חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לקניית נעלי עקב

מאת: גלי דיכטראופנה07/12/20111171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נעלי העקב מאז ומתמיד היו באופנה ובמיוחד בשנים האחרונות אחרי שקיבלו יחסי ציבור מטורפים בעקבות תוכנית הטלויזיה "סקס והעיר הגדולה" . הדמות הראשית בסדרה קארי בראדשו פיזזה לה באופן קבוע על נעלי עקב שונות כמעט בכל סצנה בלי שום קשר לשעה ביום , אפילו עם טרנינג ופיג`מה. הסדרה הזו גרמה לבחורות רבות לרצות להיות כמו קארי ולהתרוצץ כל היום בנעלי סטיילטו מהממות בצבעים ועיצובים מגניבים.

לקנות נעלי סטיילטו אמנם כיף גדול למין הנשי שכן נעל שנראית נהדר על כף הרגל ועושה אותנו סקסיות וארוכות רגליים זה נחמד ויפה, אבל לא רק היופי הוא קריטריון לקניית נעליים אלו , רצוי גם להתחשב בקריטריונים אחרים, אחרתתקנו נעליים מהממות תלכו איתן פעם אחת ומחמת הכאבים וחוסר הנוחות תזרקו אתהנעליים בארון וכל פעם שתתקלו בהם תעריכו עד כמה הן יפות , אך לא תעזו לנעול אותם שוב כי הזכרונות מהכאב תמיד ירדפו אתכן.

אם אתן רוצות לנעול נעלי עקב ולהרגיש נוח בהן כדאי שתתחשבו במספר דברים כאשר אתן יוצאות למסע קניות:

 

עור או דמוי עור?

קודם כשאתן רואות נעליים שמוצאות חן בעיניכן, תוודאו קודם כל שהנעל עשויה מעור. כן אני יודעת מה אתן חושבות, נעלי עור תמיד יותר יקרות מנעליים שעשויות חומרים דמויי עור, אז אם זה הקריטריון שלכן לקנות נעליים אז אל תקנו בכלל זה יחסוך לכן עוד יותר. נעלי עור איכותיות יותר ונוחות יותר לטווח ארוך, הרגל שלכם פחות מזיעה בעור, הנעל מתרחבת עם הזמן ומקבלת את צורת הרגל שלכן.בנעל שעשויה מעור יותר קל לטפל, אפשר לשים קרם ולנקות בקלות והנקודה החשובה ביותר הנעליים ישתמרו לכן לתקופה ארוכה יותר. הבעיה עם נעליים העשויות מחומר דמוי עור היא קודם כל אורך החיים שלהן, הן בדרך כלל מתחילות להתקלף ולאבד צורה כבר אחרי מספר פעמים בודדות. קרם לא עוזר לסייע להחזיר לנעל את המראה הראשוני שלה ואם יש לכן מזל אולי יחזיקו לכן עונה שלמה ובמקרים ממש מיוחדים אפילו שתיים. נעלי עור איכותיות יכולות להחזיק מעמד שנים ועם הטיפול הנכון הן יראו כאילו קניתן אותן העונה. ברשותי נעליים שרכשתי לפני 10 שנים שנראות חדשות דנדשות כאילו קניתי אותן לפני יומיים.

 

נוחות נוחות נוחות

העניין השני והחשוב ביותר הוא כמובן עניין הנוחות. כשאת מודדות נעליים ומהרגע הראשון הן לא ממש נוחות לכן , אבל הן כאלה יפות כאילו, לא לקנות בשום פנים ואופן!!!!!!!!!! ברגע שאתן רוכשות נעליים לא נוחות אתן קודם כל פוגעות בגוף שלכן, בגב וברגליים, לא צריך להרוס את הבריאות בשביל אופנה ויופי.

אתן ממש מתעקשות על הנעל הספציפית הזו , אז תנסו למדוד במידה אחרת , לפעמים חצי מידה או מידה ישנו לחלוטין את הנוחות ,תוודאו שהרגל שלכן יושבת על הנעל ואין מרווחים בין הקשת של הרגל לבין הנעל, אם יש אז תוותרו. ברגע שיש מרווח בין קשת הרגל לנעל זה אומר סיוט שלא מן העולם הזה, כשתנעלו את הנעל אתן לא תלכו על הנעל אלא על קצוות האצבעות, אחרי 10 מטר הליכה הדמעות יתחילו לזלוג.......

לפעמים כדי לפתור את הבעיה ואם אתן ממש רוצות את הנעל הזו תבקשו ספידה או חצי ספידה, לפעמים הספידה ממלאת את המרווח והנעל יותר נוחה, כמובן זה לא פתרון לכל נעל , רק נעלי סירה או מגפיים.

הנעליים לוחצות? המוכרת אומרת לא נורא העור מתרחב, מתרחב מתרחב אבל לא עד כדי כך!!!! נעל לוחצת יותר מדי לא מתאימה נקודה, הלאה.

 

לבדוק את הנעל

מדדתן מצאם נעל שנוחה לכן ומוצאת חן בעיניכן , הדבר הבא הוא לבדוק שאין פגמים בנעל. תעברו על הקו בין הסוליה לגפה, תבדקו שאין סימני דבק מיותרים, ואם יש אל תקשיבו למוכרים שיגידו לכן "זה יורד תקנו ותורידו עם המטלית בבית"או שיורידו בעצמם או שיביאו זוג אחר אנחנו משלמות כסף על מוצר גמור ומושלם ולא על חצי עבודה . בנוסף תבדקו שהנעל מודבקת באמת כמו שצריך, והצ`ופצ`יק של העקב חדש ולא משופשף יותר מדי.

בדקתן הכל בסדר .... תתחדשו.

 

חשבתן שסיימתי .... אז זהו שעוד מספר דברים קטנים: תנקו את הנעליים אם לא אחרי כל פעם שנעלתן, אז לפחות פעם בשבוע , למרוח קרם ולאחסן במקום שמיועד לנעליים , ארון או קופסאות, אל תזרקו אותן סתם בארון או על הרצפה ועל תזרקו עליהן עוד נעליים או חפצים אחרים. אם תטפלו בחפצים שלכן הם יראו יותר טוב וגם אתן אתם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלי דיכטר סטיילינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי דיכטר

מאת: גלי דיכטראופנה06/07/121376 צפיות
תצוגת האופנה של ורסצ'ה בהשראת קלפי טארוט פתחה שבוע שעבר את אירועי שבוע האופנה בפאריז במסגרתו יוצגו קולקציות הקוטור של מעצבים שונים לאורך כל השבוע הקרוב.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121176 צפיות
האביב כבר כאן , זה הזמן להתעדכן מהם הצבעים הטרנדיים של העונה ושל עונת הקיץ הקרבה.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121716 צפיות
תיק הבירקין של הרמס קיים כבר שלושה עשורים ועדיין ממשיך להית אחד הפריטים הטרנדיים והנחשקים ביותר בעולם האופנה.

מאת: גלי דיכטראופנה27/04/121160 צפיות
אוהבות נעליים? נמאס לכן להתקע עם נעלי עקב מעלפות שרכשתן במקרה במבצע מטורף ואתן כל כך אוהבות אותן....אבל מעולם לא נעלתן אותן כי הן לא נוחות בטירוף!!!!!!!! הנה מספר טיפים לקניית נעלי עקב שכן תנעלו בעתיד ויותר מפעם אחת.

מאת: גלי דיכטרקניות 29/12/111041 צפיות
עונת המבצעים כבר נפתחה ולכן החלטתי לרכז עבורכן מספר טיפים חשובים אשר ישדרגו את חווית השופינג שלכן ויהפכו אותה למהנה יותר וחסכונית יותר. קריאה מהנה!

מאת: גלי דיכטראופנה10/12/111053 צפיות
סטייליסטית אישית משלכם במרחק של לחיצת עכבר! שירות חדש של "גלי דיכטר סטיילינג", ייעוץ סטיילינג אישי אונליין דרך וידאו צ'אט! כל מה שאתן צריכות זה תוכנת סקייפ והופ! יש לכן סטייליסטת אישית משלכן בבית! בכל עת ובכל מצב!

מאת: גלי דיכטרשמלות כלה ובגדי חתן08/12/111071 צפיות
את מתחתנת? את רוצה להיות כלה מההמת שכולם יזכרו עוד הרבה שנים? אבל יש כל כך הרבה שמלות וסגנונות ואת לא יודעת במה לבחור ואיך לשלב את כל הפרטים של איפור ותסרוקת כדי ליתאימו וישלימו את המראה? סטייליסטית אישית יכולה לסייע לך במהלך כל התהליך, מבחירת הקונספט ועד למציאת בעלי המקצוע שיגשימו אותו.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162057 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica