חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת דירות באיזור תל אביב - קשיים ויתרונות

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי05/12/2011877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלות בתל אביב

עוברים דירה בתלאביב? מחפשים חברת הובלות? עם מחסור בדירות מחד, ושכר דירה שמרקיע שחקים, מאידך, תלאביב היא עיר ללא הפסקה גם בתחום מעברי דירה. סטודנטים, רווקים ומשפחות צעירותמנסים למצוא את מקומם בעיר הגדולה ואת הדרך לצלוח את המעברבשלום.

הנה כמה טיפיםמועילים בחיפוש אחרי חברת ההובלות המתאימה ביותר עבורכם:

  1. בחירת חברת הובלות: ערוצי המידע העומדים בפניכם הם רבים מתמיד. בתל אביב פועלות מאות חברותבגדלים שונים, המתמחות במעברי דירות או משרדים, בעלי צי רכבים מגוון, שירותיםמיוחדים (מנוף, אריזה ופירוק ועוד).

- הגודלכן קובע: העריכו אתכמות התכולה אותה תרצו להעביר והתחילו לחפש חברת הובלות בתל אביב מתאימה. סינון ראשוני של חברותיכול להיות אם יש או אין לחברה מנוף, אם יש לה משאיות גדולות או רק משאיות קטנותוכו'.

- חפשוהמלצות: תחקרוחברים, קולגות, פורומים באינטרנט ועוד. אם כבר יצרתם קשר עם חברה זו או אחרת, בקשושמות של ממליצים ושוחחו אתם. שאלו אותם על עמידה בזמנים, רגישות בהעברת מטען שביר,מחירים ועוד. אם לחברת הובלה יש אתר גלשו והתרשמו בעצמכם. אולי שם תמצאו רשימתממליצים וגם מושג ממשי אודות החברה, ניסיונה ומדיניותה. יש המון חברות הובלה בתלאביב וקל מאוד ליפול בפח.

  1. "העונות הבוערות" ו"הימים החמים": הקיץ היא תקופה פופולרית לעבור דירה.משפחות וסטודנטים מנצלים את החופשה מלימודים כדי לעבור דירה ולהתחיל את השנה בגןאו בי"ס חדשים. ימים מבוקשים נוספים הם בתחילת ובסוף חודש, שכן אנשים רביםמעדיפים להתחיל חוזה שכירות בתחילת החודש. חברות ההובלה יודעות את זה ומן הסתםמקפיצות את מחיריהן בעיתוי זה. בנוסף, העומס בתקופות הללו הוא רב והדבר עלול לבואלידי ביטוי באיחורים. לכן, כשאתם מחפשים חברת הובלה בתל אביב בחודשי הקיץ או בימיסוף/תחילת החודש, הקפידו לערוך סקר מחירים מפורט וסכמו מראש, בחוזה, מה קורהבמקרה שהמובילים מאחרים או מבטלים ברגע האחרון.
  2. יצירת קשר ראשוני: לאחר שבחרתם כמה חברות שנראות לכם מתאימות, התקשרו לכל חברה בנפרד ובדקומחירים, ביטוח וזמינות. הקפידו למסור פרטים מדויקים לגבי תכולת הבית שהנכםמעבירים. לכמות הרהיטים וגודלם יש משקל בקביעת מחיר ההובלה, כמו גם נתוניםנוספים, כמו: מרחק מהיעד, קומה, מעלית ועוד. בקשו מחברות ההובלות להעריך את מספר הארגזיםואם יש צורך הזמינו אותם לביתכם לראות ולקבוע מחיר סופי. אם יש לכם דרישותמיוחדות כמו מנוף או אריזה, בדקו אם החברה מבצעת את השירות ומה תוספת המחיר. כמוכן, בדקו את מדיניות החברה לגבי ביטולים והעלות הכרוכה בכך.
  3. בוקרטוב תל אביב: שעותהבוקר הן הזמן המיטבי לעבור דירה, הזמינו את המובילים מוקדם ככל האפשר גם אם זהאומר, מבחינתכם, לקום לפני הזמן. ההובלות שמתבצעות בשעות הבוקר, כשעדיין לא חםמדי, כשזו עבודתם הראשונה לאותו יום של המובילים והם אינם עייפים או לחוצים לחזורכבר לביתם - הן ההובלות המהירות, היעילות והשלוות ביותר. זכרו שהעיר עמוסהו"מפוקקת" בשעות הבוקר, מצד שני, הסיכוי למצוא חניה ליד הבית גדול יותר שכן מרביתהאנשים נוסעים לעבודה במכוניתם (תלוי באזור אליו אתםעוברים).
  4. רישום נכון חוסך המון: רישום מסודר של כל הארגזים והרהיטים יכול למנוע הרבה טעויות ומבוכהביום עמוס זה. רשימה תעזור לכם לדעת בדיוק מה יצא מהדירה הישנה ומה הגיע לדירההחדשה. תל אביב, כאמור, היא אחת מהערים העמוסות והפעילות ביותר בתחום ההובלות(ובכל תחום, למען האמת). ארגז יכול להישכח מאחור ואתם עלולים להבחין בכך רק בתוםההובלה, כשהמובילים כבר בביתם. לחברות יש אמנם ביטוח שנועד גם למקרים כאלו, אבלעדיין זה לא נעים במיוחד, במיוחד לחפצים בעלי ערך רגשי.
  5. מעורב תל אביבי: כל מיני קומבינות שיכולות להוזיל את מחירי ההובלה, למשל: מוצרי חשמלשאתם משאירים מאחור יכולים לשמש את המוביל ואולי תקבלו תמורתם הנחה קטנה במחירההובלה, ישנן חברות שגם נותנות הנחת מזומן, מבצעים לסטודנטים (אפשר לגייס כמהחברים ולבקש הנחה קבוצתית) ועוד. אם אתם עוברים עם שותפים כדאי לבדוק הובלהמשותפת משני נקודות מוצא שונות אל אותה הדירה או מאותה הדירה לשני יעדיםחדשים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בן

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי10/09/13840 צפיות
יום אחד אתם מגלים שהקיר שלכם מתחיל לשנות את הצבע ואת הצורה שלו. הוא מאבד את החלקות והופך להיות פריך במיוחד ולהתפורר. כנראה שאתם ניצבים בפני רטיבות פנימית שמחסלת את הקיר.

מאת: רן בןלימודי שפות10/09/13916 צפיות
רבים מהתלמידים שמתעניינים בקורסים באנגלית כבר למדו אנגלית למדו בבית הספר, לעתים בבואם לקחת את הקורס הם מתנגדים לחזור על יסודות השפה מוך חשש חבזבז זמן וכסף. לרוב הקפיצה בשלבי הלימוד מונעת מהם התפתחות עתידית. מטרת המאמר להראות את חשיבות הבסיס לשפה האנגלית כיתרון ולא כחסרון.

מאת: רן בןקורסים וסדנאות30/07/121050 צפיות
ההקפדה על המראה ועל הטיפוח הקוסמטי יצרה הזדמנות מקצועית המשלבת בין שכר טוב לבין עבודה אומנותית בדגש של התפתחות אישית. לימודי קוסמטיקה, איפור, שזירת שיער ועוד קורסים בתעשיית היופי אינם עוד קורסים נחותים כי אם קורסים המובילים את מבחינת שכר לאורך הקריירה.

מאת: רן בןצרכנות15/04/121534 צפיות
בשוק מכונות הכביסה יש דגמים רבים - אולם יש חלוקה ברורה בין שני סוגי מכונות - אלו עם פתח עליון ואלו עם פתח צידי. פרמטר זה הוא הראשון לבחירת מוצר. מטרת מאמר זה לסקור את המגוון האפשרויות שיש למכונות כביסה על מנת להקל על הבחירה.

מאת: רן בןניקיון13/12/111059 צפיות
תחום הניקיון משותף הן לאנשים פרטים והן למפעלים ומוסדות. נטל תהליך הניקוי דורש מאיתנו אנשים שהתמקצעו בכך. חברות ניקיון הן הפתרון המהיר והזול לכך. מאמר זה יסקור את היתרונות שבחברות ניקיון

מאת: רן בןקורסים וסדנאות13/12/11914 צפיות
מחפשים הכשרה מקצועית קצרה? יש לכם כשרון לעיצוב? קורס פוטושופ יכול להוות את כרטיס הכניסה שלכם לעבודה בתחומי הגרפיקה והפרסום.

מאת: רן בןמסחר אלקטרוני05/12/11997 צפיות
אחת המהפכות היותר משמעותיות שעשה האינטרנט הוא בתחום השוואות המחירים - מערכות רבות מאפשרות לנו להשוות מחירי מוצרים ושירותים מבלי לעזוב את הבית. עם פעם השוואת המחירים דרשה מאיתנו יום שלם של סיבובים אינטנסיביים בין חנויות. הרי שכיום מספיק להיכנס לאינטרנט - התוצאות כבר יופיעו מעצמן.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211328 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211561 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica