חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת תקליטן לאירועים

מאת: קידום אתריםתקליטנים05/12/2011944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדבר החשוב ביותר באירוע מלבד אוכל מוצלח זה כנראה המוזיקה, לשם כך אנו צריכים לחשוב טוב איזה תקליטן להביא לאירוע בין אם זה חתונה, בר מצווה, בת מצווה או ברית.
תקליטן הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע, עם זאת חשוב לדעת שלכל תקליטן לאירועים יש סגנון מוזיקה שבו הוא מתמחה יותר טוב מבאחרים.
ראשית עלינו לבחור את סגנון המוזיקה שאותו אנו רוצים להשמיע לאורחינו באירוע, לאחר מכן לראות תיק עבודות של התקליטן, להתייעץ איתו על המוזיקה ולנסות להבין מתוך אופן הדיבור שלו עד כמה הוא מנוסה ומקצועי עבורנו.
לעיתים עדיף לשלם מעט יותר ולקחת תקליטן מנוסה מאשר "לחסוך" על האירוע שלנו ולהרוס אותו על ידי חובבן.

אירוע עם מוזיקה מוצלחת = אירוע מוצלח לשם כך יש לשבת עם התקליטן על השירים המועדפים עליכם, סגנון המוזיקה והאווירה שאתם רוצים ליצור באירוע ולאחר מכן להסביר לו גם איזה מוסיקה אתם לא רוצים שתושמע באירוע שלכם בכל מחיר (אם ישנה כזו).
בשלב המחיר, לאחר שערכתם סקר שוק מקיף ופגשתם כמה תקליטנים מקצועיים יותר ופחות חשוב להגיע למצב שבו יש לפניכם את הסיכום על כל אחד ואחד מהמועמדים לתקלט באירוע שלכם, הצעת המחיר שלהם וההתרשמות שלכם מהם ברמה המקצועית.
בשלב המחיר חשוב לשים לב טוב אם הוצאות אקו"ם הם על חשבון התקליטן או על חשבונכם מכיוון שעלות רישיון לניגון באירועים היא כמה מאות שקלים, תלוי באופי השירים.

לפני סגירה - חשוב לבדוק טוב עם לקוחות קודמים של נותן השירות, האם הם היו מרוצים, ניתן לפנות לכל התקליטנים בבשקה לקבל מהם מספרי טלפון של הלקוחות האחרונים שלהם נתנו שירות ולשמוע חו"ד מקצועית מלקוח אמיתי האם הוא היה מרוצה מהשירות של כל אחד מהם.
תקליטנים לאירועים בשונה מתקליטנים במועדונים צריכים להרגיש את אופי הקהל העומד מולם בכדי להפוך שמחה לשמחה גדולה ומרגשת שתזכר אצל האורחים חודשים רבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/13949 צפיות
אתר הקניות של ישראל "בחינם" קראו ולמדו מה הוא מציע ובאיזה מחירים, כל המידע נמצא בעמוד זה.

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131355 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121622 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121778 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121494 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121520 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121116 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204610 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171518 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161628 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142638 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145029 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137889 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica