חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תיפטרו מכאבים בברך שלכם אחת ולתמיד

הגורמים לכאבים בברך

כאבים בברך או כאבים בברכיים הם כאבים הנובעים מסיבות שונות הקשורות באורח החיים או בבעיה רפואית. הברך הנמצאת במרכז הרגל היא איבר שתפקידה לאפשר את פעילות הרגליים.

מבנה הברך מורכב משני מפרקים עיקריים: המפרק הראשון המחבר בין עצם הירך לעצם השוק, והמפרק השני שהוא חיבור בין פיקת הברך לעצם הירך. שריר הארבע ראשי מתחבר בין לעצם הפיקה והופך לגיד העוטף את פיקת הברך ומשם הוא מתחבר לעצם השוק.

סביב הברך ישנם גידים רבים, גידים אלה אחרים על פעולת הרגליים והברך עצמה. בתוך הברך עצמה יש חומר מסכך שמטרתו לאפשר תנועה של הברך. חומר זה קרוי בורסה, והוא משמש כמעין שמן במנועי גלגלים, מאפשר את תנועת איברי הגוף.

כאבים בברך הנובעים מסיבות הקשורות באורח חיים הם: הפעלת מאמץ רב על הגוף כתוצאה מפעילות ספורט בלתי מבוקרת, מבנה כף הרגל והרגליים. שימוש בנעליים לא מתאימות, מפעיל לחץ על הרגליים ועל הברכיים.

כאבים בברך הנובעים מסיבות הקשורות בבעיות רפואיות הם: מבנה רגליים או מבנה כף רגל מולד בעייתי הגורם ללחץ לא שווה על הרגליים וליצירת עומס ולחץ גדול על הברך.

כאבים נוספים יכולים לנבוע מפגיעות פיזיות באזור הברך. הנובעות מסיבות של תאונה, מכה, נפילה ועוד. טיפול בפגיעות מסוג זה, דורש להוריד את הנפיחות ואת רמת הכאב לרוב באמצעות מנוחה.

טיפול בכאבים בברך

ישנן שיטות שונות, העיקריות הן:

טיפול פיזיותרפיה, בהם באמצעות תרגילים שונים מאפשרים לברך להוריד את הנפיחות שלה, ולהוריד את הלחץ על הברך.

ניתן לשלב טכניקות שונות של רפואה סינית ורפואה אלטרנטיבית במטרה להקל על כאבי הברכיים.

שיטות נוספות במקרים בהם נדרש לבצע ניתוח, ניתוח להחלפת פיקת הברך. בניתוח זה מוצאים את האיברים הפגועים ושמים לברך איבר מלאכותי. ניתוחים אלה אל אף מורכבותם נחשבים לניתוחים מוצלחים ומבוצעים בשגרה.

לאחר ניתוחים אלו יש צורך בתקופת החלמה ארוכה. יש צורך לאבחן את הבעיה הרפואית על ידי רופא אורתופד, ובשימוש בצילומי רנטגן ותהודה מגנטית, ניתן לאבחן את מקור הבעיה ולהתאים לה את הטיפול.

מערכת אפוסתרפיה היא שיטה חדשנית ואינה פולשנית לטיפול בכאבי ברכיים. הטיפול מטמיע תבניות הליכה רצויות, ומבוסס על הליכה במערכת הליכה ייחודית הנקראת מערכת אפוס. למידע נוסף לחצו על הקישור למטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סובלים מכאבי ברכיים? אתם לא חייבים יותר לסבול! במדריך המקיף לכאבי ברכיים תקבלו את כל המידע על כאבי ברכיים ואודות הטיפולים החדשניים ביותר ותוכלו להיפטר מהכאבים לתמיד. לטיפול בכאבי ברכיים לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד זילברשטיין

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212863 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201434 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181335 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181365 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171466 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172611 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171755 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica