המשמעותיים להיווצרות לחץ דם גבוה.

במחקרים רפואיים שפורסמו לאחרונה נתגלה כי הגורמים העיקריים ללחץ דם גבוה הם כדלקמן:

מתח נפשי, הסתיידות עורקים, תפקוד כליות לקוי, הפרעות הורמנליות, וגורמים נוספים כמו: עישון, עודף משקל, אלכוהול דיאטה עשירה במלח וגנטיקה.

הסכנות הטמונות בלחץ דם גבוה

לחץ דם גבוה גורם למחלות לב וכלי דם, פגיעה במח בכליות ובעיניים.

הוא מגביר את הסיכון ללקות בהתקף לב, שבץ מוחי וחוסר תפקוד של הכליות.

חברת "נופר מוצרים טבעיים", פיתחה פתרון טבעי להורדת לחץ הדם: "תה פרשר" – תה טעים לשתיה המכיל חליטה של תערובת צמחי מרפא להורדת לחץ דם.

"תה פרשר" מכיל צמחי מרפא טבעיים בלבד ללא קפאין, ללא חומרים מלאכותיים או כימיקלים וללא תופעות לוואי.

"תה פרשר" מכיל: שינן רפואי, רימון, טיליה, מרווה רפואית, פסיפלורה, זית, הדרים, לואיזה והיביסקוס.

צמח הטיליה מרפה את כלי הדם ומרפא אותם. עוזר למנוע טרשת עורקים ובכך מסייע להורדת לחץ דם.

רימון מונע טרשת עורקים וכך מסייע להוריד לחץ דם גבוה שנגרם כתוצאה מכך.

צמח הפסיפלורה מרפה את כלי הדם ומרגיע וע"י כך מסייע להורדת לחץ דם.

שינן רפואי מכיל פלבנואידים אשר מחזקים ממברנות ונימי דם, מפחיתים חדירות ושבירות של נימי דם. מחזקים ומרחיבים כלי דם, מחזקים את שריר הלב, מסייעים במניעת מחלות לב וכבד ועל ידי כך מסייעים למניעה וטיפול בלחץ דם גבוה.

השינן הרפואי הוא צמח יעיל לטיפול בכבד ועל ידי כך מסייע להורדת רמת הכולסטרול ולחץ הדם.

עלי השינן הרפואי מכילים: ויטמינים A, B, C טבעיים, מלחים ומינרלים: ברזל, מגנזיום, נתרן, אשלגן, אבץ.

מחקרים רבים מוכיחים את פעולתו הפרמקולוגית והפיזיולוגית של הצמח: הגברת ייצור נוזל המרה, השפעה על תפקוד נכון של הכבד, סיוע להתכווצות כיס המרה ובכך הוא מזרז את זרימת נוזל המרה אל התריסריון.

השינן הרפואי הוא דיורטי (משתן) וגם מכיל רמת אשלגן גבוהה המסייעת לאיזון רמת האשלגן היורדת עם מתן השתן, כמו כן, הוא מעכב חיידקים כמו סלמונלה קולי ופרוטאוס.

השינן הרפואי מסייע לטיפול במחלות כבד: דלקות כבד, הפטיטיס, צהבת, דלקות בכיס המרה, מחלות כליה, אבנים בכליות, קשיים במתן שתן וכתוצאה מכך הוא מסייע להורדת לחץ דם כבוה העשוי לנבוע מהמחלות הנ"ל.

צמחי המרפא שהוזכרו באתר זה נחקרו ופורסמו בספרות המקצועית. כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי.

לפני תחילת טיפול מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי המקצוע.

www.nufar.co.il

 

הכותב:

מר ישראל סולודוך

מנכ"ל

'נופר מוצרים טבעיים'

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מר ישראל סולודוך

מנכ"ל

נופר מוצרים טבעיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל סולודוך

מאת: ישראל סולודוךבריאות השן16/11/11905 צפיות
מהי דלקת חניכיים? דלקות החניכיים נגרמות על-ידי חיידקים או גורמים מכניים כמו צחצוח שיניים חזק מדי. הדלקת מאופיינת בנסיגת חניכיים, דימום, נפיחות, כאב, כיסים מוגלתיים, ריח רע וטעם רע בפה.

מאת: ישראל סולודוךבריאות נשים16/11/111046 צפיות
הנשים סובלות מתופעה זו בשיעור גדול פי 5 מזה של הגברים. סימני הדלקת בדרכי השתן הם צורך תכוף למתן שתן וצריבה בזמן הטלת השתן. אצל נשים נגרמת דלקת בדרכי השתן כתוצאה מחדירת חיידקים לשלפוחית השתן. אצל גברים נגרמת הדלקת בעיקר כתוצאה מהגדלה של בלוטת הערמונית שאיננה מאפשרת התרוקנות טובה של שלפוחית השתן. כתוצאה מכך, החיידקים נשארים זמן ממושך בשלפוחית השתן, מתרבים שם ויוצרים זיהום ודלקת.

מאת: ישראל סולודוךבריאות ורפואה כללי30/10/111056 צפיות
ישראל עברה בשנת 2011 לראשונה את רף 700,000 החולים במחלת הסוכרת. על-פי נתוני משרד הבריאות הישראלי מספר זה כולל כ- 400,000 חולי סוכרת מאובחנים ועוד יותר מ- 300,000 חולי סוכרת סמויים שלא אובחנו עדיין. לשם השוואה לפני כ- 9 שנים, בשנת 1999, היו בישראל כ- 300,000 חולי סוכרת, כלומר גידול של כ- 130% במשך 9 שנים.

מאת: ישראל סולודוךדיאטה ותזונה30/10/111005 צפיות
לגופנו דרושים כ – 20 עד 25 גרם סיבים תזונתיים ליום, בעוד שאנו מקבלים מהתזונה המערבית הרגילה רק כ- 12 גרם סיבים תזונתיים ליום. כתוצאה מהמחסור בסיבים תזונתיים, אנו חשים רעב לאורך כל היום. הוספת כ – 2 כפות מלאות של תערובת סיבים תזונתיים לתפריט היומי שלנו, תשלים לנו את כמות הסיבים החסרים לגופנו וכתוצאה מכך נמנע את תחושת הרעב המתמדת.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213854 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica