חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים מקצועית

מאת: ליאור ניבבניית אתרים02/12/2011663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים הוא תהליך שדומה לבניית בתי מגורים. נכון שתמיד אפשר להזמין אדריכל בכדי להרחיב, לשבור קירות, לשפץ ולשדרג אבל המטרה היא לבנות אחת ולתמיד כמה שיותר נכון בכדי שכל התקציב וכל ההשקעה של זמן ואנרגיה ישתלמו בסופו של דבר וכדי שלא תאלצו לעבור את התהליך הזה שוב ושוב בעתיד. לא שאפשר לחזות את העתיד עד הפרטים הקטנים ביותר אבל ניתן ואף צריך לשאוף לתכנון קפדני לטווח ארוך. ככה זה עם בניית בתים וככה זה עם בניית אתרים. אז מה הם העקרונות המנחים של בניית אתרים לטווח הארוך?

מילת המפתח של בניית אתרים היא כמובן תכנון תכנון תכנון. אז איך מתכננים דבר כמו אתר לעתיד? כשאתם עוד לא יודעים איך הוא יראה, כמה גולשים הוא יעניין וכו'? אתם מתכננים בצורה אופטימלית! כלומר, בניית אתרים היא מבחינתכם תכנון פעילות בהיקף הגדול ביותר. עדיף למצוא פתרונות אחסון לאתר לכמו גדולה יותר של גולשים מאשר למצוא פתרון לכמות מוגבלת של גולשים רק כדי לגלות שהייתם יכולים להנות מעוד גולשים אבל השרת הגביל אתכם וכו'. תמיד לחשוב חיובי, תמיד לחשוב בגדול, תמיד להביא את הסנריו הטוב ביותר. כמו שתמיד עדיף להביא אוכל רזרבי לפיקניק, כך תמיד עדיף לתכנן אתר עוד לפני השלב של בניית אתרים - להיקף פעילות גדול ואינטרסיבי.

יש נושאים אותם חייבים לפתור בתוך החברה לפני שפונים אל חברת בניית אתרים לפתרון הסופי, נושאים כגון אפיון האתר מבחינתממשק משתמש, איך יראה עמוד הבית, אילו קטגוריות ראשיות ומשניות הוא יציג, האם האתר יכלול מסך וידיאו, האם האתר יכלול חדשות רצות ובכלל - האם האתר ישדר פרסומות (באנרים). בניית אתרים אופטימלית היא בניה שמותאמת לצרכי האתר ולא בנייה כזו שבעתיד יהיה צריך לעבוד בתוך מערכת של אילוצים. בניית אתרים צריכה להתאים לכם ולא להיפך. זה דבר שחשוב לדעת לאורך כל הדרך. כמו שמשפחה שמתכננת בית מתכננת את הבית סביב הצרכים שלה ולא מתאימה את הצרכים שלה לתוכנית קבועה של בית על פי סרטוט סטנדרטי. כאשר מדובר על בניית אתרים - זה בדיוק המקום לחשוב על כל המטרות, על כל התוכניות ועל כל האופציות של האתר לעתיד הקרוב וגם לעתיד הרחוק.

בניית אתרים הוא לא השלב שבו צריך לחשוב על קיצוצים וחסכנות, בניית אתרים היא פעילות חד פעמית אשר נועדה להגביר את סיכויי הארגון באמצעות פתיחת ערוץ אינטרנטי. ברור שיש כאן מודל עסקי בעל פוטנציאל מסחרי אחרת אף חברה מסחרית לא הייתה משקיעה באתר. ריבוי האתרים באינטרנט והתחרות העיקשת על כל גולש רק מוכיחים כי האינטרנט הוא מקור רווחי אם רק יודעים לנצלו לכן - בניית אתרים כיום, בעידן של ריבוי אתרים ברשת המקומית וכמובן ריבוי אתרים ברשת הבינלאומית - מחייבת אתכם לחשוב בגדול! להשקיע! בניית אתרים נכונה תחסוך מכם טרחה ובעיקר הוצאות כלכליות עבור שידרוגים ושיפוצים בעתיד ולכן זה הזמן לפעול נכונה.

בניית אתרים מביאה לכם אופציות רבות לבנייה מקורית ואיכותית. אך לאחר שאתם בונים, אל תשכחו גם לאחסן. אחסון אתרים חייב להיות מקצועי ואיכותי לא פחות מהבנייה - שימו לב לכך! לאחר הבנייה והאחסון, אתם ודאי רוצים שהאתר שלכם יתפרסם, לא? הרי האתר שלכם חייב לגרוף צפיות, להגדיל את כמות הכניסות היומיות שלו, ולתפקד כמו עסק. אז גם כאן אסור לפשל ולבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום באינטרנט - אנשי קידום אתרים הם האנשים שלכם. אנשי מקצוע איכותיים בתחום הם בוגרי קורס קידום אתרים מקצועי, שלמדו את כל כלי המשחק של שיווק באינטרנט ופרסום באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש גוגל. מומלץ גם להיעזר בכמה כותבי תוכן שיווקיים אשר מבינים את רזי הכתיבה השיווקית - כתיבה שיווקית היא כתיבה נפוצה באינטרנט, כדאי לכם להשתמש בזה. להפיץ תכנים מכל סוג לא עולה לכם כסף באינטרנט - תוכלו לפרסם תכנים בבלוגים, ברשתות חברתיות, באתרי מאמרים ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111688 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111157 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111181 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111194 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111175 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111092 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111059 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213642 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172299 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica