חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מצעי ילדים - מדריך לקניית מצעים לילדים

מאת: רעות נחושתןקניות 21/08/20092298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לילדים גם בגיל צעיר מאד יש דעה ברורה לגבי מה הם אוהבים או לא אוהבים וזה כולל גם מה הם רוצים לראות על המיטה שלהם.

מן הסתם יש להם תחומי עניין, צבעים מועדפים, חיות אהובות וזאת יכולה להיות נקודת פתיחה טובה לבחירת מצעים שילדך יאהב לראות על המיטה שלו.

כאשר בוחרים מצעים לילדים כדאי לשתף אותם לפחות בחלק מתהליך הבחירה, חדרו של הילד הוא ביטוי לאישיות שלו גם כפעוט ובטוח יהיה לו מה לומר בנוגע למראה החדר ובמיוחד המיטה שהיא החלק הכי דומיננטי בחדר.

נתחיל איתנו המבוגרים, כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב כשבוחרים מצעי ילדים.

בריאות הילדים ובטיחות בדי המצעים והשמיכות הן שיקולים חשובים.

ישנם ילדים שיכולים להיות אלרגיים לבדים מסוימים או למילוי הכריות והשמיכות.

בשמיכות וכריות עדיף להימנע ממילוי נוצות או מוך ולהשתמש במילוי של סיבים סינטטיים כמו פוליאסטר.

תמיד לבדוק את התוויות, ישנם יצרנים שמפרסמים את המוצרים שלהם כאנטי אלרגניים.

בכל מקרה כריות צוברות המון אבק, גם עם מכבסים אותם ולכן עדיף להחליף אותם כל כמה שנים או לעתים קרובות יותר לילדים עם אלרגיות.

בנוגע לסוג הבד בחרו בדים טבעיים או אורגניים, הבחירה האידיאלית  היא מצעי 100% כותנה או מצעים העשויים תערובת של 50% כותנה 50% פוליאסטר.

גמרנו עם השיקולים המוקדמים של ההורים ועכשיו הזמן לבדוק את העיצוב והדוגמא של המצעים.

זהו הזמן להתייעץ עם הילד, כאן המקום לבדוק את העדפותיו ולהפעיל את דמיונו.

בחירת דמויות שקרובות ללבו ולעולמו יכולה לצמצם את המבחר הרב.

צריך לקחת בחשבון שכשבוחרים דוגמאות שהן מאד מוטות גיל, מין או אופנתיות יתר הן עלולות גם להימאס מהר מכיוון שילדים מחליפים כל הזמן את הדמויות הנערצות אליהן.

לפני שמשקיעים במצעים יקרים נסו לבדוק אם האהבה של ילדך לדמויות האלה היא לטווח ארוך או סתם שלב חולף.

במידה ואתם הולכים על מצעי ילדים עם דמויות מוכרות מעולם הטלוויזיה תתכוננו להחליף אותם  לעתים קרובות, מצד שני בבחירת מוטיבים כמו פיות, פרפרים, מכוניות או האוקיאנוס למשל תוכלו למשוך אותם לזמן ארוך יותר משום שהעניין של ילדים בנושאים אלה נמשך לאורך יותר זמן מאשר עניין חולף בדמות הטלוויזיה האחרונה.

מצעי ילדים שנבחרו בקפידה יכולים להישאר אתם בקלות עד גיל הנעורים.

לסיום מצעי ילדים יכולים להתלכלך מהר מאד ודורשים טיפול שוטף לכן זכרו לבחור בדים עמידים לכביסת מכונה.

בחירת מצעי ילדים עם הילד שלך יכולה להיות חוויה כייפית במיוחד לילד. אחרי שהחלטתם על מסגרת התקציב והאיכות אפשר לתת לילד קצת עצמאות.

קניות אונליין של מצעי ילדים היא דרך מצוינת וחסכונית בזמן למצוא לילד בדיוק מה שהוא רוצה במחירים אטרקטיביים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מצעים וטקסטיל לבית

www.kasaustralia.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות נחושתן

מאת: רעות נחושתןמשפחה וזוגיות - כללי21/10/101466 צפיות
שליש מהחיים אנחנו מבלים במיטה איך נהפוך את השהות לנעימה יותר במה כדאי וחשוב להשקיע כדי שהמיטה שלנו תהיה מקום מזמין ונעים

מאת: רעות נחושתןמשפחה וזוגיות - כללי14/02/101360 צפיות
לתת מתנה בעיה לא פשוטה איך לדאוג שהמתנה שלנו תשמח את המקבל איך מצליחים למצוא את המתנה הכי מתאימה והכי אישית בתקציב סביר איך להפוך את המתנה שלנו למקורית יותר, מתנה שתרגש , מתנה שתעלה חיוך מתנות הן דרך מצוינת להראות לאנשים שאנחנו אוהבים ומעריכים שאנחנו חושבים אליהם

מאת: רעות נחושתןעיצוב פנים29/11/094377 צפיות
עדכון מראה של חדר שינה לא צריך להיות בהכרח סיפור יקר הוא לא חייב לכלול שיפוצים נרחבים או קניות גדולות, על ידי שימוש יצירתי באביזרים ובמוצרי טקסטיל שונים אפשר ליצור את המראה הנדרש בתקציב נמוך חמש דרכים פשוטות לעיצוב חדר שינה - דברים קטנים שעושים שינוי גדול

מאת: רעות נחושתןעיצוב פנים06/10/092480 צפיות
חדר שינה - המקום הכי אישי בבית , מקום המפלט שלנו חדר שינה מעוצב היטב משפר את איכות החיים ואיכות השינה עצות וטיפים - איך להפוך את חדר השינה שלנו לכזה

מאת: רעות נחושתןצרכנות21/08/091806 צפיות
טיפים ועצות שיקלו עליכם כשאתם הולכים לרכוש מצעים וכלי מיטה מידות צפיפות הבד סוג הבד כביסה וטיפול

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213750 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205204 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186833 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica