חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עספור של הוט עושה את זה

מאת: vodplaceטלוויזיה21/11/20111076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
העונה השנייה של עספור בפתח וכולם במתח, הינה מתחילים להם כמה פרקים לצוץ ממולנו, האם התוכנית באמת טובה כמו שחושבים ומצפים, מה אומרים המבקרים על עספור, ומי הם יוצרי עספור, כל זאת ועוד לפניכם.

עספור – לראות ולא להאמין

אם ראיתם את לוח השידורים בחודשים האחרונים הבנתם כי ישנה סידרה חדשה שעולה לאוויר ואפילו הציגה מספר פרקים ושמה עספור. בתוכנית זאת מסופר על ארבעה חברים טובים שגרים ביחד במקום אקסקלוסיבי בירושלים. לא כל אחד היה מעוניין לגור במקום זה למרות האווירה הפסטורלית שלו, שכן החבורה הזאת גרה באוטובוסים ישנים בשטח שאחד מהחברים ירש מסבא שלו, איש נחמד שאהב את נכדו מכל וכול. הנכד זכה למקום הזה דווקא משום שאהב לבלות בו הרבה מזמנו הפנוי ושם העביר עם סבו זמן איכות.

עספור לא נוחלת אכזבה

ביקורת מבקרי הטלוויזיה אינן מאכזבות, הסדרה המוצלחת הזאת כובשת את כל סוגי האוכלוסיה ואף כובשת את ארצות הברית, כאשר חברת הפקה גדולה מאוד רכשה את עספור, על מנת לנסות לפרסם בחו"ל את הסדרה המוצלחת.

עספור ומוסר ההשכל

כמו שהבנתם הסדרה איננה עוסקת רק ברובד הגלוי אלא חובה בתוכה ומבטאת זאת החוצה בצורה הומוריסטית וצינית את המסר הנסתר, המסר הסמוי. אני מניח כי כל אחד שיראה את התוכנית יסיק כי תוכנית זאת הינה בעלת מסר אחר, כל אחד שרואה את התוכנית לוקח את מה שהוא רואה לכיוון שלו. אחד מסיק מסקנה כי יש לכבד את כולם, השני אומר כי לא מה שרואים מבחוץ רואים מבפנים, אחרים מבינים כי העולם הזה הוא לא אוטופי כמו שהם חשבו אלא הרבה יותר מורכב וקשה ממה שהניחו בהתחלה. בכל מקרה כל אחד שיראה את התוכנית יחליט בצורה ברורה וחד משמעית כי יש הרבה מעבר לסיפור הזה, כל אחד יכול להחליט מה שהוא חושב, זה בדיוק היופי שבסדרה המדהימה הזאת.

השחקנים

כל הכבוד לשחקנים בסדרה עספור, היכולת שלהם להוציא לפועל כשרון משחק שכזה באמת איננו דבר פשוט, עספור מוציאה ומתארת דמויות קשות מאוד למשחק, הן מבחינת כשרון חיים וצדדים בחיים שלרבים מאתנו קשה מאוד להתחבר אליהם. לכן באמת מגיעה מילה טובה לאותם השחקנים, הרבה פרגון ואהדה.

יוצרי עספור

למעשה יוצרי עספור הם שני השחקים הראשיים בסדרה המכונים "קצר" ו"ניוטון" שינהם בעלי יצירתיות מדהימה, יכולת ניתוח ויצירת עלילה מרשימה ביותר. מי ייתן והם ייצרו לנו עוד סדרות רבות ברמה הזאת, אני בטוח כי כולם ישמחו לראות אותם.

 



תגיות המאמר: עספור, עספור 2


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171264 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172627 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173632 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171334 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171749 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152337 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143358 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143049 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica