חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון ליקויי ראייה - אופציות והמלצות

מאת: ריקו עובדיהבריאות העין27/11/2011893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נמאס לכם מהשומה?

פעמים רבות אנחנו מרגישים שכל האנשים נראים מיליון דולר ושהם לא מכירים צרות בחיים. אולם, אם נטרח לחקור את הסוגייה יש סיכוי טוב שנבין שאין אדם שאינו חושש בגלל בעיה עם המראה. הנה רשימה חלקית - כתמים בפנים, צלקות, אף שבור ואפילו שן אחת עקומה. ממש לא משנה כמה נשתדל לשכנע אדם שהוא בסדר גמור ושהכל פרי דמיונו, אם אותו אדם לא יצליח להרגיש כך, הוא ימשיך להתלונן. מה עושים?

שיפור ראייה - אל דאגה, יש פתרון!

זה לא חייב להיות סכנת חיים, כשאינכם מרגישים בטוחים בגוף שלכם, יש מה לעשות בעניין. תיקון ליקויי ראייה, הגדלת חזה, הלבנת שיניים - אלה רק כמה דוגמאות מעולם טיפולי האסתטיקה. כיום קיימים טיפולים רבים, פשוטים או מסובכים, שיכולים לפתור לכם בעיות רבות ואפילו לשדרג רבות את איכות החיים שלכם.

מה אתם מחפשים?

אם כבר יש לכם מושג באיזה חלק תרצו לטפל, תרגישו חופשי להתחיל בשינוי. היפגשו עם איש מקצוע ובקשו חוות דעת בדבר האפשרויות שעומדות בפניכם. לא תמיד יוכל איש המקצוע לתקן הכל בצורה מושלמת, אבל עדיין אפשר לצמצם את הפגמים והכי חשוב, לאפשר לכם להיות בעלי בטחון עצמי.

זה לא משנה אם אתם חושבים על עניין פשוט או הליך מורכב יותר, מומלץ מאוד לבדוק אם מטפל בכם אדם מקצועי. בדקו את המרפאה, שימו לב גם לניסיון הקודם של המטפל ובקשו שיציג לכם תמונות של הצלחות עבר. אפילו אם מדובר בטיפול מהיר, עלול להיגרם לגופכם נזק משמעותי, וזו בהחלט לא חוויה נעימה.

בדקו איך מומלץ להתכונן נפשית לפני ההליך הרפואי, והקשיבו ברצינות להוראות האחות או הרופא. אסור לשכוח שבסופו של דבר, עוד מעט תעברו הליך לא פשוט ורצוי מאוד לעשות הכל באופן בטוח, אחרת תמצאו את עצמכם נאלצים לעבור הכל מחדש.

אם עוד לא שאלתם הכל, הגעתם לעמוד הנכון. עוד אינפורמציה על ניתוחים פלסטיים ועצות של המקצוענים, אפשר למצוא בפורטל האסתטיקה שלנו גם אתם מסוגלים לשפר את החיים שלכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה

מאת: ריקו עובדיהעסקים - כללי14/02/121325 צפיות
ניהול וניתוח מידע בקלות. תן לטכנולוגיה לקדם אותך. מהו המרכיב הדחוף ביותר בניהול עסק: שירות מצוין? ייתכן. יח"צנות?

מאת: ריקו עובדיהלימודים אקדמאיים14/02/121543 צפיות
אם אתה עדיין לא בטוח מה ללמוד, אז לפני הבחירה ,חשוב שתזכור שבאתגר בחירת המקצוע האפשרי הנושא החשוב הוא להיות תמיד עם שני רגליים על הקרקע

מאת: ריקו עובדיההריון ולידה14/02/121446 צפיות
זאת עובדה ידועה שהבאת תינוק לעולם זה לא עסק זול, אז אם ברצונכם לצלוח את זה בהצלחה, בלי לפשוט את הרגל, יש צורך להבין מה חובה שיהיה בבית ועל איזה מוצרי תינוקות

מאת: ריקו עובדיהמשפחה וזוגיות - כללי14/02/121449 צפיות
מתים להרים מסיבה קצת יותר מקורית? ברור שכן, מזל שעכשיו זה אפשרי! האורחים כבר מזמן רגילים לפורמט הקבוע שלארועים מסוג זה וסביר להניח שיימאס להם תוך מס' דקות מהאירוע שלכם.

מאת: ריקו עובדיהקורסים וסדנאות14/02/121305 צפיות
ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום התיכון - כך יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. מסיבה זו, שווה שתפתחו בתהליך כמה שיותר מוקדם.

מאת: ריקו עובדיהבניין ואחזקה - כללי14/02/121337 צפיות
לא מוצאים דקה לארוז? כיום קיימות בתחום חברות שיכולות לתת שירותי אריזה לפני ההובלה. צוות מנוסה של אורזים יגיע למשרד ימים ספורים לפני יום העברת העסק כדי לארגן הציוד שלכם.

מאת: ריקו עובדיהזוגיות ואהבה14/02/121398 צפיות
ככה מרגשים את בת הזוג. רוצה לגרום לעיניים שלה להידלק? אני מתכוון לספר את הסיפור על מתנה שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר חודשים

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181427 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161679 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162539 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151711 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151665 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152587 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151823 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica