חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעבוד בעיצוב תעשייתי – זו הרבה מעבר לעבודה רגילה

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/20192392 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם תחומי מקצוע מסוימים בחיים, שהעבודה אותה אנחנו מבצעים במסגרת המקצוע, נשארת במסגרת שלה, כלומר, מדובר בשירות או עבודה שאנחנו מבצעים עבור לקוחות מסוימים, בין אם זה מהתחום הפרטי או העסקי.

לעומת זאת, יש עבודות שגם אם אנחנו מבצעים אותם עבור לקוחות מסוימים, ספציפיים, הרי שזה הרבה מעבר לכך, מדובר בעבודה שאנחנו יכולים לקבל עליה הכרה לאומית ואפילו בינלאומית, אנחנו יכולים לקבל עליה פרסים, פרסום ועוד. אחת הדוגמאות לעובדות כאלה, זה עיצוב תעשייתי.

כשאנחנו, בתור לקוחות, רואים מוצר מסוים אשר מעוצב באופן כזה או אחר, אנחנו יכולים להתרשם, אנחנו יכולים להניח שבוצעה כאן עבודה מאוד מרשימה של המעצבים, בוודאי אם מדובר במוצר שמספק חווית שימוש ברמה גבוהה, אז סביר להניח שחלק נכבד מכך קשור לאופן בו המעצבים של המוצר תכננו ועיצבו אותו. אך כאמור, יש דברים שהם מעבר לכך.

שכן, יש מקרים שלא רק אנחנו רואים את זה אלא גם בתחרויות מקומיות או בינלאומיות שמים לב לכך, ואותם מעצבים אכן זוכים להכרה בזכות המוצר שהם תיכננו ועיצבו. זה לא פשוט ולא כל אחד מגיע לרמה הזאת, בוודאי שלא כל אחד גם זוכה בפרסים, אך עצם זה שקיימת אפשרות כזו, זה דבר לא מובן מאליו, שכן לא בכל תחום מקצועי זה קיים.

לפני שנסביר כיצד מעצב תעשייתי מגיע לנקודה בה הוא יכול לזכות בפרסים, חשוב להדגיש, זה לא המהות שלו וזה גם בוודאי לא המהות של סטודיו לעיצוב תעשייתי. להבדיל מספורט נניח, שם המהות היא להשיג תארים, הרי שבעיצוב מכל סוג ובפרט עיצוב תעשייתי, המטרה היא לעצב מוצר ברמה הגבוהה ביותר, המטרה היא לענות לצרכים של הלקוחות שפונים אל אותם מעצבים.

כיצד מעצבים יכולים לזכות בפרסים

בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו.

אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

עם זאת, מעצב תעשייתי שרוצה להיחשף ורוצה להתחרות בתחרויות שונות, יכול פשוט לשלוח דוגמאות של עיצובים שלו לכל תחרות אפשרית, ייתכן מאוד שלחלק מהן הוא יצליח להיכנס ואז יש סיכוי שישימו לב אליו והוא גם יזכה.

כמובן שבשביל לזכות בפרסים, צריך להציג עיצוב חדשני, מיוחד, יוצא דופן במקוריות שלו ויחד עם זאת, אפקטיבי ויעיל. כל מעצב צריך לזכור, גם המעצבים המצליחים והמוכרים ביותר, התחילו את דרכם בנקודת האפס ומשם הם טיפסו כלפי מעלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת morale

מאת: moraleרפואה סינית18/03/201365 צפיות
כשאנחנו חולים, חווים תחושת כאב או כל דבר אחר, הרבה פעמים אנחנו ממהרים ללכת לרופא המשפחה או רופא מומחה. כך לימדו אותנו. הרופא יבדוק אותנו, ישלח אותנו לצילומים, יעשה בדיקות דם, ויחליט איזה טיפול נכון לנו, תרופתי, ניתוח או כל דבר אחר

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: moraleתיאטרון17/03/205811 צפיות
הרבה פעמים אנחנו קוראים ושומעים על כך שהופעות ופעילויות תרבותיות הן הרבה יותר ממה שנראה, הרב יותר ממה שנתפס בעין או באוזן. במילים אחרות, מדובר בכלי, אמצעי, שיכול לעזור בתהליכי ריפוי שונים. לכן אנחנו יכולים לראות, למשל, מטפלים באומנות או בעלי מקצוע בתחום הטיפול שמשתמשים בשיטות אומנותיות שונות בעבודה מול מטופלים, בפרט כשמדובר על ילדים ובני נוער.

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי04/12/191646 צפיות
עד גיל מסוים, סידור ארון ילדים נמצא תחת האחריות של ההורים. הילדים לא יכולים, לא יודעים, הם לא בגיל המתאים בשביל לעשות את זה. משלב מסוים, בדרך כלל זה מגיע אחרי גיל 12-13, הילד כבר אחראי לסדר את ארון הבגדים שלו. למרות שבמקרים רבים, הורים בפרט אימהות, נוהגים לעשות את זה עבורו, לפחות עד הצבא ואולי גם במהלך שירותו הצבאי, זאת מתוך מחשבה, שאם הם לא יעשו את זה, הארון יישאר מבולגן והוא לא ימצא שום בגד

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי02/12/191550 צפיות
כמעט בכל בית בישראל ובכלל, אפשר למצוא לפחות ארון ספרים אחד. בין אם מדובר בארון ספרי פרוזה, ספרי שירה, ספרי טיולים, ספרי דת או כל סוג אחר של ספרים. במקרים רבים, ארונות ספרים ממוקמים בסלון או קרוב לסלון, יש מקרים בהם הארון ממוקם בחדר עבודה, חדרי שינה ובמקומות אחרים. זה תלוי בסגנון העיצוב של הבית וכן בדרך בה בוחרים להציג את הספרים.

מאת: moraleבריאות ורפואה כללי20/09/182959 צפיות
לא מעט אנשים, בפרט נשים מבוגרות, נאלצים להתמודד עם מצב של קשריות בבלוטת התריס, אותה בלוטה פנימית אשר נמצאת בבסיס הצוואר מתחת לפיקת הגרון. לבלוטה זו יש חשיבות רבה עבורנו, שכן היא מאפשרת לנו לווסת את הטמפרטורה של הגוף וכן היא מקלה עלינו בתהליך של חילוף חומרים.

מאת: moraleעסקים - כללי16/09/181804 צפיות
בכל תהליך בחירה שאנחנו עושים, בין אם כאנשים פרטיים ובין אם כבעלי עסקים או אנשי מקצוע, יש שורה של נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהן. אלה נקודות שישפיעו על הבחירה שלנו ועל איכותה. אם אנחנו לא נפספס בשום נקודה, אז מהר מאוד אנחנו נגלה שהבחירה שלנו היא טובה, איכותית, משרתת את המטרות שלנו ומעניקה לנו ערך נוסף.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171995 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152235 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: ריילגייטעיצוב תעשייתי 21/01/148332 צפיות
במאמר זה נספק לכם פריטי מידע על מעקות ברזל. חשוב להבין כי סוגה כמו מעקות ברזל היא סוגה רחבה אשר יש לדון בה לפרטי פרטים בטרם תבחרו מעקות ברזל איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica