חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית בכל הזדמנות

מאת: ליאור ניבבניית אתרים03/12/2011692 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם רוצים למקסם את הרווחים מהחברה (והרי מי לא רוצה למקסם את רווחי החברה?) דעו לכם, שכל הזדמנות שיש לכם להשחיל כתיבה שיווקית היא בעלת חשיבות. יש עדיין אנשים הנוטים לחשוב כי: 1. כתיבה שיווקית הינה נחלתם של אנשי המקצוע המוכשרים לכך. 2. כתיבה שיווקית מתבצעת רק בפורמטים ברורים ומוגדרים מראש של אמצעי שיווק כגון: חוברות מידע ועוד.אבל בפועל, אם יש לכם תקציב לשלוח לשלוח את כל החומרים לעריכה מקצועית של חברה המעניקה שירותי כתיבה שיווקית זה נחמד אבל אם לא - עשו זאת בעצמכם. כל הזדמנות להעביר כיום מסר שיווקי ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים הוא חשוב. להלן הדרכים בהם תוכלו לפעול, בצורת כתיבה שיווקית, בכדי לקדם את המוצר, השירות או הערכים אותם הארגון שואף לחשוף.

כתיבה שיווקית באמצעות דיוור ישיר לבתי הלקוחות:

שליחת חומרים ללקוחות צריכה להעשות על בסיס קבוע, בין אם מדובר על מאגר לקוחות קיים, מאגר של לקוחות שהיו בעבר וסיימו או ביטלו את השירות וכן של מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים למיניהם. דיוור ישיר צריך להתבצע בכל חברה, אחת לתקופה מסויימת, כאשר הדגש על כתיבה שיווקית הוא חשוב ביותר מאחר ובאמצעות כתיבה שיווקית ניתן לשכנע אותם לגלות עניין בשנית, בכל פעם מחדש - להרשם, לרכוש או להרחיב את הפעילות מול החברה בעקבות כך. כתיבה שיווקית במקרה הזה צריכה להיות חלק מהתכנים הנשלחים הכוללים: מידע אודות שירותים חדשים, מידע על פתיחת סניפים חדשים,קטלוג מוצרים עדכני ועוד ובעיקר - יש לשים דגש על חידושים,מבצעים, הנחות והטבות.


כתיבה שיווקית באמצעות האינטרנט - העברת מיילים וניוזלטרים:

כתיבת תוכן שיווקי באתר האינטרנט של החברה הוא מתבקש. יש לצאת מתוך נקודת הנחה שאנשים מגיעים לאתר הבית וזה בדיוק כמו להגיע למשרד או לאחת החנויות ו/או לסניף הראשי. אתם רוצים לקבל את פניהם נכון? רוצים להרשים אותם, רוצים לתת להם מיידית את השירות הטוב ביות? ובכן, כתיבה שיווקית באתר הבית היא הדרך הנכונה לקבל את פני האורחים באתר באמצעות דפים מעוצבים ועליהם - תוכן שיווקי מעניין, מרגש, מכיל מידע חדשני ורלוונטי ובעיקר - תוכן שיווקי צריך להיות בעל המרכיב אשר יניע את הלקוחות לפעולה.

כתיבה שיווקית באמצעות חומרים המוצעים ללקוחות בנקודות המכירה השונות:

בכל עמדת מכירה, בקניון, בתחנת רכבת, באולם אירועים ועוד, בכל מקום בו יש נוכחות כלשהי לנציגי החברה ולפעילותה, חייבים להיות חומרים כתובים, מעוצבים וערוכים אשר יעמדו לרשות הלקוחות או אף יחולקו להם ידנית. מדובר כאן על כתיבה שיווקית אשר באה להעצים ולמקסם את חוויית המפגששל הלקוח על מוצרי החברה או שירותיה תוך כדי. על החומרים להיות מעניינים, קריאים, משכנעים, אמינים מאוד אך בעיקר מעוררי הזדהות ומעוררי חשק - זה מה שנקרה להניע את הדרייב (החשק).

אז אם אתם חושבים על שיווק באינטרנט כתחום מעניין לעסוק בו, תוכלו להתחיל את הקריירה שלכם בתור כותבי תכנים שיווקיים. בנוסף, אם יש לכם רקע מתחום השיווק או פרסום באינטרנט - תוכלו להתקדם ביתר קלות בתחום. אנשי קידום אתרים מתחילים את דרכם בעולם הפרסום דווקא בלימודי קורס קידום אתרים אשר מביא לכם ידע וכלים ליישום. הידע שהם צוברים במהלך הקורס מתפרס על כמה וכמה תחומים, כגון בניית אתרים , אחסון אתרים ועוד ועוד. הידע הזה יכול לשמש אתכם ביעילות כאשר אתם נכנסים לשוק השיווק באינטרנט.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111688 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111157 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111181 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111194 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111175 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111092 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111059 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213640 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175736 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172298 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica