חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים מומלצים ברשת

רשת האינטרנט משופעת במשחקים מכל הסוגים והמינים. היתרון הגדול של משחקי רשת הוא שאפשר לשחק בהם באופן מידי בלי להוריד קבצים, ללא תשלום ובלי לרכוש דיסק למשחק. יש המון אתרים ישראלים ובינלאומיים המרכזים משחקים בכל הקטגוריות האהובות שמתאימים לכולם, לילדים (בנים ובנות) בכל הגילאים וגם למבוגרים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר משחקי רשת ולבחור בקטגוריה המועדפת עליכם משחק שמושך את העין ולנסות אותו. לא אהבתם את המשחק? בלחיצת כפתור תוכלו לחזור לרשימת המשחקים ולבחור משחק חדש שתיהנו להעביר איתו את הזמן...

משחקי ספורט

משחקי ספורט הם קטגוריה אטרקטיבית ופופולארית על ילדים כמו גם על מבוגרים. המשחקים הנפוצים ביותר הם משחקי מרוץ ומשחקי כדורגל. אלה לא משחקים ברמה של משחקי המחשב שדורשים התקנה של דיסק, אבל חלק מהם נותנים תחרות טובה ברמת האנימציה, באקשן ובכל מיני וריאציות שלא תמצאו במשחקים אחרים. מלבד מרוצים וכדורגל יש עוד המון משחקי ספורט אחרים ששווה לנסות: טניס, גלישה, תעופה, הוקי, כך שלא יהיה לכם רגע משעמם.

משחקי חשיבה

משחקי חשיבה ברשת מביאים למי שאוהב להפעיל קצת את המוח אתגרי חשיבה איכותיים וכל מה שאתם צריכים הוא חיבור לאינטרנט. הם מתאימים למבוגרים שמחפשים אתגר ויש להם קצת זמן פנוי לשרוף ולנקות בו את הראש מעבודה. גם לילדים חכמים שאוהבים להתאמץ קצת ולפתח את החשיבה המשחקים האלה מתאימים. אי אפשר להתחרות בסיפוק על פיצוח של תעלומה או משימת חשיבה קשה.

משחקי קלפים

משחקי רשת המבוססים על משחקי קלפים ידועים הם תחליף מצוין למשחק אמיתי עם אנשים חיים. בחלק מהם תוכלו גם לשחק ולצ'וטט עם אנשים אמיתיים מהרשת ולקבל חוויה של משחק ממשי. כמעט כל משחק קלפים אהוב אפשר למצוא גם ברשת : פוקר וטקסס הולדם, מלחמה, רמי ואפילו טאקי.

משחקי הרפתקאות

משחקי הרפתקאות ברשת יכולים ממש למכר. הניסיון להתקדם ממסך למסך – לגבור על מפלצות ואויבים אחרים ולאסוף את כל מה שצריך לאסוף כדי להתקדם במשחק, לפעמים בזמן קצוב – מעלה את הדופק ככל שהמשחק מתקדם. אם בעבר משחקי הרשת היום מוגבלים באפשרויות שלהם – היום אפשר לשחק ברשת משחקי הרפתקאות מורכבים ומתוחכמים עם אינסוף מסכים – הנאה שלא נגמרת.

משחקי לוח

משחקי לוח, כמו משחקי קלפים, מחזירים אותנו למשחקים אהובים, גם כשאין לנו פרטנר אמיתי לשחק מולו ומשחק מול מתחרים אמיתיים ברשת משחזר היטב את הדבר האמיתי. עם קצת מאמץ תמצאו ברשת כל משחק שרק בא לכם: יאצי, דמקה, שח מט, שש בש ועוד אלף משחקים מהנים אחרים.

משחקים קלאסיים

היתרון במשחקי רשת הוא שמגוון האפשרויות הוא עצום וכל הזמן נוספים משחקים חדשים שלא הכרתם – כך שאין רגע משעמם ותמיד יש עוד המון משחקים חדשים להכיר. ובכל זאת, הרבה אנשים אוהבים לחזור למשחקים ישנים ומוצלחים ששיחקו בילדות למשל. בין הדוגמאות הבולטות תמצאו משחקי הרפתקאות של האחים סופר מריו הותיקים או את משחק הרשת הממכר ביותר: באבלס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191634 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121030 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121056 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138176 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132160 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138226 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica