חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות המראה החיצוני

חשיבות המראה החיצוני

למראה החיצוני של כל אדם יש חשיבות גדולה מאוד. אין ספק שהמראה החיצוני שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו בפני העולם ולכן רבים מאיתנו מקדישים למראה החיצוני יתר חשיבות ותשומת לב. כל העולם סביבנו קשור באופן ישיר לכך בין אם זה דיאטות חדשות לשיפור המראה החיצוני, מוצרי קוסמטיקה מגוונים ואפילו ניתוחים פלסטיים.

הרי ידוע שככל שהאדם שבע רצון ממראהו כך הוא ירגיש נוח יותר וישדר זאת, כמו כן בטחונו העצמי יהיה גבוה והתנהלותו בחיי היום יום תהיה נינוחה ומלאת ביטחון.

אם למשל ניקח אדם שרצה כל חייו לשנות את מראה האף שלו- האיבר המרכזי בפנים ממנו סבל מאי נוחות והצקות מתמשכות ובסופו של דבר עשה ניתוח פלסטי ושיפר את מראהו, נבחין בכך  שהוא מרגיש הרבה יותר נוח עצמו ומרוצה יותר מהמראה החדש.

ולא רק ניתוחי אף זוכים להצלחה אלא כמעט כל הניתוחים הפלסטיים מאחר והם גורמים לשינויי משמעותי במראה האדם- שינוי שמיטיב עם מראהו ובעקבות כך מיטיב גם את הרגשתו.

ניתוחים כמו מתיחת פנים ,ניתוחי אף, הגדלת/הקטנת חזה, שאיבת שומן, גינקומסטיה ועוד  הם רק חלק מרשימה ארוכה של ניתוחים פלסטיים שזוכים להצלחה ומשפרים באורח פלא את המראה החיצוני של האדם.

ניתוחים פלסטיים נערכים חדשות לבקרים בארץ ובעולם ולרוב רובם של הניתוחים יש תוצאות מוצלחות וסיכונים אפסיים. הניתוחים הפלסטיים של היום מתאפיינים בהליכים קצרים יותר ופשוטים לעומת העבר, ובמנתחים מקצועיים שמאחוריהם עומד ניסיון עשיר של מאות מטופלים מרוצים.

גם הליכים פשוטים יותר כמו   העלמת קמטים ובוטוקס הפכו לנפוצים יותר ויותר. אנשים מבוגרים שחשים שפגעי הזמן נתנו אותותיהם בפנים שלהם פונים למנתחים פלסטיים שישפרו את המראה שלהם ויהפכו אותו לצעיר הרבה יותר. כיום, ברפואה האסתטית מתאפשרים הליכים רבים אשר בסופם מתקבלת תוצאה טובה יותר ואפילו פותרת בעיות בריאותיות הקשורות לאותו איבר: למשל ניתוח אף לעיתים נעשה גם מגורם אסתטי וגם מגורם רפואי כמו לדוגמא פגם מולד באף או מחיצת אף עקומה.

לא בכדי, ניתוחים פלסטיים נערכים כל כך הרבה. הביקוש שנוצר מצד האנשים שרוצים לשנות איבר מסוים בגופם הולך וגובר ועל הרבה אנשים שנותחו כלל לא מבחינים שביצעו בכלל ניתוח פלסטי מרוב שהתוצאה טבעית לחלוטין.

הרפואה הכירורגית הולכת ומתחדשת כל הזמן ולכן גם הרופאים מתמקצעים עם השנים ומשיגים תוצאות משביעות רצון בכל הניתוחים בדרך כלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13948 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131162 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121011 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121022 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121056 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121211 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12990 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica