חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורקס - הימור או השקעה לעתיד?

מאת: ייעוץ עסקי חכם יותרמט"ח19/11/20111129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



כיום, השוק הכלכלי הגדול בעולם הוא שוק המט"ח. מדובר על שוק שהוא מעין רכבת הרים, מלא ריגושים לשוחרי האדרנלין למיניהם, וממש בשל כך מדובר על השקעה ומסחר שיש בהם מן הסיכון והם מומלצים יותר למשקיעים בעלי ניסיון, מקצועיים וכאלה שביכולתם לספוג הפסדים ולקום לאחר מכן על שתי רגליים מבלי לאבד את כל עולמם. וכאן אנו מגיעים אל הפורקס.

מהו פורקס?


פורקס, FOREIGN EXCHANGE, הוא למעשה מסחר במטבע חוץ. מדובר על החלפת מטבע במטבע אחר לשם יצירת רווחים מהשינויים בשערי המטבעות השונים. מי שסוחר בשוק הפורקס הוא סוחר בשערי מטבע. לדוגמא: קנייה של זהב תמורת יורו, או קנייה של ין יפני תמורת פאונד בריטי וכו'. שוק הפורקס הוא דומיננטי מאוד, ישנה טרנספורמציה מאוד מהירה והיקף עסקאות רציף.

במרבית המקרים הקונים יחזיקו את מטבע החוץ שקנו למשך כמה ימים ואז ימכרו אותו ויצברו רווחים שנצברו בשל הפרשי השערים. בעידן הממוחשב של היום ועם המצאות האינטרנט כמעט בכל בית, ניתן לסחור בפורקס במשך כל היממה.

כמה דברים שרצוי לדעת על פורקס


רמת הסיכון של מסחר פורקס היא גבוהה. רצוי לסחור בכסף שמשמש לכם כרזרבה , כסף נזיל. אל תסחרו בכסף שיועד מראש לשם מטרה אחרת ואתם תלויים בו. במקרה ואתם סוחרים בפורקס בפעם הראשונה, כל פלטפורמת מסחר תציע לכם חשבון דמו על מנת שתוכלו לצבור ניסיון ולהשתפשף במקצת.

כדאי לפתוח חשבון דמו עד שמגיעים למצב של שליטה טובה בתוכנת המסחר ורק אז לעבור ולסחור בכסף אמיתי. הגדירו לעצמכם מראש מהי רמת ההפסד בה אתם יכולים לעמוד, על מנת לסחור בפורקס רצוי מאוד שתהיה לכם משמעת עצמית והגדרת היעדים שלכם מראש.

כמו כן, כדאי גם לדעת את שיטות הניתוח הטכני ולהיות ערים לנעשה בעולם הן מבחינה פוליטית והן מבחינה כלכלית.
אם תביטו בכותרת המאמר, סביר להניח שלא יהיה קשה לכם לענות על השאלה. מסחר בפורקס אכן טומן בחובו סיכונים רבים ויש בו אלמנטים של הימור אבל ככל שתהיו מקצועיים יותר, שקולים יותר ובקיעים ברזי המסחר בפורקס, וככל שעתודות הכסף וההון האישי שלכם יהיו גדולים יותר, כך יהיו הסיכויים להשקעה עתידית גדולים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למידע נוסף על מכשירי חיסכון, ולקבלת ייעוץ עסקי חכם יותר, וטוב יותר, היכנסו לאתר סמארט אנד בטר עוד היום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ייעוץ עסקי חכם יותר

מאת: ייעוץ עסקי חכם יותרמשכנתא05/01/111700 צפיות
משכנתא היא שעבוד מקרקעין המשמש כבטחון להלוואה, שאם לא תוחזר בכסף יוכל המלווה, על פי רוב בנק למשכנתאות, לגבות את הנכס.

מאת: ייעוץ עסקי חכם יותרפנסיה02/01/111293 צפיות
פירוט מכשירי החיסכון הקיימים לימי הפרישה: קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים וקופות גמל. בדיקת היתרונות והחסרונות של כל מכשיר, והכדאיות הכלכלית בבחירת אחד או יותר מהכלים.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152457 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151899 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141959 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141854 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica