חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסיכומטרי , חמשת הדיברות לעבור את היום הגדול

מאת: הדס גורפסיכומטרי28/11/2011853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהו, סיימתם את הקורס, פתרתם עשרות מבחני פסיכומטרי לדוגמא, קיבלתם את ההודעה הרשמית על תאריך הבחינה והרגע הזה הגיע. אז לפני שאתם מתחילים לסמן את התשובות קבלו עשר עצות קטנות שאולי יסייעו לכם לגרד את ה-800!

פק"ל פסיכומטרי

אל תשכחו שמדובר במבחן ארוך ומתיש, קחו אתכם כמה כלי כתיבה לשעת חירום ושלא תעזו לשכוח מים. לצד אלה כדאי מאוד להצטייד בכמה קוביות שוקולד או בפירות יבשים, משהו שימתיק לכם את הזמן ויחדד לכם את המחשבה. מבחן פסיכומטרי הוא מייגע ולכן כדאי לשמור (עד כמה שאפשר) גם על צלילות הגוף.

"יום לפני מבחן פסיכומטרי לא כדאי ללמוד..."

האמנם? כנראה לא שמעתם מה המדריך שלכם אמר במשך כל חודשי הקורס. שבו ללמוד ולתרגל עד לרגע האחרון, פתרו מבחנים ואל תהיו שאננים. חלק ניכר מהמכונים מציע במשך הקורס פורום פסיכומטרי, כדאי מאוד להיכנס לשם ולבדוק מה שאר החברים מציעים והכי חשוב לכו לישון בשעה מוקדמת.

ארוחת בוקר בריאה היא תחילתו של יום טוב

אם אתם עובדים במשרד זה אולי נכון. ממש לא כדאי להתעורר בבוקר ולפתוח שולחן. אכילה כבדה מדי עלולה לעייף אתכם אחרי כמה שעות. כמה כפות של גבינה, לחם קל, יוגורט ואולי פרי קטן ומתוק יכולים להשאיר אתכם רעננים. זכרו תמיד שמבחן פסיכומטרי אורכו כמה שעות.

אדון פסיכומטרי לא יחכה לכם

עשו לעצמכם טובה והגיעו בזמן. קחו בחשבון כל תקלה אפשרית: תאונה בדרך, כביש סגור או השד יודע מה. תנו לעצמכם זמן סביר להגיע כחצי שעה לפני תחילת המבחן. קפה הפוך או אספרסו חזק וטוב יסייעו לכם להעביר את הדקות האחרונות לפני המבחן הגדול.

תנו לעצמכם קרדיט!

קחו בחשבון שהשקעתם, למדתם בבית, הגעתם לכל השיעורים כאשר החלק העיקרי, קורס פסיכומטרי, כבר מאחוריכם. נשאר לכם לענות נכון (עד כמה שאפשר) ולצפות בהנאה לציון.

שיהיה בהצלחה!

מוגש כשירות לציבור ע"י קידום פסיכומטרי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131194 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131412 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131149 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131187 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131660 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131078 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161628 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161854 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132240 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132277 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132113 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132570 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica