חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות דיור מוגן

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/20121250 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל היתרונות של דיור מוגן

דיור מוגן הוא גרסא משודרגת וטובה יותר למה שהיה מכונה בעבר בית אבות. דיור מוגן מאפשר לדיירים הגרים בו, לחיות חיים עצמאים וליהנות מכל היתרונות שקיימים בתוך בית אבות.


השגחה רפואית
– דיירים השוהים בבית דיור מוגן זוכים להשגחה רפואית צמודה, בכל עת שהם חשים ברע הם יכולים להזמין צוות רפואי שיבדוק אותם, יעניק להם טיפול ראשוני או הפניה לבית חולים מקומי במידת הצורך. השגחה רפואית חשובה מאוד אצל בני הגיל השלישי. בגיל השלישי, הגוף איננו מתפקד כבעבר וקורה לא אחת שאנשים נופלים או חשים ברע וזקוקים לטיפול רפואי מיידי. התגוררות של אדם בגיל השלישי בתוך בית דיור מוגן והימצאותה של השגחה רפואית בסמוך אליו, יכולה להציל את חייו.


חוג חברתי –
בני הגיל השלישי לרוב מתגוררים בגפם בביתם וחייהם החברתיים עניים ודלים, התגוררות של דייר בתוך בית דיור מוגן, מאפשרת לו ליהנות מקרבה חברתית אל אנשים בני גילו, בעלי תחומי עיניין זהים לשלו. בתי הדיור המוגנים לא רק שמאפשרים שיחה וצחוק בין הדיירים, אלא הם מעודדים זאת במידה רבה. הם יוצרים חוגים לגיל הזהב , הרצאות העשרה בהתאם לבני גילם , פעילויות והפעלות.


עצמאות –
דיירים מבוגרים שגרים בביתם, חיים בפחד שמא ילדיהם יגיעו יום אחד ייקחו להם את העצמאות, באם מדובר בדייר בן הגיל השלישי שנהג לנסוע רכב, הפסקת הנהיגה ברכב יכולה להיות משר משמעותי במיוחד, ההתגוררות בתוך בית דיור מוגן, מאפשרת לדייר להפסיק לנהוג ברכב ולהמשיך לחיות חיים עצמאים. מנגד ילדיו של הדייר, יפסיקו לחשוש שמא ההורה איננו בטוח ולכן הדייר יחוש כי עצמאותו שבה אליו.


חופש דת –
בישראל קיימים מספר בתי דיור מוגן, לכל בית דיור מוגן יתרונות וחסרונות משלו, באם מדובר בדייר בן הגיל השלישי הנמנה עם המגזר הדתי, כדאי מאוד להתמקד בחיפוש דיור מוגן דתי. כזה שיענה על צרכיו של האדם המבוגר, צריכים אישיים וצרכים דתיים כאחד (בית כנסת, חגים,, כשרות וכדומה.)

 



תגיות המאמר: דיור מוגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129474 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121581 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121151 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121279 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootהשמה02/01/121418 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111721 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאת: liatootאבטלה15/12/111063 צפיות
מאמר העוסק בתהליך חיפוש עבודה וביתרונות של הפניה אל חברת השמה. קריאה מהנ.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191816 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197120 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191644 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191613 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191850 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181164 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181330 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica