חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבריאות שלכם מעל הכול

מאת: דור דיקביטוח בריאות20/11/20111019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקדמה

הבריאות שלכם היא אחד הדברים הכי חשובים שיש לכם בחיים. אתם תעשו הכול כדי לשמור עליה וזה אומר לקבל את הטיפולים המתאימים בקופת החולים שלכם וגם בבתי החולים. כשמדובר על בריאות מדובר גם על טיפולים שיכולים להיות מאוד יקרים. השאלה היא אם אתם מכוסים והאם יש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהם בשעת צרה.

ביטוח הבריאות הממלכתי, התחלה טובה אבל לא מספקת

ביטוח בריאות הוא התחלה ממש לא רעה. נכון להיום אם אתם אזרחי מדינת ישראל אתם זכאים לביטוח שכזה שעבורו אתם משלמים באמצעות תשלומי הביטוח הלאומי. הבעיה היחידה שסל הבריאות שהוא ליבו של ביטוח הבריאות הממלכתי הוא כזה שלא נותן לכם כיסוי מכסימלי. כיסוי בפני כול צרה שלא תבוא. מדובר על טיפולים חדשניים ותרופות שלא בסל הבריאות וכמובן כיסוי בעייתי כשמדובר על השתלות אברים בחו"ל.

ביטוח משלים של קופות החולים אם אתם רוצים להיות לקוחות מועדפים ותו לא

אתם וודאי שואלים את עצמכם מה לגבי הביטוח המשלים של קופות החולים. האמת היא שהמוצר הזה הוא בעיקר כדי להפוך את החיים שלכם בתור מבוטחים יותר קלים ותו לא. זה לא בדיוק פתרון איכותי כשמדובר שנותן לכם כיסוי מכסימלי כאשר אתם באמת זקוקים להשתלות אברים או טיפולים ניסיוניים ומיוחדים.

ביטוח בריאות של חברות הביטוח המוצר היחידי שנותן לכם כיסוי ממש מושלם

המוצר היחידי שמתייחס ישירות לכל הדברים שלא קיימים בסל הבריאות הממלכתי הוא ביטוח הבריאות אותו תוכלו לרכוש מחברות הביטוח השונות. מדובר שאומנם עולה כמה מאות שקלים כשמדובר על משפחה ממוצעת של ארבעה נפשות. מאידך הכיסוי שתקבלו יהיה הכי טוב שניתן לקבל במדינת ישראל וזה נותן לכם שקט נפשי אמיתי בשעה של צרה רפואית שהלוואי ולא תבוא עליכם.

למה אתם צריכים שיהיה לכם גם ביטוח סיעודי איכותי

במידה וחליתם במחלה ממש קשה, סביר להניח שיהיו לכם לא מעט הוצאות, כאלו שקשורות במחלה עצמה אבל גם במה שקיים מסביב. למשל אם אתם הופכים להיות חולים סיעודיים. אחד הדברים שאתם עלולים להזדקק לו זהו ביטוח סיעודי ממש איכותי כזה שיסייע לכם בשעה של צרה.

ביטוח מחלות קשות פתרון כספי מיידי בשעה של צרה אמיתית

פתרון נוסף שיכול מאוד לסייע לכם בשעה של צרה זהו ביטוח של מחלות קשות. היתרון הגדול שלו מבחינתכם היא העובדה שתוכלו לקבל סכום חד פעמי גדול שיעזור לכם מאוד עם כל ההוצאות שמתלוות למחלה הקשה.

ומה קורה שאתם עולים על המטוס לחו"ל

עד כאן כול הביטוחים שנותנים לכם כיסוי איכותי כשאתם בארץ. מרגע שאתם עולים על המטוס נגמר הכיסוי שלהם ואתם חייבים שיהיה לכם כיסוי ביטוחי נוסף שנקרא ביטוח נסיעות בעצם מדובר על ביטוח שמשלב ביטוח תכולה וביטוח בריאות. נכונה היא העובדה שאתם יכולים לקבל אחד כזה שהוא חינמי מחברת האשראי שלכם רק שהוא נותן כיסוי מאוד חלקי ולא ממש כדאי לכם לסמוך עליו אם אתם רוצים לישון ממש בשקט כדאי שתרכשו לעצמכם ביטוח איכותי מאחת מחברות הביטוח. מוצר ביטוחי שיתן לכם כיסוי מכסימלי בזמן הנסיעה.

 



תגיות המאמר: ביטוחי בריאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור דיק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור דיק

מאת: דור דיקצרכנות26/03/121173 צפיות
מתנות הן קודם כל הרבה חשיבה, כזאת שמצליחה להעביר לצד השני את האהבה הענקית שנמצאת מאחריה. בלי האהבה הזאת המתנה היא ממש חלולה. לכן כשאתן קונות לגבר שלכן מתנה פשוט

מאת: דור דיקצרכנות17/12/11863 צפיות
ייחודית ובלתי נשכחת. כשמדובר על מתנות לילדים יש בהן משהו שהוא ממש נדיב ואיכותי. כמה מתנות הן משהו שחולקים איתו עם כל הסביבה. אין כאלו מתנות בכלל חוץ ממתנות מתוקות. הם פותחים את האריזה ויחד אתם נהנים ממנה, מכיוון שניתן לשמור אותה סביר להניח שהם גם יתנו ממנה לחברים שלהם. כמו שאמרנו מתנות מתוקות הן סוג של נדיבות ממש גדולה ואיכותית.

מאת: דור דיקצרכנות17/12/111272 צפיות
אריזת המתנה היא משהו מאוד משמעותי שכדאי לתת עליו את הדעת. שימו שזו תהיה קופסא גדולה וצבעונית. כזאת שתיתן את התחושה שמדובר על תיבה מלאת אוצרות. זו יכולה להיות גם קופסה קטנה שנראת כמו קופסת תכשיטים ממש איכותית. חוץ מזה חשוב מאוד שתעטפו אותה ובסוף בסוף תשימו גם סרט צבעוני גדול ורחב.

מאת: דור דיקצרכנות10/12/11814 צפיות
להביא מתנות מתוקות זה אומר מגוון שלם של מתוקים, הבליל הזה של הטעמים, הוא שהופך את המתנה לממש שווה, כזאת שהילדים שלכם ממש ישמחו לקבל. הינה הם כמה מהטעמים העיקריים שכדאי מאוד שיהיו שם.

מאת: דור דיקביקורות מוצרים31/10/11921 צפיות
אחת הנקודות הכי משמעותיות כשקונים מתנות לילדים זהו התקציב שאותו אתם מצפים לשים על המתנה. בסופו של יום השאלה היא כמה מתנות אתם צריכים לרכוש, ככל שמדובר על יותר ילדים אתם עשויים להסתבך. לכן עליכם לחשוב על כך מראש, עצתנו לכם היא תמיד לקחת בחשבון לכמה ילדים אתם מביאים מתנות ואיך לא תקפחו אותם. חוץ מזה אפשר גם להביא מתנה אחת משותפת וכמה שהן נפרדות לכל אחד מהילדים אותם אתם מבקרים

מאת: דור דיקצרכנות30/10/11868 צפיות
היא שמתנות רומנטיות יכולות להיות גם מאוד טעימות ומתוקות. תחשבו על אריזה ענקית מלאה בשוקולדים בטעמים שונים. אתם וודאי מתחילים להתחבר לטעם הזה שכולו מתיקות ממש גדולה. מין תענוג כזה בלתי נשכח שיש לו המון תכונות ממש שוות. במאמר קצר זה הבאנו לפניכם כמה סיבות שונות למה כדאי לכם להביא מתנות מתוקות בתור מתנות רומנטיות.

מאת: דור דיקברית ובריתה17/10/111032 צפיות
אתם יודעים ליהנות ממתוק, חמוץ, חריף ומלוח. אבל אם ישאלו אתכם איזה טעם הכי מתחבר לכם עם שמחה, אין ספק שתענו מתוק. וכשישאלו אתכם איזה מין מתוק סביר להניח שהתשובה הבאה תהיה שוקולד והרבה שוקולד. זהו הטעם הכי דומיננטי שיש. מין צבע חזק כזה חום. אתם אוהבים אותו כמעט בכול מצב. לכן גם בעיתות של שמחה אתם מביאים אותו בתור מתנה שהיא ממש איקונית וממש בלתי נשכחת ואהובה

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155099 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142879 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143381 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144756 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148017 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148549 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148190 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica