חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקן תצוגה slatwall

מתקני תצוגה הפכו כבר לחלק מן השגרה בחנויות שונות. בעבר היה ניתן לראות את מתקני התצוגה השונים רק במקומות ספציפיים של מוצרים שונים שמציבים על הקיר, כמו למשל מתקן תצוגה slatwall, אך כיום, המסחור הגדול והתחרות הגדולה כמעט בכל תחום בעולם, בין אם גדול או קטן, גרמו לחיפושים של שיטות ורעיונות שיווק חדשים. כך התפתחו להם מתקני התצוגה השונים, ואפילו סוגים של מתקן תצוגה slatwall קיבלו משמעויות ושיטות עיצוב שונות.

סוגים שונים

בכדי להבין מה מבדיל את מתקן תצוגה slatwall מכל השאר, צריך להכיר קודם את מתקני התצוגה הקלאסיים. אחד ממתקני התצוגה הקלאסיים והנפוצים ביותר, הם מתקני התצוגה מסוג רול אפ. מתקני תצוגה רול אפ שונים ממתקני תצוגה כמו מתקן תצוגה slatwall והם מדברים יותר על פרסום מאשר תכונות אפקטיביות ופרקטיות גם לשימוש אמיתי.

הדגמים של מתקני תצוגה מסוג רול אפ, אקס באנר וכדומה, מתאימים באופן מושלם לפרסומות ניידות ולתערוכות שונות. כך למשל, ניתן לראות את מתקני התצוגה האלו במקומות בהם רוצים שהם ישמשו אך ורק לצורך הדפסה כשלט ועמדה ניידת שניתן להקים בכל מקום. ניתן לראות אותם בעיקר במקומות כמו סופרים, בהם יש טעימות לעיתים וכך מקימים עמדות ניידות של הטעימות עצמן, ובנוסף גם בתערוכות שונות. בתערוכות ניתן לראות מתקני תצוגה קלאסיים אבל גם מתקן תצוגה slatwall.

תצוגה פרקטית

אם ברצונכם שהתצוגה של המוצרים השונים שלכם תהיה גם תצוגה פרקטית, אתם יכולים להיעזר באפשרות של מתקן תצוגה slatwall. מתקן שכזה, מאפשר להניח עליו מוצרים שונים, ועל כן ניתן לראות שחנויות ורשתות גדולות ומובחרות בוחרות להשתמש דווקא בו. כך למשל, ניתן לראות את החברות אייס, הום סנטר וכדומה, תולות עליו מוצרים שונים, כך שאתם יכולים רק להסתכל ולקחת את מה שאתם רוצים ישר מתוך מתקן תצוגה slatwall שכזה. בנוסף, אפילו בתוך הסופרים הקלאסיים ניתן לראות מתקני תצוגה שכאלו, כאשר ניתן לראות מדפים שונים שמחזיקים מוצרי אוכל או אפילו ספלי קפה שתלויים דרך הידית. רק לבחון, לשלוף את מה שרוצים לקנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בתחילת שנות ה-70 היה דוד אבוטבול בראשית דרכו בתחום נגרות וריהוט. בשנת 1974, נמרץ ומוכשר, הוא ייסד את נגריית אבוטבול בלוד. מאז ועד היום הנגרייה פועלת בניהולו, מייצרת ריהוט איכותי, ומתפתחת ומשתכללת ללא הפסקה בטכנולוגיה ובכוח אדם. קפיצת מדרגה משמעותית נעשתה בשנת 2000, כאשר לצוות הנגרייה הצטרף ניסן אבוטבול, מומחה להפעלת מכונותcnc  לעץ. כיום זוהי נגריה המצוידת במוניטין של 40 שנה, וחשיבה צעירה וחדשנית לקראת עוד הרבה שנים של נגרות איכותית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נגריית אבוטבול

מאת: נגריית אבוטבולעיצוב פנים06/06/111847 צפיות
כאשר אתם בוחרים דלפקים או דלפקים מעוצבים לעסק שלכם, חשוב מאוד לבצע את הרכישה לאחר תכנון קפדני וחשיבה מעמיקה. נסו להבין איזה מסר תרצו להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, האם תרצו בעזרת דלפקים לייצר תחושה ביתית פשוטה וחמימה או שמא להעדיף דלפקים מעוצבים ומרהיבים שיעבירו לקהל תחושה של יוקרה ואלגנטיות, איכות ועיצוב גם יחד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181564 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171993 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152171 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica