חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלקת חניכיים והטיפול בה

מאת: ישראל סולודוךבריאות השן16/11/2011908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי דלקת חניכיים?

דלקות החניכיים נגרמות על-ידי חיידקים או גורמים מכניים כמו צחצוח שיניים חזק מדי.

הדלקת מאופיינת בנסיגת חניכיים, דימום, נפיחות, כאב, כיסים מוגלתיים, ריח רע וטעם רע בפה.

דלקת החניכיים עלולה להתפתח כאשר מתקיימים שני תנאים – אי שמירה על היגיינת הפה והחלשות של מערכת החיסון הטבעית של הגוף.

החלשות של מערכת החיסון יכולה לנבוע כתוצאה מתזונה לקויה (מחסור ב- ויטמיןC),     מתח נפשי, עישון, עייפות מתמשכת ומחלות כרוניות כמו סוכרת ועוד.

במידה ולא מטפלים בדלקת החניכיים היא גורמת לנסיגת חניכיים ולהתרופפות השיניים. השיניים מתחילות להתנדנד ולנשור.

לאחר האכילה, במידה ואנו לא מצחצחים שיניים, נשארים שיירי מזון בסדקים בין השיניים. שיירי המזון מכילים פחמימות וסוכרים, החיידקים ניזונים משיירים אלה, מתרבים ומפרישים רעלנים וכתוצאה מכך גורמים לריקבון השיניים ולדלקת חניכיים.

חברת 'נופר מוצרים טבעיים' פיתחה חליטת צמחים טבעיים לטיפול ומניעת דלקות חניכיים ששמה הוא תה 'ד"ר פה'.

'ד"ר פה' מבוסס על צמחי מרפא טבעיים אנטי-בקטריאליים ונוגדי דלקת ומיועד לשמירה על בריאות השיניים והפה.

אחד היתרונות הבולטים של המוצר החדש הוא שניתן לשתותו במקום העבודה, כאשר אין אפשרות לצחצח שיניים.

שתיית התה "ד"ר פה"  או שטיפת הפה עם המוצר, שומרת על היגיינת החניכיים, השיניים והפה, מרעננת את הפה ומונעת ריח לא נעים מהפה.

תה 'ד"ר פה' הינו טעים לשתיה ללא סוכר, הוא מכיל מספר צמחי מרפא וביניהם "זוטה לבנה" המעניקה לו טעם טעים במיוחד הדומה לטעם המנטה.

בעת שתיית התה 'ד"ר פה' אנו משיגים פעולה כפולה, נהנים ומתרעננים מתה טעים לשתיה ובו בזמן שומרים על היגיינת הפה ומונעים דלקות חניכיים ועששת השיניים.

לאחר השתייה ניתן להניח את התיון על מקום הדלקת למשך כ- 5 דקות, פעולה זו יעילה לריפוי דלקת החניכיים ולהפגת ריח רע מהפה הנובע כתוצאה מהדלקת.

למניעת דלקת חניכיים – רצוי לצחצח את השיניים לאחר כל ארוחה, עם מברשת שיניים רכה. במידה ואנו נמצאים מחוץ לבית ואין באפשרותנו לצחצח שיניים, מומלץ לשתות ולשטוף את הפה ע"י "ד"ר פה" המכיל כאמור צמחי מרפא אנטי-בקטריאליים. גם אם  מצחצחים שיניים, שתיית התה "ד"ר פה", מבטיחה שטיפה וחיטוי של כל המקומות הנסתרים והסדקים שאליהם מברשת השיניים איננה יכולה להגיע.

"ד"ר פה" מכיל: ארכובית, זוטה לבנה, מרווה רפואית, ציפורני חתול רפואיות, קמומיל, אזוב מצוי, בת קורנית, נענה.

פעילות צמחי המרפא המצויים ב"ד"ר פה":

ציפורני חתול רפואיות
– אנטי דלקתי, אנטיספטי, יעיל לטיפול בפצעים, בדלקות חניכיים ובדלקות גרון. מכיל "פוליסכרידים" המסייעים לחיזוק מערכת החיסון.

אזוב מצוי – יעיל להרגעת כאבי שיניים ולחיטוי פצעים, מכיל "פנולים" הידועים כיעילים לחיטוי ולהשמדת פטריות וחיידקים.

זוטה לבנה – מכילה שמנים ארומטיים אנטי-בקטריאליים הידועים כיעילים לשיכוך כאבים ולטיפול בזיהומים ודלקות.

מרווה רפואית – מכילה פלבנואידים ופנולים היעילים לטיפול בדלקות חניכיים, לדלקות גרון ופצעים בפה. אופן הטיפול: שתייה, שטיפת הפה וגרגור.

בת קורנית – מכילה תימול, פלבנואידים ו"טנינים" היעילים לטיפול בכאבי שיניים        ודלקות חניכיים. יעילה לחיטוי פצעים בחלל הפה ולשיכוך כאבים.

הפלבנואידים הם אנטי-אוקסידנטים המסייעים לטיפול בדלקת החניכיים על-ידי ניטרול רעלנים שמפרישים החיידקים, וכן על-ידי הזרמת דם בנימי הדם ומניעת שבירותם וחדירותם של נימי הדם.

כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה המלצה רפואית, מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני השימוש.


לפרטים נוספים: "נופר מוצרים טבעיים" www.nufar.co.il

הכותב: מר ישראל סולודוך

מנכ"ל

'נופר מוצרים טבעיים'

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מר ישראל סולודוך

מנכ"ל

נופר מוצרים טבעיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל סולודוך

מאת: ישראל סולודוךבריאות נשים16/11/111050 צפיות
הנשים סובלות מתופעה זו בשיעור גדול פי 5 מזה של הגברים. סימני הדלקת בדרכי השתן הם צורך תכוף למתן שתן וצריבה בזמן הטלת השתן. אצל נשים נגרמת דלקת בדרכי השתן כתוצאה מחדירת חיידקים לשלפוחית השתן. אצל גברים נגרמת הדלקת בעיקר כתוצאה מהגדלה של בלוטת הערמונית שאיננה מאפשרת התרוקנות טובה של שלפוחית השתן. כתוצאה מכך, החיידקים נשארים זמן ממושך בשלפוחית השתן, מתרבים שם ויוצרים זיהום ודלקת.

מאת: ישראל סולודוךרפואה משלימה16/11/111089 צפיות
לחץ דם גבוה גורם לתמותה של כ- 7 מיליון בני אדם מדי שנה ברחבי העולם. ובישראל – כמיליון אנשים סובלים מלחץ דם גבוה, אך רוב הסובלים מלחץ דם גבוה אינם מודעים לכך כיוון שאינם חשים כאב בתחילת המחלה, ומכאן הסכנה הגדולה הנשקפת לחייהם.

מאת: ישראל סולודוךבריאות ורפואה כללי30/10/111058 צפיות
ישראל עברה בשנת 2011 לראשונה את רף 700,000 החולים במחלת הסוכרת. על-פי נתוני משרד הבריאות הישראלי מספר זה כולל כ- 400,000 חולי סוכרת מאובחנים ועוד יותר מ- 300,000 חולי סוכרת סמויים שלא אובחנו עדיין. לשם השוואה לפני כ- 9 שנים, בשנת 1999, היו בישראל כ- 300,000 חולי סוכרת, כלומר גידול של כ- 130% במשך 9 שנים.

מאת: ישראל סולודוךדיאטה ותזונה30/10/111008 צפיות
לגופנו דרושים כ – 20 עד 25 גרם סיבים תזונתיים ליום, בעוד שאנו מקבלים מהתזונה המערבית הרגילה רק כ- 12 גרם סיבים תזונתיים ליום. כתוצאה מהמחסור בסיבים תזונתיים, אנו חשים רעב לאורך כל היום. הוספת כ – 2 כפות מלאות של תערובת סיבים תזונתיים לתפריט היומי שלנו, תשלים לנו את כמות הסיבים החסרים לגופנו וכתוצאה מכך נמנע את תחושת הרעב המתמדת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181779 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica