חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין דיור מוגן, סלסלת מתנות וקייטרינג איכותי?

מאת: liatootברית ובריתה12/12/20111179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבת ברית לרך הנולד היא אירוע משמח ומרגש עבור ההורים והמשפחה, מסיבת ברית המילה נערכת כשמונה ימים לאחר הולדת הוולד. במהלך ברית המילה מכריזים ההורים על שמו של הרך הנולד ויש שמבצעים גם את טקס ברית המילה.

אירוע ברית מילה הוא אירוע משמח ומרגש אך בתוכנו ומראהו אין הוא זהה לאירועים אחרים, מדובר באירוע יחסית קטן, עם מספר מוזמנים מצומצם וכיאה לאירוע שכזה מוטב לבחור באולם אירועים קטן אך מפואר ומכובד כאחד. בעת בחירה של אולם אירועים לברית, חשוב לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

קייטרינג – ראשית מוטב שתבחרו אולם אירועים לברית הכולל בתוכו שירותי קייטרינג איכותיים, אך גם אם תבחרו באולם אחר לערוך בו את מסיבת הברית, עלייכם לשים דגש וחשיבות על סעיף האוכל, שכן האוכל המוגש במהלך האירוע הינו בעל חשיבות עליונה.

האורחים המוזמנים לחתונה, לרוב מעניקים סכום מתנה עבור כיסוי המנה. על מנת לכבד את האורחים ואת עצמכם, מארגני האירוע, חשוב במיוחד להקפיד על בחירת קייטרינג לאירועים איכותי. אם אתם עורכים אירוע ברית מילה במסעדה או בתוך אולם אירועים קטן, בחרו מראש תפריט משובח, הכולל יינות ואוכל כיד המלך.

תשמחו לדעת כי ישנם סוגים שונים של מנות קייטרינג ושירותי הסעדה, ניתן לערוך אירוע ברית מילה חלבי לצד אירוע ברית מילה בשרי, אירוע עם הגשה אישית ואירוע עם מנה צמחונית בחירת הקייטרינג ושירותי ההסעדה תלויה רק בכם, מארגני האירוע.

עגלת כניסה לתינוק – אולם אירועים לברית הינו אולם מכובד ולכן כדאי מאוד שתכינו מראש עגלת תינוק יפה באמצעותה תכניסו את התינוק לאולם האירועים, עגלה לתינוק ניתן לרכוש בחנות למוצרי תינוקות. שימו לב כי אם מדובר בבן זכר מן הראוי שריפוד העגלה שתרכשו יהיה בצבעים אחידים, כחול, ירוק, אפור או חום. באם יש לכם בדירה עגלת תינוק ישנה מהבת הבכורה, תוכלו לרכוש רק כיסוי בעל צבע שונה המתאים לבנים ולחסוך את עלויות רכישת העגלה.

ארגז למתנות – באירוע מסוג ברית מילה, שכיח במיוחד שהאורחים מביאים מתנות ולא שיקים או כספים. הכינו מראש ארגז שכזה, אולם אירועים לברית המנוסה בעריכת אירועים מן הסוג יכין לכם מראש ארגז מתנות מפואר שיוכל להכיל את כמויות המתנות שתקבלו באירוע. דאגו מראש לרכב שיסיע אותם אל האירוע ובחזרה. באם אין לכם רכב שכזה תוכלו לשכור רכב מחברת ליסינג.

סבתא - סעיף נוסף שלחלקכם ישמע מעט היתולי הוא סבתא וסבא, בעבר כבר קרו מקרים שהזוג הצעיר, הנכד הבכור, הכין את את הכל ואירוע הברית של הנין יצא  מושלם, רק דבר אחד נשכח והוא להביא את סבתא מהדיור המוגן בו הם נמצאים דאגו מראש להודיע למזכירת בהדיור המוגן בו נמצאים סבכם או סבתכם. כל דיור מוגן מיומן יודע לנהל לוח זמנים מדוייק ולהכין את הדייר ליציאה עבור האירוע. זכרו שלא לשכוח ולתאם את מועד ההגעה של היקירם לכם.

אל תשאירו הכל לרגע האחרון.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129475 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121581 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121151 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121279 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121251 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121418 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111721 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193923 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181235 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162157 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica