חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזו מדפסת כדאי לכם לבחור?


בעבר, כאשר היה צורך לקנות מדפסות, הייתה רק אפשרות אחת - מדפסת סיכות, אותה מדפסת ישנה מסוף שנות ה80 שהייתה קיימת במשרדים השונים. מאז חלה התקדמות מסוימת, ומדפסת הזרקת הדיו החלה להיכנס לבתים השונים, כאשר במקביל מדפסות לייזר נחשבו כתואמות יותר למשרדים ולבתי עסק. היום, יחסי הכוחות הולכים ומשתנים. יותר ויותר אנשים מחליטים לקנות מדפסת לייזר לבית שלהם, גם לצורך ההדפסה הביתית. למה זה קורה?

העלות היומיומית נמוכה


אם תעשו השוואה בין מחירים של מדפסות, אין ספק כי מדפסת של הזרקת דיו תהיה תמיד נמוכה יותר מאשר מדפסת לייזר - על כך איש לא מתווכח. אבל זכרו, שאחרי שרוכשים את המדפסת, יש עוד הוצאה שתמיד תמשיך, וזו ההוצאה עבור הטונרים. טונר של מדפסת לייזר, יקר רק במעט יותר מטונר של מדפסת הזרקת דיו, אך כמות הדפים שהוא מדפיס גדולה פי 5 מהכמות של מדפסת הזרקת דיו, ופעמים רבות מדובר על כמות הגדולה פי 20! לכן, בתחזוק השוטף של מדפסת הלייזר, אין ספק שאתם חוסכים הרבה יותר כסף, ותוך כמה חודשים מדובר על השקעה אשר מחזירה את עצמה מהר מאד.

עברנו ללייזר


לפני שמונה שנים קנינו מדפסת הזרקת דיו לבית, והיא שירתה אותנו נאמנה במשך מספר שנים. כאשר הגיע הזמן לפני מספר חודשים להחליף מדפסת, היה לי כבר ברור שאני הולך ובודק מדפסות לייזר ולא מדפסת של הזרקת דיו. היום המחיר של מדפסת לייזר הוא כבר זול יחסית, ואם קונים אותו בשני תשלומים, הוא אפילו לא מורגש. אנחנו חוסכים כסף רב מאד על טונרים, כך שהחיסכון בהוצאות בהחלט מורגש, וכל אחד מבני המשפחה יודע שלא משנה כמה דפים הוא צריך להדפיס - הדיו פשוט לא נגמר.

 



תגיות המאמר: מדפסות, מדפסות לייזר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153381 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152720 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153916 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152774 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151885 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142518 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195885 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189090 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183053 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181953 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171656 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171763 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica