חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדרסים ממוחשבים – הטכנולוגיה החדשה בתחום האביזרים האורטופדיים

מדרסים ממוחשבים – הם הטכנולוגיה החדשה בתחום האביזרים האורטופדיים. צעד גדול לרפואת כף הרגל.  כל החוכמה במדרסים אורטופדיים היא התאמתו של כל אחד מהם באופן אישי ומוחלט לכף הרגל אליה הוא מיועד – החל מבחירת החומר, דרך העובי המשתנה ועד למבנה ולממדים. בשנים האחרונות צועד תחום זה צעד גדול קדימה. במקום מדרס המיוצר ביציקת גבס ידנית, כיום מציע ענף האורטופדיה את המילה האחרונה בתחום: מדרסים בייצור ממוחשב.

מדרסים ממוחשבים – הדור הבא של אביזרי העזר לכף הרגל:

• סריקה ממוחשבת ויצירת מודל תלת-ממדי של כף הרגל

• ייצור באמצעות מכונת CNC ללא מגע יד אדם

• דיוק מקסימלי עד לרמת עשירית המילימטר

• אפשרות לשימוש בחומרי גלם שונים לפי הנדרש

• השיטה מתאימה גם לייצור מדרסים ממוחשבים לספורטאים

טכנולוגיית CNC – מעיבוד שבבי ועד למדרסים ממוחשבים לכף הרגל

CNC הינם ראשי תיבות של Computer Numerical Control. בטכנולוגיה זו משתמשים בבקר מחשב המפעיל מיכון רובוטי מדויק ליצירת דגמים שונים או לעיבוד חומרים כאשר נדרשת עבודה מדויקת ומורכבת במיוחד. מכונות CNC הינן פופולאריות בתחומי ייצור ועיבוד רבים, כמו בחיתוך לייזר ובעיבוד שבבי. כיום ניתן לנצל שיטה חכמה זו גם ליצירת מדרסים ממוחשבים, הניחנים ברמות דיוק והתאמה מושלמת לכף רגלו האישית של כל מטופל.

מדרסים בייצור ממוחשב מבית א. אורטופדיה: צעד בריא לפני כולם

רשת מכוני האורטופדיה א. אורטופדיה מביאה לישראל את בשורת המדרסים הממוחשבים. בעזרת סורק על מיוחד נסרקת כף הרגל שלכם לכדי מודל תלת-ממדי מתוחכם. המידות מועברות למחשב, בלוויית הפרמטרים של המדרס המבוקש כפי שנקבעו לאחר אבחון בעיות המטופל. תוכנת המחשב מתרגמת את כל אלו לפקודות מדויקות הנשלחות למכונת ה-CNC, היוצרת מדרסים ממוחשבים תוך מענה מלא ומושלם לצורכי המטופל – מפיזור העומסים הדרוש ועד לחומר הגלם ממנו עשוי המדרס.

בואו ליהנות מהדור החדש של אביזרי האורטופדיה לרגל: מדרסים בייצור ממוחשב בהתאמה אישית שאין שני לה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורטופדיה- א.א אורטופדיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת א.א אורטופדיה

מאת: א.א אורטופדיהאורטופדיה ופיזותרפיה04/10/111320 צפיות
אחד האירועים היותר מרגשים בחייהם של הורים, ולא משנה אם הם הורים לילד ראשון או חמישי, הוא השלב הזה שבו הילד עושה את צעדיו הראשונים ומתחיל להיראות ממש כמו איש קטן. על מנת להבטיח שהיציבה שלו תהיה נכונה ושהוא יסגל לעצמו הרגלי הליכה נכונים, חשוב מאוד להקפיד על רכישת נעלי ילדים שיתאימו לו בצורה מדויקת.

מאת: א.א אורטופדיהאורטופדיה ופיזותרפיה16/08/111269 צפיות
הרבה מאד הורים מודאגים וחוששים מעניין הפלטפוס כאילו זו הינה מחלה נוראית. שאין אנו יכלוים להפתר ממנה החידוש שאנו נחדש לכם הוא שבדרך כלל בעיות רגלים בשמן והמקצועי בעיות אורטופדיות מתגלות ומתפתחות עם הזמן. אך כשזה קורה אין לכם ממה לחשוש התהליך הוא פשוט ולא מסובך כלל. מה שנעשה זה הדבר הבא:

מאת: א.א אורטופדיהאורטופדיה ופיזותרפיה27/02/111423 צפיות
כיום כל כך הרבה סוגים של נעלי ילדים קיימים, בכל מיני גדלים בכל מיני סוגים וצבעים. ההורים צריכים לדעל אלו נעלי ילדים הכי כדאי לקנות לילדיהם. אם תרצו מקום איכותי שיתן לכם מידע מידע רלוונטי ויעזור לכם בקבלת ההחלטות זהו מכון אורטופדיה שנותן יעוץ והכונה גם בנושא זה. נעלי ילדים זה דבר חשוב, לפעמים אנחנו לא מבינים עד כמה. נעלי ילדים יכולות לשנות את כל התפתחות כף הרגל של הדבר החשוב לנו מכל, הילדים שלנו.רצוי לקנות נעלי ילדים לילדים שלנו, במכון אורטופדי או בחנויות המתמחות בנושא. הסיבה שעדיף לקנות במקומות

מאת: א.א אורטופדיהאורטופדיה ופיזותרפיה27/02/111497 צפיות
נעלי ספורט אורטופדיות . יש הרבה ספורטאים שמצבם הבריאותי משתנה בעקבות פעילות מאומצת. צריך לדעת שמי שעוסק בדרך כלל בספורט הסיכוי שלו להפגע ולהפצע גדול יותר משל אנשים אחרים שאינם עוסקים בספורט באופן כל כך תדיר. נעלי ספורט אורטופדיות יכולות להיות אחת הדרכים האידיאליות לשמור על בריאות של הרגליים שלנו.

מאת: א.א אורטופדיהאורטופדיה ופיזותרפיה21/02/111423 צפיות
אורטופדיה היא תחום מסויים במושג הרפואה. התחום הזה של אורטופדיה עוסק בליקווים ופגיעות טראומה של מערכת השרירים ושל מערכת העצמות בגופו של האדם. המונח המוכר הזה היום "אורטופדיה" הומצא בשנת 1741 על ידי רופא צרפתי דאז ניקולא אנדרי. הרופא הצרפתי הזה פרסם מאמר בנוגע למניעה וטיפול בבעיות היציבה במיוחד בילדים. המושג אורטופדיה עוסק בין יתר הדברים בריפוי של שברים, נקעים, זיהומים וגם בדלקות עצמות ושרירים כגון דלקת פרקים. ישנם אנשים שחושבים שמחלות כגון דלקות במוח העצם ובמחלות נוירולוגיות אחרות בגלל שמחלות אלה משפיעות על השרירים.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212845 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201427 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181328 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica