חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים לרשת הבינלאומית

מאת: ליאור ניבבניית אתרים03/12/2011740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים זה בכלל פרויקט מסובך עבור מי שאין לו ידע וניסיון בתחום האינטרנט ובפרט בתחום של בניית אתרים אבל כאשר מדוברעל בניית אתרים המיועדים מראש לגולשים הזרים - זה כבר בכלל סיפור מורכב.

ישנן יותר ויותר חברות ישראליות המייצרות מוצרים או מספקות כל מיני שירותים אותם הן מציעות לצרכנים בחו"ל באופן ישיר כלומר הן פונות ישירות אל לקוחות הקצה או שבאמצעות האינטרנט (לצורך כך נדרש בניית אתרים בינלאומיים) הן מצליחות ליצור עניין בקרב משקיעים זרים, יבואנים, משווקים ועוד לקוחות עסקיים. אתר אינטרנט הוא אחד הערוצים החשובים ביותר עבור חברות המנהלות קשרי סחר בינלאומי. לכן, כאשר מדובר על בניית אתרים לחו"ל בין אם באנגלית ובין אם בשפות זרות אחרות - יש לפנות אל חברת בניית אתרים המתמחה בבניית ותחזוקה של אתרים המיועדים לרשת הבינלאומית מאחר וזה הסיכוי היחיד של אתר כזה להצליח.

חשוב להבין שיש הבדל לא רק בשפות. מי שחושב שהוא יכול פשוט לתרגם את החומר מאתר הבית מעברית לאנגלית או לכל שפה אחרת וזהו, האתר מוכן, טועה טעות מרה. בניית אתרים לקהל זר דורשת עבודה אינטנסיבית של בניית אתר בהתאמה למודלים בינלאומיים או מקומיים לפי מדינות היעד. החל מבחירת הדומיין (הכתובת הרשמית של האתר) כולל בחירת סיומת מקומית לדגומה: אם בונים אתר באנגלית לקהל האנגלי יש לבחור כתובת המסתיימת בסיומת המקומית באנגליה UK.CO כמו שבישראל הסיומת הרשמית הינה IL.CO.

אחרי בחירת דומין, השלב הבא הוא לבחור פתרון אחסון אתרים על גבי שרתים מקומיים בכדי שתהיה להם עדיפות בקרב מנועי החיפוש המקומיים. ובין לבין, יש עוד אין-סוף שלבים המייחדים בניית אתרים לשוק הבינלאומי ומבדילים בין בניית אתרים לארץ לבין בניית אתרים לחו"ל. בניית אתרים לחו"ל דורשת למידה קפדנית של הסגנונות הנהוגים באותה מדינה על פי תחומי עיסוק החברה, כלומר אם אתם עסק ישראלי ליצוא כלי בית ואתם רוצים, באמצעות בניית אתרים ותפעולם לפנות אל השוק האנגלי, בחברת בניית אתרים יחקרו תחילה את דפוסי האינטרנט של חברות מהסוג שלכם - מה המודל המקובלמבחינת טקסט, טקסט שיווקי, גלריות תמונות, מידע מבצעים... האם נכון לפרסם מחירון או לא, האם כדאי להציע מוצרים למכירה און ליין או שזה לא מקובל וכו'. לפני בניית אתרים לרשת העולמית יש לבצע מחקר מקצועי.

לאחר כל הבדיקות והפתרונות התכניים של בניית אתרים עם הכתובת הנכונה, אחסון על גבי שרתים מתאימים ועוד, אחרי בחירת המודל הנכון, יש לעבוד גם על האתר מבחינת התוכן. בניית אתרים לציבור הבינלאומי מחייבת יצירת תכנים באופן תמידי, תכנים אשר כתובים בשפה המדוברת של מדינת היעד ולא סתם רגום אלא ישלהעזר במתרגמים שזו היא שפת אימם. חשוב שהאתר אשר עולה לרשתות זרות לא יראה כמו אתר של חברה ישראליתשפשוט "השתילו" בתוך הרשת אלא כאתר מקומי לכל דבר ועניין. לכן נדרשת כאן מומחיות מירבית.

כל אתר יכול למצוא שפע של פתרונות שיווק באינטרנט וכלים שימושיים של פרסום באינטרנט - מעוניינים לדעת מהם? אם תתייעצו אם אנשים מהתחום הם ודאי ימליצו לכם על קידום אתרים , כתיבה שיווקית או פשוט מאוד ללמוד קורס קידום אתרים ולפעול בצורה עצמאית בשטח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111688 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111157 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111181 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111194 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111175 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111092 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111059 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213640 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175736 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172298 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica