חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעבור השתלה של שיניים חדשות בשלום

מאת: משה אלוןבריאות השן12/12/20112710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לא מעט אנשים נזקקים היום בישראל לעבור תהליך של השתלת שיניים. למעשה, ע"פ נתונים של ארגון הבריאות העולמי, בישראל יש כמות האנשים הגבוהה ביותר שעוברים השתלות של שיניים, באופן יחסי לגודל האוכלוסייה. זה כמובן תעודת כבוד למדינה - העובדה שאנשים מביעים אמון ברופאי השיניים שלהם, ומוכנים לעבור הליך כירורגי, מעיד על כך שמדובר בהליך שמבוצע בישראל ע"י מומחים, עם אפס סיבוכים לאחר הניתוח, ועם מספר מצומצם מאד של תופעות לוואי. איך זה מתנהל?

היום ההשתלה היא מהירה


נכון להיום, אתם יכולים לעבור השתלות שיניים בהליך שלא אורך יותר מכמה שעות בודדות, כולל ההשתלה עצמה, והתהליך שגורם להתאוששות של הלסת עצמה. יש היום מספר שיטות לבצע השתלות שיניים, כאשר במקביל גם מפתחים שיטות מתקדמות לביצוע של השתלה באמצעות לייזר, אשר תיכנס לשימוש ככל הנראה בשנים הקרובות. היום נהוג לעשות שימוש בשתלים דנטאליים, שנחשבים לחזקים מאד, אמינים מאד, ומחליפים את השן הטבעית בצורה מושלמת, כך שאתם לא תרגישו שעברתם השתלה - וגם לא תיראו כאילו בוצעה לכם השתלה של חניכיים ושיניים מלאכותיות.


השימוש בשתלים מומלץ הן לאנשים שצריכים לעבור השתלה מלאה של כל הלסת שלהם, וגם למי שצריך לעבור השתלה של מספר שיניים, בעיקר באזור הקדמי, על מנת להחזיר את המראה הטבעי של הפה ושל הלסת, כך שאנשים אפילו לא ידעו שהוא עבר השתלה.

עברתי השתלה מצוינת


לפני כשנה עברתי תאונת דרכים. באופן עקרוני, יצאתי כמעט ללא פגע, חוץ מעניין אחד מרגיז - איבדתי כמה מהשיניים הקדמיות שלי. בתור בחורה אסתטית, היה לי ברור שאני הולכת לעבור השתלת שיניים במרפאת שיניים מקצועית. הרופא הציג בפני את השיטה שלפיה הוא עורך השתלות שיניים, הסביר לי איזה תופעות לוואי יהיו, ומהו משך ההחלמה של הפה. לשמחתי ההשתלה עצמה עברה בנעימים, הרופא היה מקסים ומסור, ותוך מספר ימים הפה שלי כבר חזר לתפקוד מלא, ויכולתי לחזור לשגרה באופן מלא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153919 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica