חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושה חשק לקנות

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/20171992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מחליטים להקים עסק צריכים להתמודד עם נושאים רבים בבת אחת, ולא פעם מגיעים אל מצב שבו יושבים בתוך עסק שיש לו קונספט נהדר אבל לא ממש מצליחים להכניס את הלקוחות פנימה, ואם הם כבר נמצאים, הם לא ממש מתקדמים אל עבר תהליך של עסקה שמקדמת את רמת הרווחים של בית העסק.

מה בדיוק יכול להיות הדבר הזה שיכול להפוך בית עסק שנמצא במצב של הירדמות לעסק פעיל שבו כל הזמן נכנסים ויוצאים לקוחות שבעי רצון, ובעלי העסק מצידם רואים את הגרף של המכירות רק הולך ועולה לו כל הזמן? חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.


הכל עניין של עיצוב נכון

המיקום של דלפק הקבלה של העסק, הצבעים שעל הקירות, העיצוב של חלון הראווה, ההעמדה של הסחורה שאותה מעוניינים למכור, העמדה שבה הקופאיות מעניקות את השירות, המשרד שבו נמצא חדרו של המנהל, החלל של חדר הישיבות. כל אחד מאלה בעל פוטנציאל של הצלחה בכל הנוגע לעבודה שמתבצעת במקום ולהרגשה שמקבל כל עובד וכל לקוח שנכנס אל החלל העסקי הזה.

בעזרת עיצוב חללים מסחריים מנתחים בצורה קפדנית ופרטנית את המהות של העסק ויחד עם הבעלים מקדמים את הרעיון הזה של העיצוב אל עבר משהו שמכוון למכירה ולהרגשה שתואמת את המותג מכל הבחינות. התוצאות של ההשקעה הזו הן כאלה שמשפיעות על כל האווירה ובהמשך ישיר מאוד, על היכולת העסקית של המקום להביא כמה שיותר עסקאות עם בסיס הרבה יותר נוח לקידום המסרים השיווקיים אל כל אחד מן החושים של הלקוחות שנמצאים בחלל הזה.

 



תגיות המאמר: עיצוב חללים מסחריים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181564 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152171 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: ריילגייטעיצוב תעשייתי 21/01/148329 צפיות
במאמר זה נספק לכם פריטי מידע על מעקות ברזל. חשוב להבין כי סוגה כמו מעקות ברזל היא סוגה רחבה אשר יש לדון בה לפרטי פרטים בטרם תבחרו מעקות ברזל איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica