חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד סוס בונה אופי?

מאת: יואב ליסובעלי חיים - כללי01/12/20111476 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכיבה על סוסים היא הרבה יותר מסתם בילוי כיפי לילדים. רכיבה על סוסים מאפשרת לבנות תכונות אופי חשובות אצל ילדיכם. תכונות אלה ילוו אותם בכל תחומי החיים וישנו באופן מהותי את חייהם. אם ילדכם מתעניין בסוסים, תנו לו את הכלים ואת ההזדמנות לבלות כמה שיותר יחד עם החיה המיוחדת הזו. אסקור לפניכם מספר תכונות אופי אותם ילדיכם יוכל לרכוש בעת התעסקות עם סוסים.

למידה מטעויות

כאשר ילדיכם יתחילו ללמוד לרכב על סוסים הם יעשו המון טעיות. אך יחד עם זאת, הם ילמדו מהר מאוד לא לעשות את אותם הטעיות פעם שניה. למשעה זו כלהתורה בתחום רכיבה על סוסים. כאשר רוכב עושה טעות, הוא לא יכול להכחיש שזה קרה. הוא חייב לחשוב עלהטעות ולתקן אותה. כמו כן, הרוכב מבין שעליו להמשיך הלאה אחרי הטעות. ילדיכם ילמד מטעויות הרכיבה שלו על מנת לשפר את מיומנות הרכיבה בהמשך.

ביטחון עצמי

סוס היא חיה ענקית ולכן מעט מפחידה אנשים שרואים אותה בפעם הראשונה. לכן, באופן טבעי, לילדיכם יקח זמן ללמוד להתמודד עם האתגר העומד מולו. כאשר ילד מטפל בסוס מאולף, הוא לומד כיצד הוא יכול בקלות ובצורה בטוחה לטפל בחברו בעל ארבע רגליים. ככל שילדכם ישתפר בעבודתו עם הסוס, כך ביטחונו העצמי ישתפר. יחד עם הביטחון העצמי ההולך וגדל, גדלה גם ההערכה העצמית של הילד. הרי הם הצליחו להתמודד עם משימה יחסית לא פשוטה בשבילם (לשלוט בחייה ענקית ששוקלת מאות קילוגרם).

רגישות

סוס הוא יצור מאוד רגיש (בדומה לכלבים). הוא יודע לזהות בקלות אם מישהו שמח, מפחד, כועס, מרגיש מאויים וכו'. למעשה, סוסים מתקשרים דרך שפת גוף ולכן מאוד רגישים לשפת הגוף של הסובבים אותם. מאחר שהסוסים כל כך רגישים, על הרוכב/מאמן להיות רגיש כמוהם. רוכב אמור לדעת איך הסוס מרגיש ולמה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג. לכן, על הרוכב ללמוד להבין את שפת הגוף של הסוס ולדעת להתאים את שפת הגוף שלו בהתאם לסיטואציה. כאשר הסוס מתפרע או מתנהג בצורה לא הולמת, על המאמן לדעת האם הוא מתנהג כך בגלל פחד, כאב, כעס או עקשנות ולהגיב בהתאם.

סבלנות

סוסים הם כמו ילדים קטנים, ולאמן אותם זה כמו ללמד ילד קטן. כאשר ילדיכם יהיה רוכב מנוסה וירגיש בטוח על הסוס. תנו לו לסייע באילוף ואימון סוסים. מאמן סוסים נדרש לחזור על אותה פקודה מספר רב של פעמים עד שהסוס עושה נכון את המתבקש ממנו. החוויה הזו תתרום רבות לילדיכם, מאחר שאימון סוסים דורש המון סבלנות וזמן. לכן, בתהליך האימון, ילדיכם ילמד להיות סבלני יותר כלפי המתרחש סביבו הן באזור חוות סוסים והן מחוצה לה.

 



תגיות המאמר: רכיבה על סוסים, סוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יואב ליסו הינו כתב תוכן בנושאי אורח חיים בריא, בריאות, תזונה וזוגיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב ליסו

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי03/08/121685 צפיות
לעיתים קבוצת נשים רוצה להיפגש לערב בנות מפנק. זה יכול להיות לכבוד אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות, יום הולדת של אחת מהן או סתם כי יש חשק לבלות עם חברות קרובות. ההבדל בין ערב כזה לאחרים, הוא שנושא המפגש יהיה נשי והשיחות בהתאם. קיים מגוון פעילויות שניתן לעשות במפגש כזה. אך אמליץ על כמה נחמדים במיוחד.

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה31/07/121133 צפיות
יום נישואים הוא יום חג לזוג הנשואי. דהיינו, הוא מעיין יום הולדת של המשפחה. על מנת לארגן יום נישואים נפלא, אמליץ לכם על חמש מתנות מדהימות אשר יהפכו את היום למרתק ובלתי נשכח.

מאת: יואב ליסוצילום אירועים19/07/121146 צפיות
חתונה היא אירוע מרגש ומיוחד שישאר בזכרונכם לכל החיים. לכן כל זוג שעומד לקראת החופה, ירצה לתעד את הרגעים הנפלאים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מאחר שבישראל יש אלפי צלמיים ברמה שונה, חשוב לבדוק היטב עם מי אתם הולכים לעבוד. אתם ודאי לא מעוניינים לגלות בתחילת החתונה שהצלם לא יגיע או שאין לו את כל הציוד הדרוש לקראת האירוע. מה אפשר לעשות על מנת לא ליפול על צלם חובבן באחד הימים הכי נפלאים שלכם?

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה22/06/121411 צפיות
רומנטיקה ותשוקה הן מרכיבים בסיסיים וחיוניים לשימור וטיפוח מערכת היחסים שלכם. לפיכך, עליכם להקדיש להן את החשיבות ואת המשאבים המתאימים. כמובן שישנם שלל אפשרויות לבילוי רומנטי, אך במאמר זה אספר על חמש דרכים המועדפות ביותר עליי.

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי13/06/121348 צפיות
אנשים מבוגרים רבים נוטים לחשוב שהם ראו את הכל בחיים ואין משהו שיפתיע אותם ו/או יגרום להם להיות מאושרים במיוחד. החיים יפים בכל גיל והם יכולים להיות נפלאים עוד יותר בפנסיה. הכל עניין של גישה ותפיסת עולם. לאלה שכן מעוניינים לבלות ומחפשים רעיונות נחמדים, אספר על 5 דרכים מצוינות להנעים את זמנכם.

מאת: יואב ליסואימון למערכות יחסים21/05/121483 צפיות
זוגיות בריאה ותקינה מורכבת מהמון דברים לרבות אהבה ורומנטיקה. כלומר, זוגות אשר משקיעים בטיפוח הרגש והתשוקה בינם, מדווחים על קשר נעים, בריא ומתגמל. לעומת זאת, בני זוג שלא משקיעים ביחסים ובאינטימיות, לא מרוצים מהקשר, רבים המון ועצבנים יותר. לפיכך, אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מקשר מעולה עם החצי השני שלכם, אתם חייבים לתת תשומת לב מיוחדת לרומנטיקה.

מאת: יואב ליסודייטינג15/05/121281 צפיות
העולם של היום הוא עולם הרבה יותר חומרי ו"עסקי" מאשר בעבר. אנשים היום משקיעים שנים רבות במחייהם על מנת לצבור מקצוע, בהמשך הם צוברים ניסיון מקצועי וגם חלק ניכר מהיום שלהם מוקדש לפיתוח הקריירה. במאמר זה נדבר על הקשר שבין העולם המודרני לקושי למצוא זוגיות, ונראה איך ניסיון עסקי מאפשר להקל במציאת אהבה וזוגיות דרך תחום חדש יחסית – תחום הספיד דייטינג.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195930 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica